Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Halpa radiolaite paketti

Aloittaja p.p92, 08.03.05 - klo: 15.37

p.p92

Etsin mahdollisimman halpaa radiolaite pakettia missä olis radio,vastaanotin ja servot :roll:

Sami L

Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

rala.p

Täälä olis vielä halvempi!
http://www.medasec.com/do?action=group&id=43
Eli tuolta linkistä vähän alemmas niin löytyy Futaba Megatech Junior.
Inferno Kanai 3, Ultima st, nitro blizzard, Asso TC3 FT ja racer

ToniL

Sama myös RC Sabessa

Megatech-MJ AM40 2PHKA 2-Kan.   69.90 EUR

Ja miksi ostaa kaikkein halvinta kun melkein samaan hintaan saa paljon paremman.

RC Sabesta
FP2PL   Megatech 2PL Computer AM 40MHz   87.60 EUR    :wink:
T Toni L  www.sabe.fi/hobby
rc@sabe.fi   Puh02-2473222

Sakkeri91

Onko Futaba Megatech 2pl kaks kanavanen?
En nimittäin ota selvää pätkääkään nuista malleista.

tepsu7

Sabessa oli traxxaxin tq2 radio 41euroa :mrgreen:.Laittakaa paremmak :!:  :wink:

Grönroos.

Mäen menis ostaa niin halpaakun saa. Noi eivälttämättä ole hirveen pitkäikäsiä.
| Asso RC18T | Xray T2 | Futaba 3PK | LRP - Sphere |

ToniL

Lainaus käyttäjältä: "Sakkeri91"Onko Futaba Megatech 2pl kaks kanavanen?
En nimittäin ota selvää pätkääkään nuista malleista.

Kaksi kanavainen. Ohjelmoitava, 10 muistipaikalla.

LainaaSabessa oli traxxaxin tq2 radio 41euroa .Laittakaa paremmak  

Tämä on pelkkä lähetin ilman vastaria ja servoja.
T Toni L  www.sabe.fi/hobby
rc@sabe.fi   Puh02-2473222

Juke-

Minulla on tälläinen ohjain http://www.mercadolivre.com.br/org-img/original/MLB/042005/26247408_3778.jpg
(ei ole omani kuva, löysin googlella :mrgreen: ) Olen ajatellut että alan ajamaan kilpaa! Joko 1:10 sähkötourinkia tai 1:10 sähkökrossia! Niin että pystynkö aloittamaan ajamisen kyseisellä ohjaimella? Tarkoitan että onko kantomatka tarpeeksi pitkä ja löytyykö ominaisuuksia tarpeeksi? Radio on kaksi kanavainen!
joo o

tapsa92

Radio on muuten kilpailuun riittävä, jos se on FM radio, jos ei ole niin luultavasti sä et voi mennä kilpailuihin :( . Ja sitten siinä pitää olla se CE merkintä :wink: .
- Tapsa

RaDon

Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"Radio on muuten kilpailuun riittävä, jos se on FM radio, jos ei ole niin luultavasti sä et voi mennä kilpailuihin :( . Ja sitten siinä pitää olla se CE merkintä :wink: .
Jasså... Miksi ei voisi AM-radiolla kisoihin mennä?
Itsekkin aloitin kilpailemisen 1:10 sähkötouringissa Hitec Lynx "halpisradiolla". Hyvin toimi, ja toimii edelleenkin. Ominaisuuksien puute ainoastaan pakotti ostamaan uuden. Radiohäiriöistä en ko. laitteella joutunut koskaan kärsimään.

tapsa92

Ajattelin lähinnä sitä, että huonolla säkällä voi tulla pahojakin häiriöitä, joita itelläkin on ollu pelkissä treeneissä :wink: .
- Tapsa

Jasu92

Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"Ajattelin lähinnä sitä, että huonolla säkällä voi tulla pahojakin häiriöitä, joita itelläkin on ollu pelkissä treeneissä :wink: .
Jostain olen kuullut että tosikuskit ovat vaihtamassa takaisin AM taajuuksiin, koska niissä on vähemmän häiriöitä!
Itsellä tuo Lynx myös toiminut tämän kauden, kohta sekin menee vaihtoon.

Juge2: Tuo on varmasti mainio radio kisan aloittamiseen!

tapsa92

Okei, olin ehkä väärässä tässä asiassa, mutta tuo edellinen viestini oli vain mielipide :? .
- Tapsa

rs tuning

Lainaus käyttäjältä: "Jasu92"Jostain olen kuullut että tosikuskit ovat vaihtamassa takaisin AM taajuuksiin
Tosikuskit on vaihtamassa Spectrumiin :wink:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

RaDon

Lainaus käyttäjältä: "rs tuning"
Lainaus käyttäjältä: "Jasu92"Jostain olen kuullut että tosikuskit ovat vaihtamassa takaisin AM taajuuksiin

FinTrack -sarjan kuluessa olen kiinnittänyt huomiota TS-10 -luokassa käytettyihin radiolaitteisiin. En ole nähnyt ajamissani kisoissa kenelläkään kovemman tason kuljettajista Spektrumia käytössä. Miksi näin? Kyllähän se perinteiset FM-taajuudet pesee 100-0 häiriöttömyydellään ja luotettavuudellaan... :wink:

rs tuning

Lainaus käyttäjältä: "RaDon"
Lainaus käyttäjältä: "rs tuning"

FinTrack -sarjan kuluessa olen kiinnittänyt huomiota TS-10 -luokassa käytettyihin radiolaitteisiin. En ole nähnyt ajamissani kisoissa kenelläkään kovemman tason kuljettajista Spektrumia käytössä. Miksi näin? Kyllähän se perinteiset FM-taajuudet pesee 100-0 häiriöttömyydellään ja luotettavuudellaan... :wink:

Ne paasaa rahansa johonki "hyödylisempään" niinku personal pondereihin
tai viiteen uuteen akkuun ja odottelee tarjouksia :lol:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

MarGox

Kiinnitti huomioni se, että onkohan JO topikin aloittaja löytänyt etsimänsä??
Kyosho Inferno MP-7.5 Sports RTR Exclusive