Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

monsteria hakusessa!!

Aloittaja Aeced, 14.09.18 - klo: 22.48

blizzard^

Lainaus käyttäjältä: Aeced - 21.09.18 - klo: 18.54
Mahtaiskohan mun JQ:n sähköt olla liian jytyt tolle teknolle? 150a nopari ja 2650kw mosa

Jq the car, ensimmäinen malli teknon e-konversiolla, ei siitä rahaa vaikka hyväkuntoinen onkin mutta toimivat sähköt ainakin, käyttämätön 15kg savoxin servo

Tuskinpa ovat. Itsellä 150a nopari 2200kv motilla ja pelkästään 6s ajelua. :wink:

Toi revo 2.0 kyllä kiinnostaa itseäkin aika paljon. Täytyy muistaa kyttäillä josko tulisi joku hyvä bf tarjous tänä vuonna  :grin:
Insta @blizred
E-revo brushless|kraton v2

Pixarmartti

Lainaus käyttäjältä: Aeced - 21.09.18 - klo: 18.54
Mahtaiskohan mun JQ:n sähköt olla liian jytyt tolle teknolle? 150a nopari ja 2650kw mosa

Jq the car, ensimmäinen malli teknon e-konversiolla, ei siitä rahaa vaikka hyväkuntoinen onkin mutta toimivat sähköt ainakin, käyttämätön 15kg savoxin servo

Kyllä se noilla toimii, vois olla ruutia/Vääntöä vähän enemmänkin. Varmaa 4s lipuilla meinasit, 6s tuo kone on entinen parissa illalla

burtsi

Hyvin se niillä ainakin 4S sähköillä toimii. 6S voi olla turhan kireä tuo moottori, jos säädin ja motti ylipäänsä edes kestävät sellaista.

Aeced

Tulihan katottua jq:ta 2 vuoden jälkeen ja kyllä siellä 2200kv mosa löytyy, joten 6s mahdolliset. Eli kittiä ja mankkaa tilaukseen, ei tuo markkaradio inahdakkaan
JQ The CAR E-conversion* losi ten-scte tlr*