myönnän virheeni cool power teksti on maahantuojan lätkäisemässä suomenkielisessä tuoteselosteessa...
laitan kuvaa jahka saan kameraa lainaa
laitan kuvaa jahka saan kameraa lainaa
Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen
Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit valikkoLainaus käyttäjältä: *HOKE* - 26.06.09 - klo: 12.11
Joo 16% hyvä .18 koneeseen.
Atalasta en itseasiassa tarkemmin tiedä mitä kaikkia on saatavilla.
Morganin polttoaineet siellä tais ainakin olla.
Coolpoweria et osta vaikka myyjä sitä kuinka kirkkain silmin tyrkyttäis.Tästä on jo oikeasti vuosia heille toitotettu että Coolpower ja Sidewinder ovat kaksi eri polttoainetta.
Morgan on valmistaja... Sidewinder autoihin ja Coolpower lentäviin laitteisiin.
Silti he myyvät harrastajille autoihinsa coolpoweria... ja kuten nähdään niin tuossakin tuotteen nimi on täysin päin honkia...
Morgan Coolpower sidewinder...
No kun sellasta ei ole olemassakaan, vaan tuossa linkissä oleva polttoaine on Morgan Sidewinder polttoainetta...
Eli 16% autoon tarkoitettu polttoaine.
Huh... sori ylimääränen avautuminen... Atalan täysi välinpitämättömyys tässä polttoaine touhussa vaan jaksaa nyppiä aina kun tulee puheeksi.
Ties kuinka monelle ovat myyneet coolpoweria autoihin... moni on foorumilla itkenyt kun ei auto toimi kunnolla jne...
On mottori kuollut nopeesti yms.
No siinä syy.
Lainaus käyttäjältä: Tuge - 03.05.09 - klo: 14.22
Alkaa pikkuhiljaa jo meneen hermot tuo dst:n kanssa. Nyt kun sai muuten auton kuntoon, niin moottori alkoi temppuileen. Kylmänä käynnistyy hyvin ja kulkeekin vähän aikaa mukavasti kunnes lämpenee ja vedot katoaa kokonaan.
Oisko kone tosiaan jo kulunut loppuun kun vajaa 2 gallonaa vasta ajettu? Eikä ole ollut ihan tappiviri säädöillä edes.
Kuumana ei auta oikein mitään nuo säädöt, ei taho pysyä käynnissä millään. Lämmöt nousee 150-160 asteeseen hetkessä vaikka kone ei kierrä edes kunnolla. Silloin kun se vielä toimi, lämmöt oli jotain 130 astetta vaikka kuin huudatti konetta.
Mistä tässä kannattaisi vikaa alkaa etsimään? Vai ostanko suosiolla uuden putken ja männän? Kaasarin olen puhdistanut ja letkut näyttäis olevan kunnossa. Tankissa ei ole roskia ja pakoputki ei vuoda.