Moi ja kiitos kommenteista.
Tämän MFR:n starttisysteemi poikkeaa aiemmin näkemistäni. Sen sähköstartti tapahtuu auton omalla integroidulla starttimoottorilla. Hehkutulppaan menee tulpanjohto ja hehkun pitäisi saaman virtansa samalla kun starttimoottoria pyöritetään (akku kytketään erillisellä laitteella startin ajaksi autoon). Kuitenkin starttiyrityksen jälkeen ainoa mikä on kuumana on akku...Tulppa ei edes ole lämmin.
Voihan se oll, että tulppa on sökö ja syö myös startilta virran
Täytyy soitella kauppiaalle...
Tämän MFR:n starttisysteemi poikkeaa aiemmin näkemistäni. Sen sähköstartti tapahtuu auton omalla integroidulla starttimoottorilla. Hehkutulppaan menee tulpanjohto ja hehkun pitäisi saaman virtansa samalla kun starttimoottoria pyöritetään (akku kytketään erillisellä laitteella startin ajaksi autoon). Kuitenkin starttiyrityksen jälkeen ainoa mikä on kuumana on akku...Tulppa ei edes ole lämmin.
Voihan se oll, että tulppa on sökö ja syö myös startilta virran
Täytyy soitella kauppiaalle...