Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - dojoonim

#1
oho katsotaanpas kellosta aikaa kuinka kauan menee kun pistän sut tonttiin oho 10 sekunttia ei siis kovin kauaa.vittuilu on välittämistä mutta myös taitolaji jota ei kannata harrastaa jos ei osaa.Ai niin ja auto on muuten kunnossa on helpompaa vaan korjata kun käyttää aikaa täällä kyselemiseen...
#2
 Eli kyoshon mfr auton sähköstartti luistaa välillä.otin startin auki ja tutkin sitä luulisin että vika on siinä yksisuunta laakerissa tai isossa rattaassa joka tulee kampiakseliin kiinni.Muovihampaat on rattaissa ehjät.Starttimoottorin akselissa oleva metallinen pikkuratas tuskin luistaa koska siinä on jonkinlaiset boorit ja tuntuu olevan tiukasti kiinni.Mutta se iso muoviratas on ainoastaan puristettu metallilaippaan kiinni sokalla ja pääsee luistamaan kun lenkkiavaimella vääntää mutta mitään kiristysmahdollisuutta ei oikeen siinä ole.Ilmeisesti kuuluukin vähän luistaa että jos kone on jumissa ei mene heti hampaat rikki kun starttaa.Siis neuvoja otetaan vastaan mitä kantsis tehä ilmeisesti vetokäynnistinkään ei ole häävi vaihtoehto ja eikös siinäkin ole se yksisuuntalaakeri myös käytössä.Pistäkäähän viestiä tulemaan.
#3
Polttisautot / FAILSAFEN ASENNUS
25.04.09 - klo: 18.11
Pitäs saada failsafe asennettua polttikseen.Laitoin sen sinne kaasu/jarru servon ja radio boxin väliin kiinni.Kun pistän virrat autoon kaasu menee täysille auki asentoon ja ohjaimesta kaasun painaminen tai jarruttaminen ei tee mitään.Siihen safeen tulee valo ja siinä on se ohjelmointi nappi jota painelin ilman mitään tulosta.Mitään asennus ohjeita ei tietysti ole ja myyjä sanoi että on helppo asentaa.Tarttis siis saada jeesiä et miten saan sen toimimaan oikein.Safen merkki on GV ja auto on kyosho mfr.On toinenkin ongelma sähköstartti ei jostain syystä jaksa enää pyörittää moottoria kunnolla Startin moottori on ehjä ja starttiakku täyteen ladattu.Tuntuu kun vauhtipyörästä pyörittää että puristukset on kovemmat kuin ennen jostain syystä.Mäntä ja sylinteri on ihan kunnossa.Moottori tuntuu menevän jumiin samanlailla kun jos se saa liikaa bensaa.Noista mfr autoista on kyllä noi starttimoottorit palaneet helposti että voi olla että motikka on menossa hajalle.Ilman tulppaa tietysti kone pyörii hienosti kun starttaa.Voiko polttoaine jämät jumittaa konetta tai liika after-run öljyn käyttö...
#4
Kyosho / kyosho mfr
10.02.09 - klo: 18.27
Ongelma kyoshon mfr auton kanssa.Moottori ottaa kierroksia ihan hyvin kun vaihde on vapaalla,mutta vaihde päällä 1-vaihteella ihan ok ja kun vaihtaa 2:lle ja kaasu on pohjassa moottori tukehtuu ja sammuu.Vikaa ei ollut syksyllä vaikuttaako sitten talvi olosuhteet asiaan.Säädöt on kohdallaan.Onko tulppa väärä talviajoon tai polttoaineessa vika.Ilmanputsari on puhdas.Oisko mitään ideaa missä vika?.