Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Lipo akun liittimet

Aloittaja BasicDude, 05.05.18 - klo: 20.47

BasicDude

Moi!

Onkohan valmistusvirhe vai enkö vaan tajua. Halko lipoakun johtoja en saa laitettua lipoakun ( kotelo) koloihin mitenkään. Pitäisikö nuo työkalulla väkisin survoa?

Tony_L

Oisko laittaa vaikka kuvaa mitä olet laittamassa mihinkin? Mä en ainakaan ymmärrä mitä johtoja olet laittamassa mihin koloihin?
Team associated RC8B3.1

BasicDude

Tässä kuvaa. Eikös nuo johdot tuohon akkuun kiinnitetä. Mainittakaan että auto on vasta postissa tulossa ja olen ihan kuutamolla näistä jutuista.  :laugh:

tvih

Eli nuo liittimet ei mahdu noihin (kuvassa akun oikeassa reunassa oleviin) reikiin? Ja tuo latauspiuha on nähdäkseni se akun mukana tullut? Kyllähän sen pitäisi mahtua, ellei jostain ihmeen syystä ole piuhaksi eksynyt 5mm urosliittimellinen version, mutta se vaikuttaa vähintäänkin erittäin epätodennäköiseltä.

BasicDude

Ei mahdu ei. Nyt ei oo työntömittaakaan tässä että voisi mittailla. Täytyy maanantaina soitella myyjäliikkeeseen.