kansi pois. vaikka nippuside pakoaukosta ja toinen pää tulee sylinteriputkesta kun mäntä ala-asennossa. sitten vauhtipyörästä liikutat niin että sulinteriputki nousee pois. sitten vain kiertokanki irti kampiakselista ja siinä sulla on mäntä kankineen irti.
e: ai hitto en miettinytkään että eihän tämä onnistu jos kanki on poikki siten että ei pysty mäntää nostamaan putkessa. tällöin pitää varovasti jostain koittaa saada putki irti. huomaa että se ei saisi naarmuuntua jos meinaat sitä viel käyttää.
[/quote]
Sain kuin sainkin männän putken ja männän sieltä pois...oli kyl pirun tiukas.
Näytti männässäki olevan pieniä naarmuja, et seki lähtee vaihtoon.
Kannattaisiko sitä ostaa se parempilaatuinen kiertokanki?...mistähän kiertokangen ja männän saisi halvimmillaan?
Kuinkahan kallis olisi heti koko kone uus?
e: ai hitto en miettinytkään että eihän tämä onnistu jos kanki on poikki siten että ei pysty mäntää nostamaan putkessa. tällöin pitää varovasti jostain koittaa saada putki irti. huomaa että se ei saisi naarmuuntua jos meinaat sitä viel käyttää.
[/quote]
Sain kuin sainkin männän putken ja männän sieltä pois...oli kyl pirun tiukas.
Näytti männässäki olevan pieniä naarmuja, et seki lähtee vaihtoon.
Kannattaisiko sitä ostaa se parempilaatuinen kiertokanki?...mistähän kiertokangen ja männän saisi halvimmillaan?
Kuinkahan kallis olisi heti koko kone uus?