Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - Dr.Ganja

#1
Niin no,ainahan niistä Derbin mittareista valitellaan että näyttävät väärin...
Itsellä on Gileran -05 mallin supermoto, josta prikka pois putkesta ja suutin vaihdettu. Kilvet lähti ja 95 kg moottoripyöräpoliisi ajoi sillä lievään ylämäkeen tutkaan 73km/h. Itse olen ajanut mittarin mukaan 78-80 km/h ,että eipä se mittari hirveämmin valehtele. Tämä jäätelökauppias vielä painoi minua noin 30 kiloa enemmän...Ja mittari loppuu kahdeksaankymppiin, kyllä se tapista jaksoi vielä vähän kiihtyäkin. Vaikka prikka pois niin äänet silti kuin hiustenkuivaajassa :)
#2
Yleinen keskustelu / Ratojen ilkivalta
17.06.05 - klo: 13.39
Niin,mutta yleensä kun puhutaan aidoista,niin kaikille tulee mieleen sellainen n. 2m korkea verkkoaita. Mutta sanoisin kyllä että se on jo kova luu joka siirtää nykyisen n. 100 kiloa painavan enduromopon edes metrin aidan yli. Tarvii vaan tehä sellanen aita että sitä ei heti saa kaadettua.
#3
Sähköautot / Kyoshon Pureten Alpha EP
09.12.04 - klo: 14.21
Siis TeroK,jos tuo säädin on se kyoshon vakio "alphasäädin",niin ainakaan kyoshon luettelon mukaan se ei kestä alle 27-lankasia koneita.Ja kun se on kyoshon säädin,niin en ainakaan minä lähtisi arpomaan kokeilemalla  että kestääkö se kireämpiä koneita.
#4
Etippä jostain kyoshon vanhojen monstereiden vanteita ja renkaita,esim tracker,nitro tracker tai HiRider-autojen nakkeja.Niissä on muistaakseni saman kokoiset hexat kuin assossa,ja edessä simppelisti liukulakerit.Halkaisija niissä on muistaakseni jotain 12cm luokkaa.Renkaiden aika reilusta koosta jotuen joudut tietty muuttamaan myös asson välityksiä lyhyemmiksi.Kannattaa myös luonnollisesti kattoo että pyörät mahtuu ees kiinni ja pyörimään.
#5
Traxxas / T-Maxxin viritys ja muuta
21.11.03 - klo: 13.19
Ei toi chris fleck mitään,kattokaas tätä

http://www.traxxas.com/community/surfersrides/sept_oct03/rides/32_jeffrey_01.jpg

Voi jeesus siinä on AHDIN!!!!
#6
Mulla on ainakin ekan autoni  kyosho hiriderin ja wild dodge ramin korit kestäny aivan mieletöntä rääkkiä. Paras oli kun tulin hiriderillä n.2m korkealta kalliolta alas katolleen eikä siihen tullu edes kunnon naarmuja. Yhdessä vaiheessa mulla oli hiriderissä(monsteri) GM racingin v12 säädin ja virikone,auto kulki n.40 km/h. Paukautin sen muutaman kerran mutkasta puuhun aivan älyttömistä vauhdeista eikä mitään. Katto vaan täyty potkia ylös kun se oli painunu kasaan. En tiedä oletko oikealla autolla ajanu kyoshos yli vai mikä on ongelma mut itse en ole saanut koreja palasiksi edes noilla edellämainituilla tempuilla.
#7
PALJON ONNEA RC-MAAILMALLE JA SAMOIN HEIKILLE!!!!!!!!! :mrgreen: