Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - miskil

#1
Kiitos mielipiteestäsi.

T: nimim. taistelua itsensä kanssa käyvä.

(ja tuolla tarkoitan nyt sitä, kun mulle on jostain syystä muodostunut ja jopa iskostunut päähän VAHVA mielipide, että takaveto, mutta juuri tuosta syystä johtuen olen muiden mielipiteestä kiinnostunut)
[ja takaveto syystä että, se on helpompi huoltaa ja kuulemma helpompi hallita ja kuulemma perän saa helpommin sladiin? mene ja tiedä, kun en ole päässyt testaamaan]
#2
Nuo FG:n mallit maksavat täydellisenä pakettina 1080-1180€.

Casull:lle erityis kiitos loistavasta vastauksesta perusteluineen.
Mä olen tainnut tuohon FG:hen jo päätyä, mutta lähinnä toi takaveto/neliveto on vielä auki.
#3
RC-kerhot ja -radat / Vs: Raumalla rataa?
30.11.09 - klo: 14.57
Niinhän nuo ovatkin ja ihan tiedossa on, että samaan aikaan pienempien ei paljoa kannata ajella. :)

Mutta lähinnä olisinkin kiinnostunut muiden mielipiteistä noihin kysymyksiini liittyen!
#4
KAIPAISIN LISÄÄ MIELIPITEITÄ!!!

Eli siis, olen hankkimassa itselleni ns. sunnuntai temppuilu-/ajoleluksi FG:n Monster-mallisarjan RC-autoa (1:6 BENSA), mutta nyt eteeni on putkahtanut ehkäpä hieman yllättäen seuraavanlaiset pari ongelmaa.

1) Ensinnäkin, takaveto vai neliveto malli?
Auto tulee kuitenkin ns. sunnuntaiajelu leluksi.
Kumpaa on helpompi hallita?
Kumpaa on helpompi huoltaa? Onko paljon eroa?
Kumpaa on helpompi driftata?
Onko pidossa eroja?

Itse olen kuullut ja ymmärtänyt noista seuraavaa, että takaveto mallia olisi helpompi hallita, takaveto mallia tarvitsisi vähemmän huoltaa, takaveto mallilla driftaaminenkin onnistuisi helpommin/paremmin.

2) Toiseksi, haluaisin tietää, että mikä allaolvista malleista on teidän mielestänne malliltaan/väriltään hienoin?
1. http://www.fg-modellsport-gmbh.de/medien/fotos-monster/fotos-large-monster/Truck02-large.jpg
2. http://www.fg-modellsport-gmbh.de/medien/fotos-monster/fotos-large-monster/Hummer02-large.jpg
3. http://www.fg-modellsport-gmbh.de/medien/fotos-monster/fotos-large-monster/Jeep02-large.jpg
4. http://www.fg-modellsport-gmbh.de/medien/fotos-monster/4WD-Monster+Stadium-Truck/4WD-Stadium-Truck-01-1024px.jpg
5. http://www.fg-modellsport-gmbh.de/medien/fotos-monster/4WD-Monster+Stadium-Truck/4WD-Stadium-Hummer-1024px.jpg
6. http://www.fg-modellsport-gmbh.de/medien/fotos-monster/4WD-Monster+Stadium-Truck/4WD-Stadium-Jeep-01-1024px.jpg

T: nimim. 34-v RC-harrastusta aloitteleva.
#5
RC-kerhot ja -radat / Vs: Raumalla rataa?
30.11.09 - klo: 13.36
Täällä yksi kiinnostunut lisää, joka itseasiassa juuri ilmoittautuikin sähköpostitse... :)

Kysymys, johon ei varmaankaan löydy mitään yksiselitteistä vastausta, mutta perustelluista mielipiteistänne olisinkin kiinnostunut!

Takaveto vai neliveto auto?
Onko hallittavuuden kannalta eroa?
Entä huollettavuuden kannalta?
Entäpä kestävyyden kannalta?

Itse olen kuullut, että takavetoista olisi helpompi hallita ja että sillä olisi mukavampi ajaa ja että sen saisi helpommin ns. sladiin.
Pitääkö noi väittämät ollenkaan paikkansa?

Itselläni on suunnittelemissa tilata lähipäivinä ns. "sunnuntaitemppuiluleluksi" FG:n Stadium Truck, joko 2-vetoisena (http://www.fg-modellsport-gmbh.de/medien/fotos-monster/fotos-large-monster/Truck02-large.jpg
) tai 4-vetoisena (http://www.fg-modellsport-gmbh.de/medien/fotos-monster/4WD-Monster+Stadium-Truck/4WD-Stadium-Truck-01-1024px.jpg).
#6
Niin no, minä en noista tiedä ja siksipä kysyinkin.
Mitä parempaa noissa "ehdottamissasi" nyt sitten on?
#7
Entä, jos hinta ei ole ongelma? :)
#8
Yleinen keskustelu / Aloittelijan ongelma
26.11.09 - klo: 12.58
Eli siis, olen hankkimassa itselleni ns. sunnuntai temppuilu-/ajoleluksi FG:n Monster-mallisarjan RC-autoa (1:6 BENSA), mutta nyt eteeni on putkahtanut ehkäpä hieman yllättäen seuraavanlaiset pari ongelmaa.

1) Ensinnäkin, takaveto vai neliveto malli?
Auto tulee kuitenkin ns. sunnuntaiajelu leluksi.
Kumpaa on helpompi hallita?
Kumpaa on helpompi huoltaa? Onko paljon eroa?
Kumpaa on helpompi driftata?
Onko pidossa eroja?

Itse olen kuullut ja ymmärtänyt noista seuraavaa, että takaveto mallia olisi helpompi hallita, takaveto mallia tarvitsisi vähemmän huoltaa, takaveto mallilla driftaaminenkin onnistuisi helpommin/paremmin.

2) Toiseksi, haluaisin tietää, että mikä allaolvista malleista on teidän mielestänne malliltaan/väriltään hienoin?
1. http://www.fg-modellsport-gmbh.de/medien/fotos-monster/fotos-large-monster/Truck02-large.jpg
2. http://www.fg-modellsport-gmbh.de/medien/fotos-monster/fotos-large-monster/Hummer02-large.jpg
3. http://www.fg-modellsport-gmbh.de/medien/fotos-monster/fotos-large-monster/Jeep02-large.jpg
4. http://www.fg-modellsport-gmbh.de/medien/fotos-monster/4WD-Monster+Stadium-Truck/4WD-Stadium-Truck-01-1024px.jpg
5. http://www.fg-modellsport-gmbh.de/medien/fotos-monster/4WD-Monster+Stadium-Truck/4WD-Stadium-Hummer-1024px.jpg
6. http://www.fg-modellsport-gmbh.de/medien/fotos-monster/4WD-Monster+Stadium-Truck/4WD-Stadium-Jeep-01-1024px.jpg

T: nimim. 34-v RC-harrastusta aloitteleva.