Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Kyosho TF-5 sähkötouring

Aloittaja Niko, 04.03.05 - klo: 19.59

Mika R

sisäinen välitys on 2.5

FDR 6.32

bluebeetle

Ok. Melko lyhyt ellei ole jonkinlainen kerssisäädin kehissä..?

Tänään päästeltiin Kasinolla vetureilla 7 välityksillä ja lentoa piisas edelleen Tekinillä.
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Mika R

en tiedä kerssistä..tuskin. joo en ole ehtinyt testaa vielä riittävästi.. mutta kohtuullisen kovaa kulkee tuollakin ja hyvin tykittää ulos mutkista onewaylla. luulen että suuremmasta nopeudesta ja pidemmästä välityksestä on vaan ajolleni haittaa, tuon rajatorppa on kuitenkin aika tekninen rata nykyisin ja paikoin aika kapea. en kuitenkaan jäänyt suorillakaan muista.

katsotaan kun pääsen kokeilee sensorillista 13.5 motoria tuon 17 tilalle..

rc-ralli

mitä sä arvelesit että onko toi viri vai vakio?
traxxas e-revo 1/16 vxl 2.4GHz

Mika R

rediset 17 lankasella orion BL motor combolla (se on mun ent. auto)

rc-ralli

kuinka tehokas tän vakio moottori on? onko se 4.0 vai 4.5 :huh:
traxxas e-revo 1/16 vxl 2.4GHz

MirosHima

Lainaus käyttäjältä: rc-ralli - 21.02.10 - klo: 21.51
kuinka tehokas tän vakio moottori on? onko se 4.0 vai 4.5 :huh:

Vai huiman 20 lankanen G20 hiilikone..
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Mika R

just näin. aloittelijalle sopiva lipo akulla.

rc-ralli

mistä näihin TF-5 saa varaosii? löydän vaan englannin kielisii sivuja.
traxxas e-revo 1/16 vxl 2.4GHz

Mika R

otat manuaalin käteen ja katsot sieltä räjäytyskuvasta osanumerot ja syötät tänne www.kyosho.fi
jos manuskaa ei ole niin saat sen www.kyosho.com support -osastolta

jenkkisaiteilta voit selailla osia tai sitten kyosho.de

mof


rc-ralli

miten näitä jarruja säädetään? kun ajan, ei jarruta.. vaikka autossa on jarrut.
traxxas e-revo 1/16 vxl 2.4GHz

JuhaH

Onko Kyosho julkaisemassa uutta mallia Touring-autosta nimeltään TF-6? Jos ymmärsin oikein Saksan Kyoshon sivuille ilmestyneen kisaraportin, niin Mätsälän EM kisoissa uutuus oli jo käytössä.

http://www.kyosho.de/event/index.php?framecontent.php?content=report&report=555

mof

Lainaus käyttäjältä: JuhaH - 08.03.10 - klo: 18.55
Onko Kyosho julkaisemassa uutta mallia Touring-autosta nimeltään TF-6? Jos ymmärsin oikein Saksan Kyoshon sivuille ilmestyneen kisaraportin, niin Mätsälän EM kisoissa uutuus oli jo käytössä.

http://www.kyosho.de/event/index.php?framecontent.php?content=report&report=555

Ainakin tästä voisi niin päätellä

http://translate.google.com/translate?hl=fi&sl=ja&tl=en&u=http%3A%2F%2Fwww.shin-kyosho.com%2F2010%2F02%2Fpost-155.html

Mika R

Lainaus käyttäjältä: JuhaH - 08.03.10 - klo: 18.55
Onko Kyosho julkaisemassa uutta mallia Touring-autosta nimeltään TF-6? Jos ymmärsin oikein Saksan Kyoshon sivuille ilmestyneen kisaraportin, niin Mätsälän EM kisoissa uutuus oli jo käytössä.

http://www.kyosho.de/event/index.php?framecontent.php?content=report&report=555

Näinhän se on. Tehty harjatonta ja lipoja ajatellen.

JuhaH

Kyosho näyttää tänään julkaisseen manuaalit ja räjäytyskuvat uudesta TF-6 autostaan sivuillaan osoitteessa:

http://www.kyosho.com/eng/support/instructionmanual/tf-5/tf-5_index.html

HELIUM

#166
moi! voisitteko kertoa että kestääkö auto 11,1V 3 kennosta lipoo? aattelin et sais aika hyvän akun. entäs millanen virimoottori siihen sopii ilman että noparia pitäis vaihtaa? joten odoittelen vastausta
Haluatko haastetta jota et enään kit malleista saa? Hanki kyosho rtr

JyrkiL

Lainaamoi! voisitteko kertoa että kestääkö auto 11,1V 3 kennosta lipoo? aattelin et sais aika hyvän akun. entäs millanen virimoottori siihen sopii ilman että noparia pitäis vaihtaa?

