Omassa myllyssäni on neula auki n. 1 1/4 kierrosta. Eikä varmasti ole laihalla. Ohjeet ko. mottiin oli surkeat. Niissä puhuttiin 1,5-2,5 kierroksesta. Ei lähtenyt edes käyntiin noilla lukemilla.
Kuulemani mukaan neulan kärkimuoto olisi muuttunut pyöreämmäksi, joten se voisi selittää tuon ilmiön. Toinen 'outo' seikka ohjeissa on se tyhjäkäynnin seosruuvi (ei se mekaaninen tyhjäkäynnin rajoitin). Kun sellaista siis ei ole, vaikka ohjeissa näkyy jopa kuvan kera ko. ruuvi. Onko hyviä selityksiä?
Mistä aloittaa auton tuunamisen? Moottori, pilli, polttoaine, alusta ??? Suosituksia!
Niin se autohan oli 1/10 Inferno TR-15 (GS-15R)
Kuulemani mukaan neulan kärkimuoto olisi muuttunut pyöreämmäksi, joten se voisi selittää tuon ilmiön. Toinen 'outo' seikka ohjeissa on se tyhjäkäynnin seosruuvi (ei se mekaaninen tyhjäkäynnin rajoitin). Kun sellaista siis ei ole, vaikka ohjeissa näkyy jopa kuvan kera ko. ruuvi. Onko hyviä selityksiä?
Mistä aloittaa auton tuunamisen? Moottori, pilli, polttoaine, alusta ??? Suosituksia!
Niin se autohan oli 1/10 Inferno TR-15 (GS-15R)