Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Team Infinity Samurai 521 moottori

Aloittaja blenheim, 16.01.05 - klo: 09.41

Speeder

Vissiin ihan vaa päivitys mielessä laitettu kyseiseen mottiin ne paremmat sisuskalut.  :roll:

rs tuning

Joo no seki tietty voi olla...
Mäki saatan joskus tohon mun uuteen (novarossi) laittaa tulisemmat
kalut, paitsi et mäntä ja sylinteriputkiki maksaa jo n.150e :shock:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Futaba

Olisko kellään lähettää esim. pdf-muodossa tai löytyiskö netistä moottorin sisäänajo- ja säätöohjeet, siis ihan perusohjeet mitkä moottorin mukana tulee? Ostin "käytettynä" (ei kertaakaan käynnistetty) tämän moottorin, mutta ohjeita ei tullut mukaan.
| Academy | Axial |

Jartsa

Lainaus käyttäjältä: "Futaba"Olisko kellään lähettää esim. pdf-muodossa tai löytyiskö netistä moottorin sisäänajo- ja säätöohjeet, siis ihan perusohjeet mitkä moottorin mukana tulee? Ostin "käytettynä" (ei kertaakaan käynnistetty) tämän moottorin, mutta ohjeita ei tullut mukaan.
http://www.team-infinityrc.com/download/Samurai%20528%20engine%20instruction%20manual%20-2.pdf
Tuossa on Infinity 528 moottorin sisäänajo ohjeet, mutta ne toimivat aivan yhtä hyvin 521 moottorissakin  :)

Futaba

Kiitos. Pitäisikö alaneulan muuten olla suunnilleen sen ruuvin reiän reunan tasolla? Kun sain moottorin, oli alaneula ruuvattu kokonaan kiinni  :?
| Academy | Axial |

mitmit

onkos kellään vielä tota samurai 528?
kokemuksia siitä?
onko tehot verrattavissa nosramin .28
Lopetan koko rc-harrastukseni väliaikaisesti rahanpuutteessa joten kaikkea on myynnissä.

Futaba

Kertokaas, minkälainen on vauhtipyörän kiinnitys. Onko se tosiaan pelkästään sillä yhdellä mutterilla, vai tuleeko sinne jokin "kiila", joka lukitsee sen paikalleen? Käynnistin omaa infinity Samurai 521 ku huomasin että vauhtipyörä alkaa pyöriä ilman että moottorin sisuskalut pyöri. No sitä siinä ihmettelin ja laitoin uudestaan kiinni, sillä kertaa laitoin mutteriin ruuvilukitetta jotta pysyisi kiinni. No, mutteri pysyy kyllä, mutta vauhtipyörä pyörii vapaasti, eli vähän on vaikea käynnistää nyt konetta. Eli, kuuluuko tuohon moottorin ja vauhtipyörän väliin tulla jotain, pitäisikö sen pysyä tosiaan moottori, vauhtipyörä, mutteri systeemeillä kiinni?

| Academy | Axial |

Divi

Kyllä siinä kiila pitäisi olla...


Kuva kopioitu Ari-Pekan Rc sivuilta

tapsa92

- Tapsa

Catiska

Ei se ole kiila, vaan halkaistu, vaihdettava kartio. Kiila on sellainen pitkulainen, joskus puolipyöreä, pitkulainen osa, joka vaatii molempiin kappaleisiin kiilauran. Eipä sillä, ei tuolla ole mitään vaikutusta tähän asiaan, mutta myyjä saattaa ihmetellä, mitä kiilaa oikein tarkoitat  :wink:
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Divi

No juu mutta toimii samaan tapaan kuin perus ovikiila :lol:

Henko

Tossakin kuvassa laitetaan ruuvilukitetta vauhtipyörän mutteriin, mutta jotkut on sanonu, ettei välttämättä kannata laittaa, jämähtää muutenkin niin tiukkaan. Tiedä sitten, joillakin ei muutenkaan pysy mikään kiinni.

Jazza

Onko toi moottori vetokäynnistimellä?
Traxxas Revo | RB TM323 | Futaba | Pro-Line

J-P

Lainaus käyttäjältä: "Jazza"Onko toi moottori vetokäynnistimellä?

Ei ole, taitaa olla vaan .27-.28 versiot mitkä on vetostartilla. J-P Nitroracingin sivut kertoo enempi asiasta kuvien kera.
Xray XB8-TQ|TT EB-4 S2 "Pro" goes rallygame|Team Infinity Samurai 521|Graupner/JR XS-6 Race syntikka|JR SB6  40S syntikka

AnttiL

Eipä ole kovin vilkasta ollut keskustelu tässä topicissa. Mites moottorit kestänyt? Itellä aivan mainiosti mutta viime aikoina alkanut mennä tulppia oikein urakalla ja jotenkin tehottomaltakin vaikuttaa. Säädöt pitäisi olla kohdillaan ainakin omasta mielestäni. Moottori on vuoden vanha ja sillä on ajettu melko paljon myös talvella. Muistelisin että ainakin 1 gallona byronia, 2 gallonaa werksiä ja n.2 litraa p-s-r ainetta(kaikki 25%) kulunut eli melkein 14 litraa. Taitaa olla vain loppuun kulunnut?

ropsan

Tulppien kuluminen viittaa kiertokangen alalenkin väljyyteen, uusi AS46201 à 11 €.
Uusi sylinteri + mäntä AS46240 á 30 €.
Luotettu R/C-laakeri- ja ilmansuodatinkauppa.
JP-NitroRacing

AnttiL

Lainaus käyttäjältä: ropsan - 05.07.08 - klo: 11.17
Tulppien kuluminen viittaa kiertokangen alalenkin väljyyteen, uusi AS46201 à 11 €.
Uusi sylinteri + mäntä AS46240 á 30 €.
OK, täytyypä tulla varaosa ostoksille.