Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

VINTAGE LUOKAN AUTOILLE KISOJA HAKKILASSA 2019-2020

Aloittaja jerzirccar1, 14.08.19 - klo: 17.26

jerzirccar1

Mika.
Krossi säännöt kieltää nykyään tuollaiset korit.
Vintage luokkaan ehdoton...
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

mikari

Kiitos 20 vuodesta!

nitropaimen

yhellä entisellä RH/ Asso tiimiläisellä on tämmönen ajokunnossa. jos lainais sellaisen niin pääsiskö mukaan "pappasrjaan" +70 luokkaan...
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

mikari

Vintagessa ei ole ikäluokkia. Sanoisin että kisan ikähaitari on tällä hetkellä 16-50 joten mukaan mahtuu kyllä. Tai no menikö ilmo kiinni jo.. ehkä paikanpäällä.
Kiitos 20 vuodesta!

Jämsä

Onko tuo kuvan Asso Andy's Asso?
Ainakin näyttää tuo hiilikuiturunko ja etupään ripustus siltä.

Tomi_S

Mun silmään se näyttää viimeisimmältä RC10 Graphite Team Carilta, siinä oli tollainen pohja. Sillä vaan kisaamaan, jos uusia kisoja tulee. Ja jos ei kisaamaan, niin sen voi aina myydä mulle.

fsp

Lainaus käyttäjältä: Jämsä - 18.11.19 - klo: 23.17
Ainakin mun Andy's Asso oli valettu komposiitti runko (erilainen kuin tuo) jossa nykytyyliin reunat nousi muodostaen "ammeen". Ja sit oli vielä reiät takaosassa pitkittäisille takatukivarsille.

jerzirccar1

Lainaus käyttäjältä: fsp - 07.12.19 - klo: 22.16
Lainaus käyttäjältä: Jämsä - 18.11.19 - klo: 23.17
Ainakin mun Andy's Asso oli valettu komposiitti runko (erilainen kuin tuo) jossa nykytyyliin reunat nousi muodostaen "ammeen". Ja sit oli vielä reiät takaosassa pitkittäisille takatukivarsille.

Jos en väärin muista niin oli myös toinen Andy's runko ja muistaakseni meni nimellä PRO.
Jerzi

jerzirccar1

Sääntöihin lisätty.
Jerzi