Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - 8Ati

#1
Kyosho / Vs: Kyosho DBX / DST
22.06.10 - klo: 16.28
Sellasta moottoria ettisin mikä tois enemmän tehoo mut ei voimasiirto pettäs.
Ni mikä ois hyvä?
#2
Kyosho / Vs: Kyosho DBX / DST
22.06.10 - klo: 13.29
http://www.kyosho.fi/Modell_Detaljer.aspx?ArtNr=01.74015&BildLopNr=01
saisiko tuon dbx:ään kiinni? onko miten tehokas kone?
#3
Kyosho / Vs: Kyosho DBX / DST
18.06.10 - klo: 14.28
kuva on tuossa liitteenä äskisessä
#4
Kyosho / Vs: Kyosho DBX / DST
18.06.10 - klo: 14.26
missä sijaitsee kaasarin tiivisteet?
miten sijainnin voi huomata?


oisiko tuolla ruuvilla osaa tai arpaa vikaan?
mikä on sen osan tehtävä?
#5
Kyosho / Vs: Kyosho DBX / DST
18.06.10 - klo: 14.19
Lainaus käyttäjältä: Jani L - 18.06.10 - klo: 14.16
Ok, mullakin oli pakotiiviste rikki, mutta silti toimi ihan hyvin. Kannattaa ostaa uus pakotiiviste ja sen jälkeen yrittää uudestaan. Jos ei sittenkään toimi niin säädöt ovat pielessä tai jossain on ilmavuoto.





missä paikoissa se ilmavuoto voi olla?
#6
Kyosho / Vs: Kyosho DBX / DST
18.06.10 - klo: 14.08
joo
#7
Kyosho / Vs: Kyosho DBX / DST
18.06.10 - klo: 14.02
Lainaus käyttäjältä: 8Ati - 18.06.10 - klo: 13.39
Lainaus käyttäjältä: Jani L - 18.06.10 - klo: 12.11
Lainaus käyttäjältä: 8Ati - 18.06.10 - klo: 08.23
Miten sen voi säätää jos polttoaine ei kulje kaasuttimeen? että miten sen virtauksen voi tarkistaa?

1. Avaa kaasu täysille. ( älä laita sähköjä päälle, käännä kaasuservosta kaasu auki )
2. Tuki pakoputki, esimerkiksi sormella.
3. Vedä muutama kerta vetokäynnistimestä, tällöin polttoainetta pitäisi virrata polttoaineletkua pitkin kaasariin.
4. Jos polttoaine ei virtaa kaasuttimeen tai ei lähde käyntiin niin täällä on hyvät säätöohjeet.
[/quote

ei se näyttänyt vieläkäään näyttänyt imevän polttoainetta. mitä tehdä? voiko se johtu siitä että pakoputken tiiviste on rikkii?
jepp ei lähe käyntiin ku ei ime polttoainetta. mitä pitää tehä??? eli se tiiviste on rikki mikä on mmottorin ja putken välis
#8
Kyosho / Vs: Kyosho DBX / DST
18.06.10 - klo: 13.39
Lainaus käyttäjältä: Jani L - 18.06.10 - klo: 12.11
Lainaus käyttäjältä: 8Ati - 18.06.10 - klo: 08.23
Miten sen voi säätää jos polttoaine ei kulje kaasuttimeen? että miten sen virtauksen voi tarkistaa?

1. Avaa kaasu täysille. ( älä laita sähköjä päälle, käännä kaasuservosta kaasu auki )
2. Tuki pakoputki, esimerkiksi sormella.
3. Vedä muutama kerta vetokäynnistimestä, tällöin polttoainetta pitäisi virrata polttoaineletkua pitkin kaasariin.
4. Jos polttoaine ei virtaa kaasuttimeen tai ei lähde käyntiin niin täällä on hyvät säätöohjeet.
[/quote

ei se näyttänyt vieläkäään näyttänyt imevän polttoainetta. mitä tehdä? voiko se johtu siitä että pakoputken tiiviste on rikkii?
#9
Kyosho / Vs: Kyosho DBX / DST
18.06.10 - klo: 08.23
Miten sen voi säätää jos polttoaine ei kulje kaasuttimeen? että miten sen virtauksen voi tarkistaa?
#10
Kyosho / Vs: Kyosho DBX / DST
03.06.10 - klo: 21.25
Minulla on saman lainen ongelma kun tuossa videossa eli ei käy kunnolla mitä tuo tekee tuossa videon alussa kun tyhjäkäynti paranee noin paljon?

http://www.youtube.com/watch?v=-BinidI0vs0
#11
Kyosho / Vs: Kyosho DBX / DST
03.06.10 - klo: 15.44
Lainaus käyttäjältä: TheKyosho - 02.06.10 - klo: 20.22
Lues tämä sivu ja täältä saat hyvät säätövinkit.

mistä noita infrapunalämpömittareit saa? voisko joku laittaa linkkii?
#12
Kyosho / Vs: Kyosho DBX / DST
02.06.10 - klo: 20.14
Lainaus käyttäjältä: Tuge - 02.06.10 - klo: 20.00
Lainaus käyttäjältä: vilzuh - 02.06.10 - klo: 19.25
Lainaus käyttäjältä: Äpärä - 02.06.10 - klo: 18.23
Lainaus käyttäjältä: 8Ati - 02.06.10 - klo: 08.29
Oon aika alottelia näitten kanssa mut mul on toi ja pakomutken tiiviste vuotaa jotain öljyn tapasta. Voisitteko kertoo hyvät säädöt ja miten säädän ne? Kannattaako tohon ostaa tollasta orionin tehopillii? Sitte aina ku polttoaine loppuu ni huippunopeus nousee huimasti. Miten sen vauhdin sais pysyy?
Nopeus nousee kun menee laihemmalle.
noh... Mikä siinä sitten siis vähenee kun kone on laihemmalla? Bensaa vai ilmaa menee vähemmän.

Polttoaine vähänä -> kone saa vähemmän ainetta eli käy laihalla seoksella. Kulku paranee silloin huomattavasti varsinkin jos säädöt on rikkaalla.



mistä sen voi säätää rikkaammalle? voisitteko laitaa siitä kuvan? :wink:
#13
Kyosho / Vs: Kyosho DBX / DST
02.06.10 - klo: 08.29
Oon aika alottelia näitten kanssa mut mul on toi ja pakomutken tiiviste vuotaa jotain öljyn tapasta. Voisitteko kertoo hyvät säädöt ja miten säädän ne? Kannattaako tohon ostaa tollasta orionin tehopillii? Sitte aina ku polttoaine loppuu ni huippunopeus nousee huimasti. Miten sen vauhdin sais pysyy?
#14
selai aika makee toi ku itellä on  mini-z