Pitääpä taas pari kommenttia lisätä vaikken radalle olekaan koko talvena päässyt. Viime aikoina on laitettu uutta osaa kämppään RC-autojen sijasta ja vaihdettu tyttärelle vaippoja VTR-auton renkaiden sijasta.
Tuossa on muuten varsin hyvä kysymys. Eli mikä olikaan luokan tarkoitus?
Rentous ja hauskan pitäminen on vähän laaja käsite ja jokaiselle merkkaa eriasioita. Esim. Toisella on hauskaa vain kun voittaa ja toiselle riittää kun on paikalla porukkaa jonka kanssa jutella. Sääntöjä on aika paljon helpompi tarpeen vaatiessa muokata kun on päämäärä selvillä. Sääntö-vääntöä kyllä riittää varmasti enemmän kun kaikki haluaa kehittää luokkaa eri suuntiin...
Nopareista vielä: Niitä en lähtisi rajoittamaan. Jos oma päästää toiminta-savut pihalle, mielummin hommaan vähän paremman puoleisen laitteen tilalle. Sillä kun voi olla muutakin käyttöä jatkossa ja olettaisin niiden olevan vähän parempaa laatua ja siten kestävän pidempään. Tulee siis pidemmän päälle edullisemmaksi kuin halpiksen hommaaminen.
Parempi tosiaan ulosmitata hipo-noparin edut jollain muulla tavalla. Radan suunnittelu lienee se kuljettaja ystävällisin tapa. Se kun ei vaadi kuskeilta mitään ylimääräistä panostusta.
Lainaus käyttäjältä: Mexi - 15.02.10 - klo: 23.20
Ok. Olen ymmärtänyt että tämä on nimenomaan luokka jossa voi hyödyntää vanhoja roinia, ilman painetta panostaa kalustoon ja taidoista riippuen olla jopa kilpailukykyinen.
Tuossa on muuten varsin hyvä kysymys. Eli mikä olikaan luokan tarkoitus?
Rentous ja hauskan pitäminen on vähän laaja käsite ja jokaiselle merkkaa eriasioita. Esim. Toisella on hauskaa vain kun voittaa ja toiselle riittää kun on paikalla porukkaa jonka kanssa jutella. Sääntöjä on aika paljon helpompi tarpeen vaatiessa muokata kun on päämäärä selvillä. Sääntö-vääntöä kyllä riittää varmasti enemmän kun kaikki haluaa kehittää luokkaa eri suuntiin...
Nopareista vielä: Niitä en lähtisi rajoittamaan. Jos oma päästää toiminta-savut pihalle, mielummin hommaan vähän paremman puoleisen laitteen tilalle. Sillä kun voi olla muutakin käyttöä jatkossa ja olettaisin niiden olevan vähän parempaa laatua ja siten kestävän pidempään. Tulee siis pidemmän päälle edullisemmaksi kuin halpiksen hommaaminen.
Parempi tosiaan ulosmitata hipo-noparin edut jollain muulla tavalla. Radan suunnittelu lienee se kuljettaja ystävällisin tapa. Se kun ei vaadi kuskeilta mitään ylimääräistä panostusta.