Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK

Aloittaja Rph, 15.04.05 - klo: 14.49

invisibo

Paatse ja Masa ryntää rarallle kohtapuolii...

kipi

Ja taas lisää tietoa,
9-10.7 on fk-kisat radalla ja se tietää sitä et olen niin julma ja suljen radan perjantaina ja avaan sunnuntai illalla,johtuu siitä ettei häiritä leiriytyjiä ja ne ei tärvele rataa.

Ja samalla kyselen vapaaehtoisia kisa hommiin,varmaankin lippumiehen hommia tarjolla(ruokapalkalla).
Jos halukkuutta löytyy,edes jompanakumpana päivänä.
Mulle voi lähettää yv:n asiasta
Huom !! perustuu vapaaehtoisuuteen,ketään ei pakoteta eikä sorreta vaikkei osallistuisikaan.
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä

Lelle

Tänään olis tarkoitus mennä radalle, jos saan revon ajokuosiin.
Kyosho Ultima SC + Läjä romuja.

Lelle

Tuli ajettua revolla n.5tankillistas ja Kössillä 2akullista.
Rata oli todella hyvässä kunnossa  :cool:

Vieläkun tuo revo pysys hanskassa  :police:

primeri

Kesäloma ohi ja 12h työpäivät töissä. Alkaa  työt haittaamaan harrastusta..
Xray 808e | Venom Creeper | Chevrolet Silverado 2007 "axial"scale | Turnigy Talon V2
http://prmr.1g.fi

daggeri

HPI Vorza Flux Hp, 2x Traxxas Slash 4x4, Axial Ax10, ja projekteja, niitä riittää..

kipi

seuraa iloisia uutisia,rata kuivattu aamutuimaan.
Jos ei vettä tule lisää,iltapäivällä on rata varmasti ajokunnossa.

Midder

Mieteinkin tässä, että missä kunnossa mahtaa rata olla, kun ei täältä asti viitsi lähteä tulvaakaan katselemaan. Jos sitä tuossa menisi pari tankillista ajamaan vaikkei ilma kovin hyvältä näytä.

kipi

Aina sitä miettiä voi,onhan se mukava kun muut tekee työt ja itse vaan ajelee

Midder

Noh joo on sitä itekki käyny kuivailemassa, kun vaan ohi ajelee. Harvemmimpa siitä ohi tulee mentyä. Se kun lastalla rataa kuivailee niin eipä siinä sillon viitsi heti ajaakkaan oikein, kun jää sellaiseksi liejuksi.

primeri

Neljällä vapaalla alkaa ensi viikko. Jos ehtis vaikka lataamaan akut ja käymään radallakin joku päivä.
Xray 808e | Venom Creeper | Chevrolet Silverado 2007 "axial"scale | Turnigy Talon V2

primeri

Eli siis tänään.. Klo 14 Team Koivuniemi saapuu radalle.

daggeri

o/

pölyä ja rikkinäisiä osia tarjolla.
HPI Vorza Flux Hp, 2x Traxxas Slash 4x4, Axial Ax10, ja projekteja, niitä riittää..

primeri

Ps. daggeri ei saanut hajalle mitään, jollei irronnutta takaiskarin ruuvia lasketa :D

jhelen

tere
Näytti kuvassa olevan hiukka pitkää heinää.
Onkos sitä mitenkään lyhennetty.
Yritän tänään päästä ajelemaan ja voisin ottaa myrkkyvä mukaan, saapi heinät häädön.
Paitti jos asia on jo hoidossa.
Jarno
xray808e, xray 808 10 spec konversio
Mielipide on kuin P***ereikä, kaikilla on sellainen.

jhelen

hianosti meni myrkytys.
väärä purkki myrkkyä mukana .
ei olis kuallu ku ratamot ja apilat  :evil:
onneksi oli auto mukana niin tuli sit akullinen ajettua, ei tullu hukkareissua.
jarno
xray808e, xray 808 10 spec konversio
Mielipide on kuin P***ereikä, kaikilla on sellainen.

kipi

Mää kävin pari viikkoa sitten trimmeröimässä radan,mutta näillä ilmoilla tuo vihreä kasvusto lykkää itseään ylöspäin tehokkaasti.

Lelle

Varmaan Perjantaina tulossa radalle, jos kelit sallii  :grin:

-HePe-

Sain juuri lomat tietoon. Elokuun alussa pari viikkoa, joten sillo sit radalla ahkerasti ;)

kipi

Kävin kuivaamassa radan,mikäli ei vettä tule lisää yön aikana-->rata ajokunnossa !!!

Tomsson

Ehtoolla voisin ehtiä vaikka radalle rikkomaan jonkin autoista. Päivälläkin voisin pysätä siinä, mutta sillä 2 pyöräisellä :)
Yöllä tuli kyllä tässä Nakkilassa vettä pariin otteeseen ns. sikana. Vaikka on hiljainen huopakatto, niin silti siihen kohinaan heräsin, mikä on lähes ennenkuulumatonta.
allekiroitus

s4m1

hiukan tais tulla, otan kuitenkin auton mukaan ja suuntaa 12 paikkeilla radalle...

daggeri

yritän tul joskus 5 aikaa radalle muutamat akut ajamaan

Tomsson

Ei välttämättä kande mennä. Vaikka rata hyvin yleensä kuivuukin, jopa itsestäänkin, niin yöllä tuli vettä niiiin sikana, että pieniä järviä radalla.
allekiroitus

daggeri

tuliha siel käytyy ja muutama ämpärillise heitteli pois mut alko sataa ni ei sit viittiny enempää rehkii

kipi

Lainaus käyttäjältä: kipi - 20.06.11 - klo: 18.28
Ja taas lisää tietoa,
9-10.7 on fk-kisat radalla ja se tietää sitä et olen niin julma ja suljen radan perjantaina ja avaan sunnuntai illalla,johtuu siitä ettei häiritä leiriytyjiä ja ne ei tärvele rataa.

Ja samalla kyselen vapaaehtoisia kisa hommiin,varmaankin lippumiehen hommia tarjolla(ruokapalkalla).
Jos halukkuutta löytyy,edes jompanakumpana päivänä.
Mulle voi lähettää yv:n asiasta
Huom !! perustuu vapaaehtoisuuteen,ketään ei pakoteta eikä sorreta vaikkei osallistuisikaan.

Eli tuo kisa on la-su ja kylmän viileesti laitan portin lukkoon perjantai illalla ja aukaisen sunnuntai iltapäivällä johonkin aikaan.

Ja vieläkin kaivataan porukkaa fk-kisoihin,lippumiehen hommia ainakin tarjolla.

s4m1

daggeri

Mä voin EHKÄ tulla jos ei muuta nyt ilmaannu viikonlopuksi.

daggeri

mitenkäs onks ulvilas päin tänään satanu minkä verran et jos menis kuivailemaa rataa ettei turhaa autoi raahaa mukan.

Rph

Aamulla hieman ropisi. Taitaa olla kostee rata.
mydään lennokipiruustuksia .)