Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen
Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit valikkoLainaus käyttäjältä: jval - 30.11.18 - klo: 11.55
Alla olevan linkin takaa löytyy tarkemmat Oulun ajoinfot mutta lyhyesti sanottuna talvella harrastamme lauantaisin Kiimingissä mattoradalla virimattista, geeteetä ja turismia.
http://rc10.fi/index.php?topic=104690.msg825746#msg825746
Lainaus käyttäjältä: JoniH - 21.11.18 - klo: 20.08
1/5 luokan bensa autot kannattaa kanssa katsastaa, narusta käyntiin ja tunti pörräämistä ja eikun uudestaan tankille,
Lainaus käyttäjältä: Screwed - 16.11.18 - klo: 10.07
Tuo kuvassa oleva vekotin laturin vieressä on pelkkä balancerin kytkentä lauta. Ei balanceri joka tasaisi kennoja itsessään. Onhan noita erillisiä purkaavia balancereita ollut mutta en ole pitkään aikaan enää nähnyt sellaisia myytävän koska kaikissa latureissa on balancer piirit integroituna. Minusta olisi helpompaa ostaa vaan joku halpa (käytetty) laturi jossa on balanceri mukana. Noilla kuvan vehkeillä et lataa Lipoaj turvallisesti, vaan talo on vaarassa palaa maan tasalle.
Lainaus käyttäjältä: Tony_L - 11.11.18 - klo: 17.34
Osta molemmat niin ratkeaa kaikki ongelmat.
Lainaus käyttäjältä: Mönkkiinen - 11.11.18 - klo: 13.23
valitse tuo nelkku.mukavampi/helpompi ajettava
menee ulkona savella/hiekalla minne pitää eikä luikertele
ja pyöri niin herkästi kun tuuppi.
Lainaus käyttäjältä: burtsi - 11.11.18 - klo: 12.27Lainaus käyttäjältä: Osmo87 - 11.11.18 - klo: 12.07
Tuossa kun tuli jo puhetta kisailustakin, niin mitenkäs jos sitä sitten itsekkin innostuukin lajista niin, että tulee lähdettyä kisailemaan. Onko kummassa luokassa enemmän nykyään toimintaa 2WD vai 4WD?
2WD kuskeja on viime aikoina ollut enemmän.
Lainaus käyttäjältä: ToMy RC - 10.11.18 - klo: 21.54Jonkin verran tuossa lueskelin aiheesta ja sain sellaisen käsityksen että 4wd autot vaativat ohjaajalta enemmän osaamista ja tarkkuutta kuin 2wd autot.. pitääkö väite paikkaansa ja kuinkahan hyvin tuollainen nopea 4wd pysyy sitten aloittelevan kuskin käsissä??
RC10B64D on auton "dirt" versio eli siinä on keskidiffi ja se soveltuu paremmin heikolle pidolle kuin normimalli RC10B64
Jos meinaat ajaa autollasi ulkoradoilla niin suosittelen 4wd buggyjä.
Vaihtoehtoina esim. PR Racing SB401,
Xray XB4, Tekno EB410 tai mainitsemasi Team Associadet RC10B64D
Lainaus käyttäjältä: burtsi - 10.11.18 - klo: 09.47
Siinä tapauksessa suosittelen unohtamaan Traxxasit ja muut rtr-lelut ja kääntämään katseesi kunnon rata-autoihin. Hyväksi havaittuja merkkejä ovat mm. Team Associated, Tekno, Xray jne. Riippuen etsitkö taka- vai nelivetoa, vaihtoehtoja löytyy. Budjetillasi kannattanee katsella hyväkuntoista käytettyä.
Lainaus käyttäjältä: burtsi - 10.11.18 - klo: 08.15
Jotta kysymykseesi olisi helpompi vastata, kertoisitko vielä, minkälaiseen käyttöön olet autoa hankkimassa ja missä meinaat sillä ajella?
Lainaus käyttäjältä: Iigor - 26.11.08 - klo: 20.20
Suosittelisin kuitenkin SS:n hankkimista RTR:n sijasta.