
Ei ulkosia vaurioita,mutta sähköt sammu..
Irrotin akun ja laitoin takas kiinni niin auto läks täysiä eteenpäin,on sitten virtakytkin päällä tai ei..
nopari sammuu/syttyy normaalisti katkasijasta,mutta kun lyö moottorin johdot kiinni niin sammuu noparinvalot ja moottori rupee kiertään täysiä.
Lähetin/vastaanotin toimii ja myös servo pelaa..mikään johto ei ole puhki eikä muutenkaan mitään näkyvää tosiaan löydy..nopariko kärähtäny vai mikähän mahtaa olla vikana?
Jos jollaki tullu tämmöstä ennen vastaan niin sanokaahan että ostanko uuden noparin vai valitanko valmistajalle? Auto on n 5 akullista ajettu Anssman Smacker,noparina vakio 13t ja koneena Method 17t niin ja kaikki osat on huolella kiinni että eivät ole päässet liikkimaan kolarissa..ja autolla ajettu vain sisällä.