Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Flysky FS-i6x radiopaketin mysteerit

Aloittaja tiger22, 03.06.17 - klo: 10.35

tiger22

Ostin kyseisen lähetin/vastaanotin paketin ja nyt olen ymmällään mitä se sisältää. 6 kanavaa toimii normaalisti servoilla tai nopeudensäätimillä. Mutta vastari on 10 kanavainen ja lähettimessä on 4 vipukytkinta. Mitä nillä vipukytkimillä voi ohjata ? Minulla on 1/4 skaalan panssarivaunu ( yli 400 kiloa )  valmistumassa ja pitäs saada eri toiminnat käyttöön. Löytyskö täältä jotakuta joka voisi toimia minulle mentorina näissä radioasioissa : olis paljon haasteita ja kysyttävää

goos

Jos muistan oikein, niin vaatii vähän firmawre päivityksiä että kaikki 10 kanavaa saa käyttöön, netistö löytyy ohjeet kuhan vähän etsii
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

tiger22

Toki mielelläni sellaisen ohjelman haluaisin , kun tietäs mitä etsiä ja mistä. Olen nimittäin alottelija tässä hommassa, jote minulle asiat eivät ole itsestäänselvyyksiä. Jos sais enemmän apuja