Mun mielestä toi classicin harjaton setti on hyvä, se on posteineenkin kerhoalella alle 90e ja varsinkaan kun se ei ole mikään pakollinen, vaan jos haluaa, voi silläkin ajaa. Eli, niinku, vapaaehtoinen valinta, ei vauhdin tai kilpailukyvynkään takia pakollinen investointi. Noista vauhtien identtisyydestä, niin niissä nykyisissä harjallisissakin on eroja, pieniä, mutta kuitenkin. Voisin ajatella, että Itselleni RENTO ja MUKAVA kisapäivä tulee osaltaan myös siitä, ettei tarvii "ressata" minkälainen kone kassista nousee. Eli viime kevään Joensuun kisan perusteella iso yläpeukku harjattoman vaihtoehdon mukana ololle. Eikä se kuumu läheskään samaan tapaan kuin...
Mun mielestä, jos toi BRZ halutaan rajata sallittujen vaihtoehtojen ulkopuolelle, niin se kannattaisi tehdä nyt. Koska viimeistään sen jälkeen, kun joku vaihtoehto halutaan kieltää, mutta sitä ei kielletäkkään, niin monelle siitä tulee "pakkohankinta" ettei pärjääminen jäisi ainakaan korista kiinni. Myöhempi rajaaminen sallittujen ulkopuolelle on taas isomman näppisrallin takana, kun useammalta kori silloin jo löytyy
Mun mielestä, jos toi BRZ halutaan rajata sallittujen vaihtoehtojen ulkopuolelle, niin se kannattaisi tehdä nyt. Koska viimeistään sen jälkeen, kun joku vaihtoehto halutaan kieltää, mutta sitä ei kielletäkkään, niin monelle siitä tulee "pakkohankinta" ettei pärjääminen jäisi ainakaan korista kiinni. Myöhempi rajaaminen sallittujen ulkopuolelle on taas isomman näppisrallin takana, kun useammalta kori silloin jo löytyy