Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

miten kuvat näytille?

Aloittaja testi6, 18.04.05 - klo: 16.58

testi6

mitenkä lähetän kuvat omaan myynti osastolleni, jos joku viittisi auttaa.  ilmeisesti omalta koneeltani se ei onnistu, tähän foorumiin.

kukkalapio

Jep, sinun pitää ensin saada kuvat johonkin nettiin. Vaikka johonkin ilmaispalvelimelle teet osoitteen ja laitat sinne, josta sitten saat sen laitettua tännekin.

Lassi

Todella toimiva kuvien pito serveri netissä voi laittaa 1024kt kuviakin jopa ilmasiksi helposti vaan paria nappia painamalla. http://www.imageshack.ws/

Tonijuopperi

Olen. Ajattelen - Ajan. En ajattele.

fiesta6

www.ifi. fi Sinne mahtuu tosi paljon  :wink: Siellä itellänikin...
Taas kehissä.. ;)

Juke-

Mikä olisi suomenkielinen ja ilmainen :?:
joo o

fiesta6

Ainakii toi minkä mainitsin.. Jos ees katoit sen linkin  :lol:
Taas kehissä.. ;)

testi6

KIITOKSET kaikille auttaneille!!!  :D

HYvää kevättä...

:roll: Mini Quake:sta on siis kohta kuvia tulossa.... :roll:

MarkusH

Minä laitan kanssa kuvia nettiin jos kiinnostaa.

Juke-

Mitä muita suomenkielisiä kuin tuo ifi :?:  Epäilyttää vähäsen tuo. Kun painaa jotakin nappia (tai pikkuveli tekee sen :mrgreen: ) niin lähtee kuvatilaus ifille :!:
joo o

MarkusH

Lainaus käyttäjältä: "juge2"Mitä muita suomenkielisiä kuin tuo ifi :?:  Epäilyttää vähäsen tuo. Kun painaa jotakin nappia (tai pikkuveli tekee sen :mrgreen: ) niin lähtee kuvatilaus ifille :!:

Lähetä kuvat minulle s.postiin niin laitan ne nettiin.