Ostettiin syksyllä tuollainen 2010-mallin RTR Mini Inferno meidän perheen pienelle pojalle ja siinä tuntuu olevan tyyppivikana (-ominaisuutena) pitkä viive jarrutuksen jälkeen. Autossa on siis vielä vakiosähköt käytössä.
Viive ilmenee kun jarruttaa autolla mutkaan ja yrittää antaa kesken mutkan lisää kaasua päälle, niin auto ei lähde kiihdyttämään kuin vasta yli puolen sekunnin viiveen jälkeen. Jos ainoastaan päästää vapaalle rullaamaan, ottaa auto komentoa viiveettä.
Onkohan vika nopeudensäätimessä ja jos on, niin mitä suosittelisitte tilalle? Kaikkia sähköjä en viitsisi päivittää vielä, enkä nopariinkaan kovin paljoa upottaa. Poikaa ei viive nimittäin haittaa ja vauhtia löytyy vähintään riittävästi hänelle. Olisi silti hyvä saada tuo kuntoon kun välillä tulee ajettua itsekin ja tämä viive tappaa tehokkaasti oman innostuksen...
=)juha
Viive ilmenee kun jarruttaa autolla mutkaan ja yrittää antaa kesken mutkan lisää kaasua päälle, niin auto ei lähde kiihdyttämään kuin vasta yli puolen sekunnin viiveen jälkeen. Jos ainoastaan päästää vapaalle rullaamaan, ottaa auto komentoa viiveettä.
Onkohan vika nopeudensäätimessä ja jos on, niin mitä suosittelisitte tilalle? Kaikkia sähköjä en viitsisi päivittää vielä, enkä nopariinkaan kovin paljoa upottaa. Poikaa ei viive nimittäin haittaa ja vauhtia löytyy vähintään riittävästi hänelle. Olisi silti hyvä saada tuo kuntoon kun välillä tulee ajettua itsekin ja tämä viive tappaa tehokkaasti oman innostuksen...
=)juha