Tämmösen tein itestäni:
Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen
Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit valikkoLainaus käyttäjältä: nettijätkä - 17.08.10 - klo: 06.51
Tulipa otettua tämmönen omakuva:
Lainaus käyttäjältä: vilzuh - 09.08.10 - klo: 08.25
Ossin v-specci? Pitäis olla tarpeeks tehoa...
Lainaus käyttäjältä: xpw35 - 21.06.10 - klo: 19.29Lainaajos hieman pyörittelee kaasaria kädessä ja miettii hommaa niin pitäisi hahmottua miten osat(ne pari kpl) irtoaa.
Nii arrska oliks toi (pari kpl) joku vitsi vai?
Lainaus käyttäjältä: jerzirccar1 - 20.06.10 - klo: 23.24Havaitsen sarkasmin tynkää, jerzi.Lainaus käyttäjältä: finalfaster - 19.06.10 - klo: 10.26Lainaus käyttäjältä: Jani L - 18.06.10 - klo: 21.30
Minkä ihmeen takia DST:stä pitää tehdä monsteri?![]()
kaikkea kannattaa kokeilla
Joo ei kannata näin hetero miehenä :lol:
Olisit ostanut monsterin samantien, vaikkakin tuollaisen kyosho mad forcen![]()
Siinä se vasta on tooodella nopea monsu kaikille monso lovereille :p
Jerzi
PS Joo olen nähnyt kuin mädi menee radalla, en ole ajannut mutta on hauskan näköinen peli
Lainaus käyttäjältä: xpw35 - 20.06.10 - klo: 17.55Eikös niitä Kyosholta tai sen jälleenmyyjiltä saa?
Mistä noita Dst:n koreja saa ostaa maalaamattomana?
Ku oma kori on puhki kun ajettiin meiän koiraa pakoon--
(kaasu pohjassa kuten aina) nii tuli (pieni) pomppu joten taka iskari irtos,
ja tuli tietysti korista läpi (niin mun tuurii) :lol:.Joten olis kiva saada ehjä kori alle. Ja missä hinnoissa about liikkuu?
Entäs voiko drt:n koria käyttää dst:ssä?
Lainaus käyttäjältä: Vilivilperi - 17.06.10 - klo: 07.22Keula saattaa pohjata melko helposti..?
juu mut kun on voimaa(gxr18)
etu kumit nyt kuluu aika voimakkaalla tahdilla, mutta lauantaina käyn ostamassa samanlaiset gummit eteenkin
Lainaus käyttäjältä: xpw35 - 17.06.10 - klo: 09.57Muistaakseni t2-mallissa on kaksikerroksinen? Jos on niin kyllä se sitten parempi on.
kumpi on tehokkaampi ilman suodatin (kyosho dst) se mikä on mallissa 1 vai mallissa t2
Lainaus käyttäjältä: xpw35 - 16.06.10 - klo: 13.56Esim. siitä, että tuntuu välystä. Miksi tästäkin piti tehdä uus aihe? Olis toi valmiskin, mihin olet aikasemminkin laittanut viestiä.
ahaa
mistä huomaa että ne on kulunu?
Lainaus käyttäjältä: Voyager - 13.06.10 - klo: 23.38Hetken päästä kun homman hanskaa niin johan alkaa veri vetää radalle... Paitsi tietysti jos pellolta löytyy tarpeeksi tasokas sellainen. Mutta kyllä pellolla menee helpostikin koko päivä.
Pelto + Krossipyörä = Nastaa!
Olen itsekkin todennut ton asian.
Toni
Lainaus käyttäjältä: TheArska - 12.06.10 - klo: 18.35Tosta lapioinnista sen verran, että sain siitä tarpeekseni hetkeksi aikaa johtuen viimetalven radantekohommista vyötäröön asti syvään lumeen :D Kyllä tässä pikkuhiljaa alkaa rahkeet riittämään vähän kovempaankin menoon. Harjoitusta, harjoitusta.Lainaus käyttäjältä: Äpärä - 12.06.10 - klo: 18.16Lapioita saa rautakaupasta...Lainaus käyttäjältä: -rcmh- - 12.06.10 - klo: 18.00Voishan siitä tosiaan saada, mutta kaivuri vaan puuttuu :D Harmi kun puolet tosta radasta meni pois käytöstä kun naapurin korva ei kestänyt.
Tosta vois saada hienon radan kun lisäisi hyppyjä ja patteja sopivasti...käännä enemmän kahvaa mutkissa niin saat hienompia hidastuksia videon loppuun. :mrgreen: Mutta ihan kivaltahan tuo pätkä näytti.
Lainaus käyttäjältä: jokke19 - 12.06.10 - klo: 18.19Kiitosta vaan. Vielä täytyy harjotella tota piikillä ajamista; oikea vaihde aina silmässä ja sitä rataa.
hyvä video. ajat hyvin :mrgreen:
Lainaus käyttäjältä: -rcmh- - 12.06.10 - klo: 18.00Voishan siitä tosiaan saada, mutta kaivuri vaan puuttuu :D Harmi kun puolet tosta radasta meni pois käytöstä kun naapurin korva ei kestänyt.
