Omasta mielestä todella siisti kori.
Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen
Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit valikkoLainaus käyttäjältä: hpi racing - 30.06.10 - klo: 02.46Laita vähän haritusta ja camberia siten että renkaan yläpää on sisempänä kuin ala.
Miten tota firen puskemista saa vähenettyä ku edestä puskee aika paljon.
Lainaus käyttäjältä: junnu_85 - 21.06.10 - klo: 15.35Ei vaadi muuta. Vakauttaahan tuo modaus vähän, tosin ruuvit, joissa iskarit ovat kiinni, joutuvat kovemmalle rasitukselle. Kai.
Vaatiiko tuo takatukivarsien kääntäminen jotain muita toimenpiteitä,kun tuon iskareitten yläpään muokkauksen?
Ajattelin koittaa,että miten se oikein vaikuttaa tuohon ajettavuuteen.
Lainaus käyttäjältä: Shamer - 15.06.10 - klo: 22.25Kuvaa tai videoo? Ois kiva nähä.
Noniin, sain vihdoinkin auton ajokuntoon ja kävin testaamassa sitä tuolla alakerrassa.
Helpotuksekseni auto liikkuieikä 8 akselia ollut liian raskaita pikkuvaihteelle, ainakaan näin olohuone pörräilyssä.
Tuossa on myös yllättävän tiukka kääntösäde, joten sekin onnistui siis lähes toivotusti :)
Pitää hioa pohjan skid-plate valmiiksi ja ostaa parempi nopari ja akut niin pääsee kokeilemaan ihan kunnon maastossa.
Lainaus käyttäjältä: finalfaster - 14.06.10 - klo: 11.58Ehkä ei kannata edes harkita jos oma-aloitteisuus tuota luokkaa.
paljonkohan tuommonen maksaisi??
Lainaus käyttäjältä: Bonzer - 08.06.10 - klo: 21.29Nopari tulee mukana.
Ei ole. Vara-osat kalliita. viritys saattaa onnistua. Osta joku toinen merkki.
Osta esim. Tamiyan DF-03Ra http://www.racingfactory.fi/tuotteet/SAHKOAUTOT-Tamiya/58417-Tamiya-Subaru-Impreza-WRC-Monte-Carlo-07-DF-03Ra-Chassis-103684 Lisäksi tarviit noparin http://www.racingfactory.fi/tuotteet/NOPEUDENSAATIMET-Nopeudensaatimet/45041-Tamiya-TEU-104BK-Elektroninen-Nopeudensaadin-108388, servon ja radiot.
Kannattaa lueskella http://rc10.fi/index.php?topic=21016.0 täällä.
Lainaus käyttäjältä: Peku - 07.06.10 - klo: 21.40Hehe, tämä on näitä ahaa-elämyksiä. En nimittäin tiennyt tuota :D.
Missä te ootte koulunne käyneet?Washerhan on tosiaankin prikka...
Terv: Wanhus.
Ei pahalla, sorry oli pakko...
Lainaus käyttäjältä: Hyrsleri - 07.06.10 - klo: 19.16Wheel Washer ja hex ei ole sama asia. Washer on se joka tulee vanteeseen kiinni ennen sitä kiristysmutteria. Hex on johon vanne laitetaan.
Tunnetaan paremmin nimellä HEXi ja koko on 12mm. Niitä voi ostaa lähestulkoon jokaiset rcliikkeestä.
Lainaus käyttäjältä: junnu_85 - 02.06.10 - klo: 10.08Veikkaan hiekkaa ulostulojen välissä, mutta jos rahina on kova niin kannattaa se avata varmuuden vuoksi. Avasitko diffin ihan kokonaan vai vaan kuoret? Ilmeisesti kokonaan, mitä öljyä laitoit?
Tais taas osottautuu toi diffin aukaisu liian vaikeeks.
Laitoin kaikki kasaan ja piti lähteä montulle rellestään,mutta..
Kun molempia renkaita pyörittää,niin kuulostais siltä,että tuolta diffistä kuuluu aikamoista narinaa.
Ongelmaa ei ole sillon,kun pyörittää toista rengasta.
Pakko se on auki ottaa ettei mikään sitte turhaan menis rikki.
Seuraavaks tietää ainaki koittaa kyseistä hommaa,ennen ku laittaa mitään kasaan.
Lainaus käyttäjältä: junnu_85 - 31.05.10 - klo: 21.57Jos kaikki ruuvit on otettu pois niin kyllä ne vetämällä lähtee. Siinä välissä taitaa olla jotain tehtaan laittamaa mömmöä joka aiheuttaa ettei ne ihan heti lähde. Mutta tarkista että kaikki ruuvit on tosiaan auki.
Meinasin laittaa diffiin öljyt ja muutenkin noita laatikon rattaita rasvailla.
Mutta nyt en saa noita muovikuoria toisistaan irti,raotettua kyllä.Ei uskalla kovin lujaa repiäkkään.
Mitä mahdan tehdä väärin?
Lainaus käyttäjältä: Kuminauha - 31.05.10 - klo: 11.20Vaikken tätä autoa itse omista, niin voinen vastata että noista jo lopussa mainitsemistasi jutuista on hyvä lähteä liikkeelle.
Hei,
Sainpa tuossa yhden kilpailun seuraksena TT01 perussetin omakseni ja olisikin pari kysymystä kun on alkanut tässä kädet syyhyämään uuden harrastuksen nojalla. Eli:
Tällä hetkellä on autossa 540 Sports tuned kone, alukardaani alu-ulostuloilla ja teräksinen moottoripukki. Lakkerisarja on tulossa myös. Kysyisinkin, että mitäs tässä kannattaisi seuraavaksi päivittää? Auto on yleiseen hupikäyttöön tulossa, eli semmosta vähän kaikenpaikan höylää olisi tarkoitus rakentaa (ei mitään kisavehjettä siis). Eli mitä pitäisi pultata vielä kiinni lisätehon ja ajo-ominaisuuksien parantamiseksi? Joku speedpassionin nopari+moottorisetti ja iskari+jousisettiä ja vetareita uusiks?
Lainaus käyttäjältä: poksudos - 28.05.10 - klo: 17.53Towerissa näkee mitkä laakerit sopii mihinkin paikkaan ja pystyy tilaamaan about yksi kerrallaan.Lainaus käyttäjältä: Hyrsleri - 28.05.10 - klo: 16.11
Eikös tässä autossa ole laakerit jo tehtaalla laitettu?
Kyllä kyllä, mutta yksi laakeri hajosi ja pitäisi saada uutta..