Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK

Aloittaja Rph, 15.04.05 - klo: 14.49

leppis2001

meen ajeleen kyllä heti täs kun on hyvä ilma.. vaikka huomenna, näyttäs sää ennusteen mukaan olevan aurinkoinen päivä
SC5M

poika

Lainaus käyttäjältä: leppis2001 - 15.07.07 - klo: 17.41
meen ajeleen kyllä heti täs kun on hyvä ilma.. vaikka huomenna, näyttäs sää ennusteen mukaan olevan aurinkoinen päivä
Huomiseksi kyllä luvattiin hienoa ilmaa  :grin: Mihin aikaan olet menossa? tulen ihan varmasti katsomaan  :mrgreen:  :mrgreen:
Nykyään nimellä: Lelle

leppis2001

jos on hyvä ilma niin puolen päivän aikoihin varmaankin. joskus siinä.

jaha nyt kattoon leffaan uus harry potteri.. bbl
SC5M

J0rmalaari

Täälläkin yksi kuski lisää jos joku haluaa lainata servoa ohjaukseen :mrgreen:

leppis2001

mulla on 2kpl hitec hs-625mg servoja tos pakissa mukana et jos kelpaa niin sit on :)
SC5M

J0rmalaari

Juu no mihis aikaa ois menossa kyll tuun jos saan kyydin:)

Edit: Kyyti varmistettu.. Eli aika koska pojat on menossa?

leppis2001

heräsin just et viimeistään yhdeltä oon radalla.
SC5M

J0rmalaari

Ok, no sitten kun isä tulee kotiin niin lähen kans.

poika

Just herättiin että täs nyt varmaan yhden aikoihin siel ollaan  :mrgreen:
Nykyään nimellä: Lelle

leppis2001

tänään kun heräilee tos niin taas joskus siinä yhden aikaan olis radalla, jos on poutaa/arska paistaa..
SC5M

J0rmalaari

Jepjep, sää on hyvä, enään pitää odottaa että saanko leppikseltä kyydin/meneekö se tänään :mrgreen:

J0rmalaari

Noniin, jos nyt saisi vaikka vähän isommat rähinät aikaan viikonlopuksi kun säätiedotuksetkin lupaa ainakin vielä hyvää säätä.. Autonkin sai toimimaan kun servo vääntää kokonaan kaasun auki :mrgreen:. Eli lauantaina ja/tai sunnuntaina ajelemaan? Itselle sopii mikä päivä vaan :wink:

J0rmalaari

Sen verran oon suunnitellut että lauantai olis varmaan parempi päivä ainakin mun osalta :wink:

Kerberos

Jaaha! Tuleva sunnuntai elikkä ylihuominen olisi tarkoitus viettää ulvilan RC radalla. Tai ainakin niin kauan kun laitteet kestää. Onkohan muita tulossa? Niin ja tietenkin säätila vaikuttaa myös (hiukan).
Menee turha työ ihan hukkaan....

J0rmalaari

Lainaus käyttäjältä: Kerberos - 03.08.07 - klo: 17.37
Jaaha! Tuleva sunnuntai elikkä ylihuominen olisi tarkoitus viettää ulvilan RC radalla. Tai ainakin niin kauan kun laitteet kestää. Onkohan muita tulossa? Niin ja tietenkin säätila vaikuttaa myös (hiukan).
Tottakai tullaan jos vain saan starttiboksia lainaan kun oma on rikki ja uutta moottoria ei löytynyt atalarc:stä ainakaan vielä..

Kerberos

Kyllä meilläkin startti mukana on jos vain saadaan kohdilleen sopimaan... Ollaan paikalla viimeistään klo 14, tuskin aikaisemmin...

J0rmalaari

Juu.. Eikös se samanlainen ainakin ollut kuin minun oma... Mutta joo huomenna kyllä ajamaan tulen :azn:

Kerberos

Okei! Koittakaahan muutkin suoriutua paikalle, voi olla kohtuullinen keli...

J0rmalaari

Juups, akut latingissa ja vartin vaille yks lähen elikkäs yhen jälkeen oon radalla!

s4m1

Tuli radalla käytyä katselamassa tuossa 20min sitten, kai sitä pitäisi jossain kohtaa uskaltaa tulla kokeilemaan miten Revo menee tuolla.

J0rmalaari

Juu siis todellakin kannattaa. Tässä juuri eilen juteltiin siitä että ei porukka käy radalla ja luulis nyt että on hienompaa siellä ajaa kun yksin jossain takapihalla.. Sinne vaan mukaan ajelemaan :wink:

s4m1

Viikonloppuna vasta ostin tuon, kokemus aika nolla tasolla, pitää tulla kokeilemaan jos oppis ajamaan muutakin kun suoraan  :wink:

J0rmalaari

No  ei itselläkään mitään kokemusta ollut pahemmin ennen kun tulin radalle.. Ei se auto pysy vieläkään hanskassa:D Täällä varmaan näkee parhaiten koska porukka on menossa radalle etc.

s4m1

Olisko tänään ketään tulos radalle? Koitan hakee säätöjä revoon, apu olis tarpeen.

J0rmalaari

Voinhan minä pyörällä sinne polkea mutta autoa en mukaan saa otettua. Enkä itsekkään mikään paras säätäjä ole.. :mrgreen:
Edit: Jos olet menossa niin ilmota tänne sitten;D

s4m1

J0rmalaari

nooh täältä kestää about puol tuntia sinne että jos kestät sen verran niin oon siellä..

s4m1

J0rmalaari

J0rmalaari

Millos on porukkaa taas menossa radalle? Ois mukava päästä taas pärräämään. Jos jollain sattuis olemaan prikkoja että voin shimmata diffiä sivusuunnassa niin vois tuoda mukaan radalle;)(tai kertoa mistä tilata..)