Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Turku - Jyrkkälän M8 krossirata

Aloittaja HVoltage, 15.04.05 - klo: 18.52

jp3006

Lautaa toimitettun radalle ja autossa on naulat sekä talkoo juomat!

Tuokaa tullessanne oma vasara...

T-Jani

jp3006

Rata saatiin hienosti kokonaan jyrättyä ja melkein kaikki muutokset valmiiksi.

Talkoilla jatketaan viellä huomenna 15:30 alkaen.

T-Jani

eSATA

Uutta hyppyriä pukkaa..
Cannondale Scalpel Team Replica

HYPER 11 WRC

Tuommoosta pinkkiä juomaa.......... :grin:
Täytyypä tulla rataan tutustumaan....
Ja kuten asiaan kuuluu MUTTA mitä te sillä jyräyksellä/lätkällä teettä??
Meillä tosin vasta parin-kolemen vuoden kokemus, muta lätkä hylättiin heti.

pande-72

Turuuus asfalttijyrän näköinen vehje mil  silotellaan ja tiivistetään radan pinta.Ja kauden alus kuntoillaan koko porukan voimin. :wink:

rottapaavo

Lainaus käyttäjältä: rottapaavo - 07.04.10 - klo: 21.23
Semmosta, että voikohan tonne tulla ajamaan rustlerilla... Vai onko väärä paikka sille autolle?
Eli onko asiaa?!
.

HVoltage

Viestiketjun ensimmäistä viestiä päivitetty!
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

jp3006

Hienot talkoota taas takana! Väkeä oli mukavasti ja saatiin hyvin viimeistelyt käyntiin.

Huomenna on tarkoitus (jos vettä ei sada) jyrätä pääsuora ja uusi röykkysuora sekä siivota radalta lehdet ja roskat pois.

T-Jani

eSATA

Lainaus käyttäjältä: rottapaavo - 10.04.10 - klo: 11.33
Lainaus käyttäjältä: rottapaavo - 07.04.10 - klo: 21.23
Semmosta, että voikohan tonne tulla ajamaan rustlerilla... Vai onko väärä paikka sille autolle?
Eli onko asiaa?!
Voihan siellä sähköautollakin ajaa.
Cannondale Scalpel Team Replica

jp3006

Kevään ensimmäinen kerhoilta tiistaina 13.4.2010 kello 17:00-20:00 tervetuloa !

T-Jani

*HOKE*

Hitto kun olis aikasemmin huomannu että kerhoiltaa puskee...

foursquare

Onko radalla sähköä? Verkkovirtaa siis. ?
| JQracing Black Edition | Team Durango DEX410 v3 | Associated B5m | Traxxas  |

hmort

Kiitoksia Turkulaisille !!!  Olihan rata hyvässä kunnossa !!! Nyt on ensi purasu vedetty / kausi avattu.. Auto toimi hienosti samoin uusi moottori !!!!!   
-Henry Mort

JQ

JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

eSATA

Pientä muokkausta etusuoralle.
Cannondale Scalpel Team Replica

duda


*Wimmu*

Haloo!! Taitaa olla parasta mekkareiden ottaa kypärä mukaan kisoihin, tosta kun joku ampuu vähänkin sivuun niin on ainakin kupoli suojattuna!!!
The

*HOKE*

#1127
Joo... En halua kuulostaa ikävältä, mutta nyt on kyllä senverran vaarallinen härdeli että hirvittää.
Matto on vieläpä tunnetusti hyvin hazardia näiden autojen alla ja pieni virhe yleensä kostautuu isona.
Ei tartte kuin vähän kilkata yhteen niin auto lentää varikolla olevien päälle.
Hullu tarvii olla että uskaltaa tuossa tankkailla.

Nostajan tarvitsee myös olla tärähtänyt että kesken kireimmän finaalihiitin säntää tuonne väliin autoa nostelemaan.
Toisella puolella varikko (et pääse sinne karkuun) ja toisella puolella rataa... (etpä pääse sinnekään.

No katsotaan mitä viikonlopun kisoissa tapahtuu.... mutta yksikin lipsahdus kohti varikkoa niin ehdottomasti se on viimeinen pisara poistaa tuollaiset.

jp3006

Hyvät herrat !

