Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - bax

#1
Kyosho / Vs: Kyosho DBX / DST
12.04.10 - klo: 01.18
Käyttökokemuksia DST T2 autosta.

Ostin DST T2 noin vuosi sitten.
Tähän mennessä vaihtanut etu ja taka kardaanin (iso kivi väliin ja sojoks ei tietenkää samaa aikaa).
Oikea taka veto akseli (pestessä vetoakselin "T" pää tippu lavuaariin...)
Radion kide (auto alko temppuilemaan yhtäkkiä, fail safe pelasteli).

Ja sitten kerran oikea etu tuenta, lainattua autoa kaverille...

Kokeilin huippu nopeutta. GRP Gandini On-Road renkailla.
Auto pääsi 75 km/h. (Testattu: Hieman isomman auton (Honda Accord) kyydissä ja mittarin mukaan 80km/h, mittari näyttää 5km/h liikaa.

Nappula renkailla ei testattu.

Tähän mennessä ollut erittäin kestävä lukuunottamatta joitain yllä olevia osia...
Moottori toiminut kuin unelma.

Pieni miinus:
-Vanteiden sisäpuolella olevat Rock-Shield tai mikä lie imee kiviä ja jumittaa renkaan.
-Rattaat ei suojattu, kivi väliin ja auto jumissa ja parhaimmillaa sitte kauppaa hakee uus ratas. Liikkuvat osat pitäis suojata.