Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - juzzi.s

#1
Kiertelin putkiteipistä ohutta rainaa O-renkaan viereen kiristämään rengasta - tuntu kiristyvän... kokeilen huomenna - illalla yli kello kymmenen ei passaa enää ajella pihalla.
Kössiltä ei taho enää saada varaosia noin vanhaan koneeseen.
Etolasta (Etra kai nykyään) ostin joskus monenkokoisia pienä O-renkaita, mauserilla mittailemalla sitten kokeilin onko sopivia.
#2
ja Mikan vanhan 28-pannun kytkin taas pelittään :-)
Onko vinkkejä, kun pääneulaa aukeaa itekseen noin puolitoista kierrosta tankillisella - tärinästä ?
Putkiteippiä neulan varteen.... tiivisteliimaa.... joku pieni O-rengas kaulaan... hmmm ?
Ja oonko vieläkin väärällä palstalla, kun en yhtään muista palstan kulkua ja on palsta muuttunut paljon viidessä vuodessa? :roll:
#3
Terve,
5-v tauon jälkeen aloin kasaamaan vanhoja Kössejä ajokuntoon.
1/8-sarjaa, eli grx28 koneen osia tarvittaisiin ja GS26:sen kiertokanki ja takalaippa.
Kaverilla olisi tarve GT12-koneen osista ?
Suomen Kyosholiikkeissa näkyy vaan Ruotsin ja Suomen myytävät osat. Eli olisiko joku mesta netissä, mistä muualta nuita voisi tilailla ?
Onkos tämä muuten oikea palsta kysellä näitä ?
#4
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
26.01.12 - klo: 19.36
Hyvää alkanutta uutta vuotta !
Mulla harrastus on jäänyt pahasti väliin, kun pojille tuli nuo mopot ja kevarit. Inferno GT ja ST ovat vielä hyvässä iskussa, muutaman kerran vuodessa viritän koneet tulille.
P.S. Mikalta hankittu 28-kone on vieläkin iskussa.
terv: Jussi
#5
Moi !
Mulla on ollu noita gxr28-pannuja 3-kipaletta.Kaikista on tullu kanki ulos kyljestä.
O.K. hieno kone kun saa säätöihin. Laulaa kuin enkeli kierroksilla ab 20,000.
Oon opetellut korjaan sen kylkivian. (yhestä koneesta katkes akseli, mitä ei voinut korjata)
Jos on vaan läpi kyljessä ja kanki revennyt alapäästään, niin uutta kankea tialle ja paikkaa lohkoon.
Liquid metal (niinku terminaattor-leffassa)=Esim Plastic Padding, millä mä paikkasin lohkon.
Hiekkapaperilla paikat puhtaiksi ja massaa levittelin reiän ympärille 2xlohkoa paksummaksi.
Kampikammiossa pidin sormea muoviin käärittynä paikkana sen plastikin kovettumisajan reijän kohdalla.
Kun massa oli kovettunut ni hioin räysteet dremelillä pois ja vähän kiillotin hienommalla kankaalla.
Kone kesti ajoa vajaan puoli vuotta (vähäistä).!!
Noi paikat tuli ulos koneesta ja tehtiin uusi samanlainen remontti.
Näistä kolmesta gxr-28 koneesta on nyt edelleen käytössä se plastikilla korjattu kone.
P.S.Laskin joskus paineita GXR28-koneista (v.2006) tekemällä schimmejä karhutölkeistä!