Tulkaa ihmeessä kokeilemaan hyppyreitä radalle ennen kuin annatte yhtään kommenttia vaarallisuudesta tai niiden toimivuudesta.

ystävällisin terveisin

Jani

CluBBaH

On eri asia että siitä hyppää 1 osaava kuski, kun että siitä hyppää 12 mun kaltasta torstia samalla aikaa. Rytinä on taattu.
XRAY 808 2009 Spec |

*HOKE*

Lainaus käyttäjältä: CluBBaH - 17.05.10 - klo: 16.32
On eri asia että siitä hyppää 1 osaava kuski, kun että siitä hyppää 12 mun kaltasta torstia samalla aikaa. Rytinä on taattu.

Juuri tätä meinasin...

Saati sitten radiohäiriö.
Ja miksi aina ajatellaan asiaa kuskin näkökulmasta... "kun vaan osaa edes vähän ajaa niin tosta hyppää suoraan.
Joo, mutta kuinka monta kertaa olenkaan saanut jonkun hipaisemaan takarenkaaseen juuri hypyn alkaessa... kuinka monta kertaa olenkaan hipaissut kaveria...
Kuinka monta radiohäiriötä ollaankaan nähty...

Yksikin lipsahdus on todella vaarallinen.
Tankkaaja on tankkaamassa pää alhaalla... siitä ei ole metriä pidempi matka itse hyppyriin...

Siistiä että on hyppyjä, mutta yksi lipsahdus saattaa olla turhan kallis... ihan oikeesti.


Ps... Kauhavalla tuli yksi seonnut auto mua jalkaan.
Onneksi oli clubban auto välissä niin selvittiin pienehköillä haavoilla ja isolla mustelmalla.
Tulipahan villiintynyt auto mersun konepellillekin... Joka sentään oli pitkällä radasta, oja välissä... kevyt aita ja valli välissä.
Silti auto joutui peltipajalle.

Toi ihan oikeesti on vaarallinen jos ja kun siinä syystä tai toisesta auto lipsahtaa turun muutenkin rataan nähden matalalla olevalle varikolle. Se ei tule nilkoille, vaan se tulee suoraan puhelimeen.

duda

Lainaus käyttäjältä: *HOKE* - 17.05.10 - klo: 16.52
Lainaus käyttäjältä: CluBBaH - 17.05.10 - klo: 16.32
On eri asia että siitä hyppää 1 osaava kuski, kun että siitä hyppää 12 mun kaltasta torstia samalla aikaa. Rytinä on taattu.

Juuri tätä meinasin...

Saati sitten radiohäiriö.
Ja miksi aina ajatellaan asiaa kuskin näkökulmasta... "kun vaan osaa edes vähän ajaa niin tosta hyppää suoraan.
Joo, mutta kuinka monta kertaa olenkaan saanut jonkun hipaisemaan takarenkaaseen juuri hypyn alkaessa... kuinka monta kertaa olenkaan hipaissut kaveria...
Kuinka monta radiohäiriötä ollaankaan nähty...

Yksikin lipsahdus on todella vaarallinen.
Tankkaaja on tankkaamassa pää alhaalla... siitä ei ole metriä pidempi matka itse hyppyriin...

Siistiä että on hyppyjä, mutta yksi lipsahdus saattaa olla turhan kallis... ihan oikeesti.


Ps... Kauhavalla tuli yksi seonnut auto mua jalkaan.
Onneksi oli clubban auto välissä niin selvittiin pienehköillä haavoilla ja isolla mustelmalla.
Tulipahan villiintynyt auto mersun konepellillekin... Joka sentään oli pitkällä radasta, oja välissä... kevyt aita ja valli välissä.
Silti auto joutui peltipajalle.

Toi ihan oikeesti on vaarallinen jos ja kun siinä syystä tai toisesta auto lipsahtaa turun muutenkin rataan nähden matalalla olevalle varikolle. Se ei tule nilkoille, vaan se tulee suoraan puhelimeen.


I agree, but first i'll must go test the jumps before I say anythig else :)

*HOKE*

Sain juuri hetkisitten suoraa tietoa että kyseiset kuvat ovat siinämielessä huonot että tuon jälkeen hyppyreitä on siirretty.
Varikkosuoralle ei pysty hyppäämään vaikka yrittäisi.
Viimeinen iso hyppy on varikon jälkeen.
Hyvä...

