Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

FTT -talvi 2006 visiointia

Aloittaja Mr Cale, 11.03.05 - klo: 15.00

Vesa

Treenasin virikoneiden puutteen vuoksi la illan 17t hiilikoneella. En kyllä nää edelleenkään syytä miksi ei kerkeis hiilikoneilla tsp luokassa, myös ilman sorvaamista. uusi tsp hiiletön on ainakin sivusta seuranneena osoittautunut varsin sudeksi. Mutta mistäpä minä noista tietäisin.
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

TTKoo

Lainaus käyttäjältä: "Jukka"Nojaa... ennen vaihdettiin hiilet melkeinpä joka erään ja nyt näyttää vaihtuvan kone tai säädin joka erään :D
Ihan tosi....

Meillä on edelleenkin toiminnassa ne samat kaksi reilut vuosi sitten hankitut säätimet ja moottorit.
Kuusankoskella ajoi meidän entisillä moottoreilla kaksikin muuta kuskia, koska olemme vaihtaneet  toiseen tehokkaamman moottorin, ja toiseen toisentyyppisen moottorin. (olivat koekäytössä, jos vaikka kaupat syntyisi)
Roottoreita ei ole uusittu kertaakaan.
NOVAKiin 5.5 tilalle 4.5 ja LRP 4 starin tilalle X11 5.5

Kyse on nyt siis TSM moottoreista.
Merkitkin ovat molemmat alkuperäiset, eli NOVAK ja LRP.
Emme tosin ole "pelleilleet" noiden ennakkojenkaan kanssa  :wink:
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

jarkkom

Lainaus käyttäjältä: "TTKoo"
Juuri hiilettömän sallimisen myötä siitä TULI SE HALPA luokka!

Ehti kyllä käväistä tässä välillä ihan riittävän kalliina luokkana!

Haluaisin kuulla perustelut tuolle kalliudelle verrattuna vaikkapa TSM-10 -luokkaan.

Jotenkin taas noussut uskomattomiin tasoihin tämä Musta Tuntuu -linja. Sama homma tuon uuden TSP-10 koneen kanssa. Voisi kuvitella, että jos pienempitehoisen koneen kanssa on enemmän kestävyysongelmia tai toimimattomuuksia kuin vapaiden koneiden kanssa, voisi syytä hakea valmistusvirheistä tai jopa käyttömetodeista.
---

TTKoo

Lainaus käyttäjältä: "jarkkom"
Lainaus käyttäjältä: "TTKoo"
Juuri hiilettömän sallimisen myötä siitä TULI SE HALPA luokka!
Ehti kyllä käväistä tässä välillä ihan riittävän kalliina luokkana!
Haluaisin kuulla perustelut tuolle kalliudelle verrattuna vaikkapa TSM-10 -luokkaan.

Jotenkin taas noussut uskomattomiin tasoihin tämä Musta Tuntuu -linja. Sama homma tuon uuden TSP-10 koneen kanssa. Voisi kuvitella, että jos pienempitehoisen koneen kanssa on enemmän kestävyysongelmia tai toimimattomuuksia kuin vapaiden koneiden kanssa, voisi syytä hakea valmistusvirheistä tai jopa käyttömetodeista.
Tulikohan tää oiealle henkilölle....? :lol:

Meidän vähäinen kokemus HIILELLISELLÄ pro-stock koneella oli: "kallista on", kun itse maksaa. (ennakot, hiilet, ankkurien sorvaustarve)
Hiilettömissähän tuo ei kait ole tarpeellista  :mrgreen:  ?

TSM:ää emme olekaan ajaneet muilla kuin hiilettömillä, ja toistaiseksi yhtäkään roottoria, säädintä tai moottoria ei ole tarvinnut uusia....
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

jarkkom

Lainaus käyttäjältä: "TTKoo"
Tulikohan tää oiealle henkilölle....? :lol:

Meidän vähäinen kokemus HIILELLISELLÄ pro-stock koneella oli: "kallista on", kun itse maksaa. (ennakot, hiilet, ankkurien sorvaustarve)
Hiilettömissähän tuo ei kait ole tarpeellista  :mrgreen:  ?

Tätä juurikin tarkoitin... Yhdellä koneella ajoi helposti parit kisat, hiiliä ei myöskään tarvinnut kuin yhdet kisoihin, ankkureita ei rikkoutunut ajossa kuin väärän käytön johdosta. Akuissa riitti ajoaika hienosti. Kuinkas se menikään hiilikoneilla TSM-10:ssä?
---

TTKoo

Lainaus käyttäjältä: "TTKoo"TSM:ää emme olekaan ajaneet muilla kuin hiilettömillä, ja toistaiseksi yhtäkään roottoria, säädintä tai moottoria ei ole tarvinnut uusia....
:mrgreen:
Lainaus käyttäjältä: "Jukka"Nojaa... ennen vaihdettiin hiilet melkeinpä joka erään ja nyt näyttää vaihtuvan kone tai säädin joka erään :D
:?:
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.