Tosta vois saada hienon radan kun lisäisi hyppyjä ja patteja sopivasti.
Lainaus käyttäjältä: 8Ati - 02.06.10 - klo: 08.29Nopeus nousee kun menee laihemmalle.
Oon aika alottelia näitten kanssa mut mul on toi ja pakomutken tiiviste vuotaa jotain öljyn tapasta. Voisitteko kertoo hyvät säädöt ja miten säädän ne? Kannattaako tohon ostaa tollasta orionin tehopillii? Sitte aina ku polttoaine loppuu ni huippunopeus nousee huimasti. Miten sen vauhdin sais pysyy?
Lainaus käyttäjältä: Fla2h - 29.05.10 - klo: 22.01Motocross vie =)
Mistähän johtuu että kaikilla harrastus on menossa katkolle ajanpuutteen takia???
Kesälomakin on monella tulossa. Ei tätä oo kiva yksin harrastaa!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lainaus käyttäjältä: vilzuh - 25.05.10 - klo: 08.37Sitäpä hyvinkin.
Mitäs tolla siis tarkotat? Sitä että laittaisin akun suoraan vastariin kiinni?
Nuo liittimet ovat tähän asti toimittaneet virtakytkimen virkaa.
Lainaus käyttäjältä: vilzuh - 23.05.10 - klo: 18.24Lainaus käyttäjältä: Äpärä - 23.05.10 - klo: 12.51Lainaus käyttäjältä: vilzuh - 23.05.10 - klo: 08.33
Tarvitsen tällaisia:![]()
Edit: siis atalasta varmaan löytyy, kun sinne menen tiistaina hakemaan hexi sovitteita ja uusia tassuja.
Kannattaa mieluummin ostaa vastarin akku kuin ostaa uudet liittimet siihen tikittävään aikapommiin eli patterikoteloon.
minä haluan liittimet ja sinä käsket ostaa akun??Mitä 'vettiä se nyt auttaa jos on liittimet entiset?
Lainaus käyttäjältä: vilzuh - 23.05.10 - klo: 08.33
Tarvitsen tällaisia:![]()
Edit: siis atalasta varmaan löytyy, kun sinne menen tiistaina hakemaan hexi sovitteita ja uusia tassuja.
Lainaus käyttäjältä: vilzuh - 22.05.10 - klo: 15.13http://www.racingfactory.fi/tuotteet/SERVOT-JA-TARVIKKEET-Muut-Servo-Tarvikkeet/Muchmore-Futaba-Gold-Servo-Connector-Set-103571
sähköt meni
Virtakytkimen kun olen jo vaihtanut jatkojohtoon ja liittimiin, nyt oli sitten liitinten vuoro mennä sököksi.
nyt pitäisi löytää uudet.
Lainaus käyttäjältä: saku123 - 20.05.10 - klo: 15.58Lukitetta.
Onko kelläkään tietoa, että mikä mättää, kun moottorin kiinnitysruuvit ja päätylevyn ruuvit lähtevät irti jatkuvasti ja en ehdi ikinä ajaa täyttä tankillista. Ruuvit on kyllä kiristetty niin kireälle kun voi.
Lainaus käyttäjältä: Hpi_savage - 24.04.10 - klo: 12.14Ei taida voimansiirto vakiona tuota myllyä kestää? :D
Uutta projektia:
Moottori on hpi:n f 4.6
Moottoripukin reiät jo porattu mutta ei vielä välityksiä säädetty
http://julpu.kuvat.fi/kuvat/RC%20HARRASTUS/Kyosho%20projektia/002.JPG
Lainaus käyttäjältä: tentti - 13.04.10 - klo: 21.42Olipas taas tyhmä kysymys. Millä lailla rikki?
Meneekö DBX helposti rikki?
Lainaus käyttäjältä: Kakkutukka - 10.04.10 - klo: 08.58Ihan normaalia, että ne irtoilee tehtaankin jäljiltä tärinän vaikutuksesta.
Joo onhan siinäkin yksi virhe tullut, mutta kun tuo käyrän ruuvi on irronnut ennenkin itsestään, ja en ole ottanut irti kertaakaan.
Lainaus käyttäjältä: tentti - 03.04.10 - klo: 07.39Sähköt tais ainakin olla laadukkaampaa mallia. Ei kai kuitenkaan mitään mullistavaa eroa. kato ite Kyoshon sivuilta.
Niin että mitä eroa on tolla DBX ja DBX T2?
Lainaus käyttäjältä: Kakkutukka - 31.03.10 - klo: 19.51Kuula? Eikös siellä ole neulalaakeri? Vai onko DRX malleissa kuulat?
Kytkinkellosta hajos sitten yksi kuulalaakeri :/ Pitäis tilata sitten uusi.