Lainaus käyttäjältä: kumitarzan - 27.05.13 - klo: 21.02Onhan alapuoliset kardaaninsuojat paikoillaan? Runkoa tukevaa rakennetta nekin..
Tälläkertaa oli ehjät bulkit aikasemmin oli katkenneet
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen
Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit valikkoLainaus käyttäjältä: kumitarzan - 27.05.13 - klo: 21.02Onhan alapuoliset kardaaninsuojat paikoillaan? Runkoa tukevaa rakennetta nekin..
Tälläkertaa oli ehjät bulkit aikasemmin oli katkenneet
Lainaus käyttäjältä: mad truck rc - 20.08.11 - klo: 09.11
Miten toussa mini repossa kun ajaa kovasti ja jarruttaa niin kuuluuu semmonen rutina,kiihyttäessä ei kuulu,ainoastaan jarruttaessa,mikä vika,tietääkö kukaa?Kiitos etukäteen....
Lainaus käyttäjältä: Penguin - 20.07.10 - klo: 11.28
Jos edelleenkin kuuluu sama ääni, niin lisäämällä sopivan kokoisia shimmiprikkoja laakereiden 7019 väliin bulkheadissa olevan pienen kynnyksen ja pinionin puoleisen laakerin väliin ja/tai diffin laakereiden ja bulkheadin väliin saat pienennettyä välystä, joka noiden rattaiden välissä on.
Shimmiprikat ovat erittäin ohuita, teräsprikkoja. Niitä ei tule auton mukana, eikä niitä saa rautakaupasta. Pitäisi kuitenkin löytyä hyvin varustetusta RC-kaupasta ja kyllä niitä on ennenkin joutunut Traxxasin autoihin laittamaan.
Lainaus käyttäjältä: Penguin - 20.07.10 - klo: 11.28Myös alapanssari pitää niitä bulkheadin puolikkaita toisissaan kiinni.
Mini E-Revossa/Slashissä ei ole erillisiä diffinkuoria, kuten isommassa (E)-Revossa, vaan bulkhead toimii suoraan kuorena. Tuo bulkhead antaa helposti periksi, etenkin kun niitä puolikkaita puristaa toisissaan vain yksi ruuvi (yllä kuvassa 7029).