Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - M33mu

#1
Kyosho / Vs: inferno ve/mp9e
22.07.10 - klo: 13.19
Lainaus käyttäjältä: rmakez - 10.07.10 - klo: 08.33

Eli tuolla c-arvolla on todellakin merkitystä, 25c voi unohtaa, nyt mulla on 30c 4500mAh akku ja sekin lämpenee... Jos olisi varaa niin ottaisin nuo 45c purulla olevat 5400:t


Lainaus käyttäjältä: GT Warrior - 22.07.10 - klo: 01.06

Tuossa edellä kommentoi rmakez jotain ihmellistä 25C akuista ettei toimisi.. no ainakin Orionin 4000 25C x2 toimii aivan loistavasti VE:n tekniikan kanssa, ei mitään ongelmaa. Ja sen verran potkua on että radallekin passaa varsin hyvin.


Kyllähän kiinan LiPoilla ja Orionin Lipoilla on eroa kuin yö ja päivä. Kiinan LiPoissa annettu 25C purkuvirta kun voi olla todellisuudessa jotain ihan muuta. Toki on myös totta että Infernon sähköt tykkää isommista purkuvirroista. Tuota kulkupuolta on aika eri malliin orionin molecular 5400mAh kuin esim. rocket pack 4000mAh akuilla. Purkuvirrat ovat kuitenkin 25C vs. 45C. Itse en jaksa tuossa asiassa säästää niin ajan molecular 5400 -akuilla, joissa lähes puoli tuntia ajoaikaa MP9e:llä.


Kyoshon listoilta löytyy nykyään myös 30C purkuvirralla olevia rocket pack IBS -akkuja 5400mAh kapasiteetilla. Hintaa tuolla akulla rapiat 90 euroa/kpl eli jonkin verran edullisempia kuin molecular -akut. Myyntiin on tulossa myös 4000mAh 30C IBS -akkuja, jotka ovat hinnaltaan sama kuin "normaali" rocket pack 4000mAh eli rapiat 70 euroa/kpl.

EDIT: Ja pakko vielä lisätä että siinä on myös tehollisesti eroa ajaako 2000mAh 40C akuilla vai 4000mAh 40C akuilla.
#2
Kyosho / Vs: inferno ve/mp9e
02.07.10 - klo: 10.56
Minkälaista ajoaikaa porukka on saanut VE ja MP9e -autoilla. Itsellä on nyt tuo mp9e ja orionin 45C 5400mAh lipoilla kellotin vähän alle 25 minuuttia Jyväskylän radalla. Moottorina 4-puolainen Orionin 1750kv.

#3
Kyosho / Vs: Kyosho DRX Subaru -08
29.12.09 - klo: 18.59
Lainaus käyttäjältä: saku123 - 29.12.09 - klo: 18.52
Eikös tuo drx ole ihan saman kokoinen kun dbx ja dst, mutta silti kokoluokka on 1/9 :huh:

johtunee korin koosta. dbx näyttää olevan 45cm pitkä kun taas drx on 56cm.
#4
Kyosho / Vs: Kyosho DRX Subaru -08
29.12.09 - klo: 17.46
Lainaus käyttäjältä: Äpärä - 27.12.09 - klo: 01.24
Mulla ainakin ollu ongelmia kössöperfexien kanssa.

Ja nykyään kyoshon radiot ovat futaban valmistamia (servokotelot ym. samat). Leimattu vaan perfexille.
#5
Kyosho / Vs: Kyosho DBX / DST
29.12.09 - klo: 17.40
Lainaus käyttäjältä: P.M - 29.12.09 - klo: 17.32
Tankki ja letkut kannattaa ajaa tyhjäksi kun laitetaan talveksi pois. Ja onko muka jotain tietoa miten muutaman sekunnin liian laihalla käyminen vaikuttaa mihinkään?

Ei tuolla tyhkäksi ajamisella ole tosiaan mitään väliä. Parempi vaan niin ei jää turhia öljy ja polttoaine jäämiä mihinkään. Ja tietenkin after runit moottoriin jos säilyttää pidempään.
#6
Kyosho / Vs: Kyosho DBX / DST
15.12.09 - klo: 09.49