Auto varmaan "kestää" kolmikennoisen lipon, mahtumisesta siinä kohtaa vain kysymys. Mutta "perinteisesti" touringia on ajettu vain kaksikennoisilla lipoilla, joita itsekin suosittelen käytettäväksi. Näilläkin tehoja löytyy jo riittävästi, ajoaikaa ainakin sisäradoilla yleisesti virimoottoreillakin miltei kymmenen minuuttia. Toki koneen lämmöt ovat asia, joka tässä kohtaa ennemmin "katkaisee ajot", kuin akun puutuminen.

Moottorirajoitusta en osaa sanoa, kun en ko. automerkin rtr-noparista tiedä mitään...

Jyrki Lehto
ATAK/UA
AE/Destiny/TLR

mikari

Vakionoparissa on lipo cut-off, ja taitaa kestää "vain" 2S lipon. (jos sulla on Kyoshon suomenkielinen manuaali niin siitä pitäs selvitä nuo asiat)
Kiitos 20 vuodesta!

HELIUM

#169
eipä ole suomenkielistä manuaalia, mutta onhan minulla joku vissii onhan mulla jotain 8,4V miniliittimelläkö se oli kuhan saa sopimaan. entäs kun mullakin oli ongelmaa jarrujen kanssa niin kuinka niitä säädetään? akku siis on airsoftausta varten hankittu http://www.milgear.fi/kauppa/akku-crane-mp5sd6-intellect-1600-miniliitin-p-2504.html
Haluatko haastetta jota et enään kit malleista saa? Hanki kyosho rtr

bluebeetle

No tuossa ei riitä kapasiteetti eikä purkuvirtakaan rc-autolle eli voit unohtaa.
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

HELIUM

#171
niin miten niitä jarruja säädetään??? ois vähä kiire tietää

oisko tää hyvä moottori  http://www.racingfactory.fi/tuotteet/SAHKOMOOTTORIT-JA-TARVIKKEET-Viritetyt-moottorit-ja-hiilet/Axial-55T-Electric-Motor-108893 ?
Haluatko haastetta jota et enään kit malleista saa? Hanki kyosho rtr

JyrkiL

Kone on tarkoitettu crawleriin, jossa ei ajeta nopeasti...

Moottoreissa, niin harjattomissa kuin harjallisissa, pätee sääntö: vähemmän käämikierroksia -> enemmän tehoa.

TSS-10 eli stanuluokassa ajettiin aikanaan 27-lankaisilla hiilikoneilla. Esittelemäsi kone on 55-lankainen, eli huimasti tehottomampi. Suosittelisin aloittamaan joko jostain 27-lankaisesta, tai ehkä jopa hieman kireämmästä.
AE/Destiny/TLR

HELIUM

ahaa, kiitos. nyt tiedän taas vähän enemmän.
Haluatko haastetta jota et enään kit malleista saa? Hanki kyosho rtr

HELIUM

miten niitä jarruja säädetään?
Haluatko haastetta jota et enään kit malleista saa? Hanki kyosho rtr

mikari

vakionoparissa on asetukset jarru päällä/pois, meniköhän se niin että pidetään sitä nappia pohjassa siinä joko suoraan tai sitten käynnistyksen yhteydessä.... kyosho.com:sta löytyy manuaalit josta voit katsoa
Kiitos 20 vuodesta!

HELIUM

kiitos, tuosta oli jo apua.
Haluatko haastetta jota et enään kit malleista saa? Hanki kyosho rtr

HELIUM

eipä tunnu paljoo jarruttavan mutta kyllä sillä pärjää. kestääkös auto mahollisesti ulkona ajoa? esim sileellä jäällä?
Haluatko haastetta jota et enään kit malleista saa? Hanki kyosho rtr

ÄIJÄ93

kyllä kestää testattu on mutta jään tarvitsee olla vaan puhdas  :cheesy:
muuten ei tuu mittään
tässä videoo todisteheeksi :shocked:
http://www.youtube.com/watch?v=8edB3OuWzwc
kun ite nysvää saa just semmosen ku sattuu tulemaan
rc työkoneita jo vuodesta 2009 lähtien  Team lilium drifters: 61 impala drifter