Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK

Aloittaja Rph, 15.04.05 - klo: 14.49

risla

jos tarkoitat kolmejohtoista niin siel radal pahvilaatikos on palaneessa noparissa kiinni toimiva katkaisin.

jhelen

hah.
Uudet iskarit huomenna tai viimeistään maanantaina täällä.  :afro:
xray808e, xray 808 10 spec konversio
Mielipide on kuin P***ereikä, kaikilla on sellainen.

_mese123_

Lainaus käyttäjältä: risla78 - 24.05.12 - klo: 17.55
jos tarkoitat kolmejohtoista niin siel radal pahvilaatikos on palaneessa noparissa kiinni toimiva katkaisin.

Kiitos vaan, mutta ei sopinut.

lassii

No johan alko kössi laulaan. Tarttis vaa opetalla ajaan. aika hätänen kääntyyn, pitiki fiksailla prkl  :grin:

Ny on sitte 2.4 gigaset radiot eikä oo fs joten enää on yks miinus, jokohan uskaltas radalle joku päivä...
Kyosho Inferno 7.5, MFR, DST, Acme Werewolf

kipi

Ei tuo radalle meneminen uskallusta vaadi,mukavampaa se on kuin jossain pihassa pyöriminen.
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä

lassii

Lainaus käyttäjältä: kipi - 25.05.12 - klo: 18.50
Ei tuo radalle meneminen uskallusta vaadi,mukavampaa se on kuin jossain pihassa pyöriminen.

Juu en mä sillä mietikkää. kuha vaa ei hajois mitään ny ja tulis tarvittavat tavarat postissa. Itella kusi asiat hienosti. osote on pomarkku nii jättää paketin noormakkuun. No emäntä menee kiireen vilkkaa postiin töiden jälkee kysyy pakettia, haha se on lähteny tampereelle lajittelukeskukseen.

keskimäärin ku tilaa tavaran niin tulee 1-3 päivää, nyt kiitos itellan menee ens viikon ti-ke akselille, osaako ne lukee osotteita lainkaan?

lassii

Nonni, kuten varmaa joku lukikin niin hyppäs betoniseinä eteen lauantaina. Eihän kellään satu oleen sopivia osia kössiin ku ei ny olis oikeen intoo alkaa kasaan DST kuntoon varsinkaan isomalla koneella. Sen tietää mitä siitä seuraa...

kipi

En ainakaan muistais,et kellään ois moiseen osia.
Jos ny jollain sattuu olemaan,äkkiä yhteys lassiin(saatte romut nurkista)

daggeri

Hmm, kipi voisitko selventää mulle että mikä on kyosho:o ihan kun olisin joskus radalla kuullut mut en nyt muista,
HPI Vorza Flux Hp, 2x Traxxas Slash 4x4, Axial Ax10, ja projekteja, niitä riittää..

kipi

Eikös se oo joku rc-auton tapainen härveli,varma en oo kummiskaa.
Eiköhän lassii palaa tähän(kin) naljailuun,ainakin selventämään asiaa lisää..

lassii

Juu eli kössin mp 7.5, allekirjotuksessa nuo autot lukee  :wink:

JyrkiL

Voi voi, tälläkin säikeellä ruvettu kiroilemaan...

Ei maar, onhan K-autollakin noi hyvät mallinsa.

Tarttee ens viikoksi hakea vähän koreja omaan soiroon, kun menin heittämään moottorin taka-akselin takapuolelta taka-akselin etupuolelle...

Menee ajot kyllä aikaisintaan maanantaille...

Jyrki Lehto
ATAK/UA
AE/Destiny/TLR

daggeri

HPI Vorza Flux Hp, 2x Traxxas Slash 4x4, Axial Ax10, ja projekteja, niitä riittää..

lassii

Joops. Tuli hommattua yks mp 7.5 varaosiks. sain pirssin kasaan mutta tietenkin katkes ohjausvarsi koeajolla. Eikun fiksaan että pääsee edes joskus radalle...huoh...

risla

primeri

Onneks daggeril o :D Säätiedotus tosiaa näyttää aika märältä.
Xray 808e | Venom Creeper | Chevrolet Silverado 2007 "axial"scale | Turnigy Talon V2
http://prmr.1g.fi

daggeri

Juu ei ongelmaa :D tulikin oltua hetken aikaa radalla, tosin ilman honkkaria.

primeri

Kai se on pakko hankkia se vene.. tai joku amfibiovehje..
Xray 808e | Venom Creeper | Chevrolet Silverado 2007 "axial"scale | Turnigy Talon V2

daggeri

Koskas porukkaa menossa radalle?

-Jari

risla

näiltä näkymin vois sunnuntaina mennä

risla

s4m1

Tomsson

kersputa, josko ite itteki pitkästä aikaa. Eiku kamat peräluukkuun! En muista missä kunnossa on, mutta korjataan siellä sitten  :laugh:
allekiroitus

daggeri

kipi

1.7-12 on karting-radalla kisat,rc rata suljetaan perjantaina ja avataan sunnuntaina.

Ja sitten vielä,kyseisissä kisoissa ois lippumiehen hommia tarjolla,täydellä ylöspidolla.
Kaikki vaan mukaan touhuun,mulle voi ilmoittautua(yv) jos on halukas tulemaan.

jhelen

Tere
Onks kukaan käynyt radalla?
Tänään ajoa?
Jarno

primeri

Maanantaina viimeks käytiin daggerin kanssa. Kuivattiin se yks 20x20x1cm vesilammikko, mut nyt niitä voi olla hiukan useampia :D

jhelen

jhelen

tänään radalle? tossa 19 aikoihin
Jarno

kipi

Lainaus käyttäjältä: kipi - 16.06.12 - klo: 22.04
1.7-12 on karting-radalla kisat,rc rata suljetaan perjantaina ja avataan sunnuntaina.

Ja sitten vielä,kyseisissä kisoissa ois lippumiehen hommia tarjolla,täydellä ylöspidolla.
Kaikki vaan mukaan touhuun,mulle voi ilmoittautua(yv) jos on halukas tulemaan.

Muistutukseksi