Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - peke81

#1
Traxxas / Vs: Traxxas Revo
24.02.09 - klo: 21.29
kansi pois. vaikka nippuside pakoaukosta ja toinen pää tulee sylinteriputkesta kun mäntä ala-asennossa. sitten vauhtipyörästä liikutat niin että sulinteriputki nousee pois. sitten vain kiertokanki irti kampiakselista ja siinä sulla on mäntä kankineen irti.

e: ai hitto en miettinytkään että eihän tämä onnistu jos kanki on poikki siten että ei pysty mäntää nostamaan putkessa. tällöin pitää varovasti jostain koittaa saada putki irti. huomaa että se ei saisi naarmuuntua jos meinaat sitä viel käyttää.
[/quote]

Sain kuin sainkin männän putken ja männän sieltä pois...oli kyl pirun tiukas.
Näytti männässäki olevan pieniä naarmuja, et seki lähtee vaihtoon.
Kannattaisiko sitä ostaa se parempilaatuinen kiertokanki?...mistähän kiertokangen ja männän saisi halvimmillaan?
Kuinkahan kallis olisi heti koko kone uus?
#2
Traxxas / Vs: Traxxas Revo
24.02.09 - klo: 17.23
Oli revosta paukahtanut kiertokanki poikki.
Minulla on ottamatta vielä laakerit ja mäntä koneesta...mäntä ei tuu vissiin pois ennenkuin sen sisemmän laakerin on ottanut pois...on vaan pirun tiukas, että kuinka sen saa irti? Vai onko jotakin muuta konstia millä männän saa pois koneesta?
#3
Traxxas / Vs: Traxxas Revo
09.11.08 - klo: 20.01
Lainaus käyttäjältä: Hermanni - 09.11.08 - klo: 15.51
Ei sitä slipperykytkimen kireyden mutteria pitäisi tarvita irroittaa....
Nyt kun olet irroittanut sen muterin huomaa että siellä oli kaksi jousiprikkaa, ne täytyy laittaa asennettaessa oikeinpäin (ns ufon mallisesti, kuin kaksi lautasta vastakkain) jotta kireydensäätö toimii kunnolla.
Spurrin pitäisi lähteä avaamalla vain ne kolme kuusiokoloruuvia jotka on spurrissa.....
[/quote]

Ei näköjään olisi tarvinnutkaan irrottaa koko roskaa, mutta hiton esa kun olin, niin otin koko helanhoidon irti...nytpä sitä ainakin oppii kokoamaan.
Hyvä kun kerroit, että noi prikat ovat ns: ufomallisesti paikallaan...olisin muuten laittanut noi kuinka sattuu tuonne.
Minulle ei ole vielä uutta spurria tullut. Purkasin tuon jo vain odottelemaan uutta osaa tilalle.
#4
Traxxas / Vs: Traxxas Revo
09.11.08 - klo: 13.54
Hei!
miten toi spurri ratas otetaan helpoiten pois?
Otin sen ruuvin siitä päästä irti, niin luulin että se tulee niin vaan pois sieltä, mutta ei.
Mitä muuta pitää irrottaa, että sen saa pois sieltä?