Olis ny joku jo aikasemmin sanonu niin ei olis tarttenu saada sontahalvausta turhaan.

nana

Hei,

Foorumia vuosia seuranneena  en voi kuin ihmetellä ikuista negatiivista palautetta mitä tulee muutoskohteisiin Jyrkkälässä. Aina kun rakennamme radalle jotakin uutta niin harvoin niistä on tullut positiivista palautetta. Hyppyrit ovat käsittääkseni tämän lajin suola ja itse siellä hitaana sekoilijana pärjään joukossa ihan hyvin. Silti jokaista uutta mutkaa ja hyppyriä kammoksutaan. Jokainen meistä tietää, että taidot eivät kehity samaa vanhaa rataa vääntämällä. Hyppyrithän voi toki ajaa myös pohjan kautta jos ei uskalla hypätä. Uusia tuplia rakentaessamme otimme toki huomioon myös mekkareiden sekä nostajan turvallisuuden ja tätä myös testattiin käytännössä. Kuvat uusista hyppyreistä ovat otettu ilmeisesti väärästä kuvakulmasta, sillä sieltä ei edes tälläinen suurtorsteilija päässyt hyppäämään mitenkään varikkopilttuuseen. (ellei sitten aja rataa kokonaan väärään suuntaan). Nyt pojat reippaasti kokeilemaan, eikä aina ensin valiteta!

-Nana

duda

Huomenna voisi kyllä käydä testailemassa miten "kuuma vartalo" lentelee.

*HOKE*

Nana.

Palaute ei ollut itse hyppyreistä ollenkaan.
Palaute johtui ainoastaan siitä että olis ollu vaarallinen toi viimenen nyppy kun autot olis päässy pienelläkin lipsautuksella tai toisen pienellä tönäsyllä lentämään varikolle mekkareiden niskaan.
Mutta... Sainpas puhelun jossa sain kuulla että kuvat valehtelee paljon ja kuvan jälkeen on hyppyreitä siirretty... Eli vikasta isosta ei ole mahdollista lentää varikolle, koska se on varikon jälkeen vasta.
Ja siis muistakaan hypyistä ei ole mahdollista lentää varikolle vaikka yrittäis.

Jokainenhan varmaan ymmärtää että mikäli olis ollu mahdollista hyppyristä lentää varikolle niin se olisi ollut aivan liian suuri riski ja mikäli se vahinko olisi käynyt niin siitä vasta olis kuraa tullutkin.

Mutta hyvä niin että kuva antoi väärän kuvan koska paletti ei ollut vielä selvä...
Päästiin pienehköillä hengen haukkomisilla.

Mutkista jne en ainakaan minä ole koskaan huonoa palautetta antanut.
Aina olen nimenomaan turusta tykännyt ja siellä jopa parit TQ:t ajellut.

Kuvaajalle vois antaa palautetta että älä ny herranjestas tollasia kuvia räpsi... meinas ruveta vanha tarviimaan nitroa kun pumppu iski parit tyhjät.

*HOKE*

Paituvei...

Missä ponderilinja on?

jp3006

Ponderilinja on ennen varikkoa puudropin alla...

-PM-

Kävin testaamassa muutaman tankillisen ja hyppyrit toimii todella hyvin. Etäisyyksistä johtuen niihin ajetaan kuitenkin suhteellisen hiljaa. Iso hyppyrikin heittää autoa korkealle mutta auto etenee aika hitaasti.  :lol: mielestäni hyppyrit ja rata on paljon parempi kuin viimevuonna.
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

jannes28

näin aloittelijana kyllä meni hiukan maku rataan kun nuo hyppyrit tuli. Pitäisi nyt sitten ostaa joku kallis pro vehje joka kestää nuo hypyt. Viime kerran jälkeen auto ihan solmussa. Ja voi ne hyppyrit ajaakin juu... Mutta miten niistä oppii hyppäämään jos ei kokeile? Ja jos hinta on se että autoa saa joka kerta parsia kasaan niin se on vähän turhan kova hinta. Mutta onneksi 99 % porukasta on niin kokenutta että osaa niistä ajaa:)
Laadukkaat ja edulliset RC-Autot ja tarvikkeet www.racersrcshop.com