Muutaman vuoden tauon jälkeen tuli hommattua jälleen polttis.
Auto on Inferno neo ja moottorina on Gx-21. Koittelin käyntiin sitä tuossa viikonloppuna ja pienten säätöjen jälkeen sain sen kaasua pumppaamalla käyntiin. ja pysyi käynnissä vain kaasun avulla joku 10 sekkaa. tyhjäkäyntiä en saanut lainkaan toimimaan. Käytin hiustenkuivaajaa alkulämmitykseen.
Polttoaine letkut vaihdoin ja kaasarin purin ja putsasin.
Vetokäynnistin puuttuu kokokaan ja siinä ei ole minkäänlaista suojaa. ja tuntuis ehkän hiukan olevan märkä se takalaakeri..
Auton kun ostin niin kaasarista puuttui yläruuvi kokonaan. En sitten saanut oikein selvyyttä miksi se puuttui siitä. Aattelin vielä purkaa tuon koneen palasiksi tällä viikolla, mutta kysymys oliskin sellainen. Jos tuon koneen joutuu remppaa niin mietin sellaista vaihtoehtoa, että pitäiskö jättää tuo remppa ja hommata uusi kone.
Mikähän motti tuohon olisi hyvä ja tarvitseeko ostaa moottoripukit ja minkäslaisen kytkimen uuteen moottoriin ja käyköhän tuo pakoputki uuteen moottoriin?
Auto on Inferno neo ja moottorina on Gx-21. Koittelin käyntiin sitä tuossa viikonloppuna ja pienten säätöjen jälkeen sain sen kaasua pumppaamalla käyntiin. ja pysyi käynnissä vain kaasun avulla joku 10 sekkaa. tyhjäkäyntiä en saanut lainkaan toimimaan. Käytin hiustenkuivaajaa alkulämmitykseen.
Polttoaine letkut vaihdoin ja kaasarin purin ja putsasin.
Vetokäynnistin puuttuu kokokaan ja siinä ei ole minkäänlaista suojaa. ja tuntuis ehkän hiukan olevan märkä se takalaakeri..
Auton kun ostin niin kaasarista puuttui yläruuvi kokonaan. En sitten saanut oikein selvyyttä miksi se puuttui siitä. Aattelin vielä purkaa tuon koneen palasiksi tällä viikolla, mutta kysymys oliskin sellainen. Jos tuon koneen joutuu remppaa niin mietin sellaista vaihtoehtoa, että pitäiskö jättää tuo remppa ja hommata uusi kone.
Mikähän motti tuohon olisi hyvä ja tarvitseeko ostaa moottoripukit ja minkäslaisen kytkimen uuteen moottoriin ja käyköhän tuo pakoputki uuteen moottoriin?