Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

JÄÄ-RATA sarja

Aloittaja SRT, 18.01.05 - klo: 12.06

SRT

oisko kukaan innostunut ajatuksesta että myös talvell ajettaisiin ite ajan ite tehdyillä piikki pyörillä ja kyosho pure ten alpha 2 http://irc-galleria.net/view.php?nick=Foordisti&image_id=6637445

Paraislainen

Kyl mä harrastan, jos vain olis jäätä mil ajaa. Etelässähän kun asun....
Ei näin...

Scrap

Eipä ole täällä etelän lämmössä (lue vesisateessa) kovin paljoa jäätä näkynyt.

Jäärata olisi kyllä ihan hauska ajoelämys. Onhan täälläkin tullut pikkasen jäälläkin huristeltua ja komeesti menee pure kahvassa noilla vakio renkaillakin. Tiedä sitten noista nastoista, ettei vain tule liikaa pitoa.

Kesällä olisi kiva ajella tolla purella jotain rally-cross tyylistä rataa, missä olisi osa radasta hiekkaa ja osa asvalttia... unelmat on kivoja :roll:

SRT

Mää käytän piikkiä muuten ei oo toivoa päästä liikkeelle ja nokka on vahvistettu ettei se enään hajoa

SRT

ainut ongelma on että sähkö auton akut ei kestä kauaa pakkasella, mut tänä talvena ei ole ollut sen suhteen ongelmaa vain jäällä oleva vesi tuo harmia

kukkalapio

Suojaa se niin, että sinne ei pääse vettä eikä lunta, näin akutkin pääsevät lämpiämään sopivasti ja kestävät normaalin pitkään.

m@sse

Kuka järkkää?
Kenellä on PureTenejä niin paljon että saisi kisaa ajettua?
Missä pidetään?
Ei tälläistä pysty kovinkaan suuressa porukassa tekeen sanon mä...

Ehkä kaveriporukassa on varmaan kivaa kursailla luistelukentällä.  :)
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing