Lainaus käyttäjältä: Juha-Matti - 09.02.16 - klo: 20.24Lainaus käyttäjältä: mustikka - 09.02.16 - klo: 19.35
Mitä käy pahimmillaan jos en vaihda sitä?
Meinaan siis kuinka kalliiksi se tulee?
Kalliiksi ja iso huoltotyö jos kunnolla paskot autosi.
Hyvällä tuurilla menee vain spurri, mutta kun tuo yleensä hajoaa, niin menee sitten seuraavat osat remonttiin.
Kytkinkello.
Pinioni.
Spurri.
Rattaiden tukilevy.
Spurrin akseli.
Joten tuo palikka kannattaa vaihtaa eikä leikkiä pesservisseriä ja maksaa sitten isoja rahoja.
Tässä video kuinka tuo homma tehdään, tosin vähän tumpelo kaveri videolla.
Tuohon rattaiden väliin kun laittaa yhden spurrin tai pinionin, niin tuon kytkinkellossa kiinni olevan pinion saa helposti irti.
! No longer available
Ihan snadisti liioiteltu. Täytyy sanoa, edes kaverin 5B:stä, jossa on kiinni vaimentamaton VRC 30,5cc ESP-kone ei oo vääntynyt mitään vaikka muovinen kytkinkellon tukisysteemi. Spurrinakseli on sen verran vankkaa tekoa, että kyllä melko sankari olla, että sen saa paskottua.
Jos haluat ottaa varmanpäälle, älä vaihda kytkinkellon päässä olevaa pinjonin ruuvia. Worst case scenario, niin ruuvikatkea ja meno tyssää siihen. Tietty joutuu kaivamaan irroittamaan kytkinkellosta katkenneen ruuvin sisältä mutta sen kummempaa tuhoa ei juurikaan saa aikaiseksi.