Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Mugen MBX5 / MBX5R / MBX5T

Aloittaja ALi, 19.04.05 - klo: 09.03

tapsa92

Mä katoin ohjeita Ari-Pekan rc sivuilta, niin siellä kyllä näytettiin miten ne laitetaan oikein :? .
- Tapsa

tapsa92

Nyt sain sen kasattua oikein :mrgreen: . En tartte enää apua :wink: .
- Tapsa

tapsa92

No voihan nenä :!:  :lol: . Nyt huomasin että kun olin tilannu Futuresta kytkimen ruuvin, niin pussissa olikin moottori kannen ruuveja :evil:  :lol: . Mitäs nyt teen, kun ne on muuten sopivia tohon päähän, mutta ne on puolet pitempiä :?: . Ja sitten yks juttu: onko tavallista että kytkinkellon päästä tulee~2 millii kiertokangesta ulos :?: .
- Tapsa

tux10

Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"No voihan nenä :!:  :lol: . Nyt huomasin että kun olin tilannu Futuresta kytkimen ruuvin, niin pussissa olikin moottori kannen ruuveja :evil:  :lol: . Mitäs nyt teen, kun ne on muuten sopivia tohon päähän, mutta ne on puolet pitempiä :?: . Ja sitten yks juttu: onko tavallista että kytkinkellon päästä tulee~2 millii kiertokangesta ulos :?: .

Onhan se...
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

tapsa92

Kiitos vastauksesta :)  :!: .
- Tapsa

Pinkki

Paitsi että kyseessä on kampiakseli eikä kiertokanki
Diipa daapa

tapsa92

Sori, en muistanu nimee :oops: .
- Tapsa

Pinkki

no en ainakaan millään pahalla tarkoittanutkaan  :wink:
kunhan vaan korjasin vähän.
Diipa daapa

tapsa92

No hyvä kun korjasit, ettei kenellekkään tullu väärinkäsitystä asiasta :wink:
- Tapsa

kaide

Vihdoinkin sain korin ja tottakai se täytyi heti maalata.....
lavankoon huomenna  :mrgreen:

www.punkrodder.com HoSe Kebab

tapsa92

Siistin näköinen :mrgreen:  :wink: . Kyllä kehtaa ajella tollasella korilla :) .
- Tapsa

Gucci

Tapsa;

Jotta kytkin jouset osuvat Mugenin vauhtipyörän mutteriin oikealle kohdalle kannattaa mutterin ja vauhtipyörän väliin laittaa 1mm prikka (esim. STD hehkutulpan tiiviste rengas).
Älä myöskään jätä liikaa valystä kytkinkellon laakerin ja kampuran pään ruuvin väliin. 0.5mm tai himpun verran vähemmän ok. 2mm liikaa.

Mika R

Lainaus käyttäjältä: "kaide"Vihdoinkin sain korin ja tottakai se täytyi heti maalata.....
lavankoon huomenna  :mrgreen:

Sama täällä Kaide, nähdään radalla, mut kuvat ei enää näy?

Mika R

Lainaus käyttäjältä: "Gucci"Tapsa;

Jotta kytkin jouset osuvat Mugenin vauhtipyörän mutteriin oikealle kohdalle kannattaa mutterin ja vauhtipyörän väliin laittaa 1mm prikka (esim. STD hehkutulpan tiiviste rengas).
Älä myöskään jätä liikaa valystä kytkinkellon laakerin ja kampuran pään ruuvin väliin. 0.5mm tai himpun verran vähemmän ok. 2mm liikaa.

Jees, tostahan oli juttua aikasemminkin, hyvä

Temetski

Mulla alko toimii nuo kuvat kun painoin oikeella hiiren näppäimellä ja sieltä valitsin näytä kuva ni sillon näky.
||Team Magic B8RS || Futaba || PSR || GRP || Tornado ||

Mika R

No niinpä tekee.. Kaide näkee että sä oot maalannut ennenkin, siisti!

kaide

Lainaus käyttäjältä: "Temetski"Mulla alko toimii nuo kuvat kun painoin oikeella hiiren näppäimellä ja sieltä valitsin näytä kuva ni sillon näky.
joo mullakin toimii joka kolmas kerta.. :lol:
www.punkrodder.com HoSe Kebab

tapsa92

Mulla noi kuvat näkyy ihan automaattisesti :) .
- Tapsa

tapsa92

Lainaus käyttäjältä: "Gucci"Tapsa;

Kiitos kun kerroit :wink:  :) .
- Tapsa

tapsa92

- Tapsa

tapsa92

Mistä sais edullisesti uudet moottoripukit mugeniin :?: .
- Tapsa

tapsa92

Tietääkö kukaan :? .
- Tapsa

Mika R

Mugen porukka ei oo kaikista akttivisinta täällä... löytyiskö täältä http://www.rc-kauppa.com/mugen/varaosat.htm .. ainakin siellä on engine mounteja mutta en saanut selvää nopeasti katsottuna onko MBX5:een

.21

Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"Tietääkö kukaan :? .

Tapsa minulta löytyisi sattumalta uusi one piece engine mount mallia mugen, itse tilaisin kokeilu mielessä tämän rata autoon jota en sitten saanutkaan istutettua.

http://shop.the-border.nl/product.php?productid=18941&cat=0&page=3

tapsa92

Kyllä mä ton voisin ostaa, jos se kerran sopii MBX:ään :mrgreen: .  Paljon tulis tolle hintaa :?: . Muuten, toi linkki ei toimi :wink: .
- Tapsa

Mika R

Toimii toi linkki mulla ainakin (töistä ja kotoa)... jatkakaapa vaikka YV:nä kauppoja, tänks  :D

tapsa92

Norton Internet Security ei päästäny mua noille sivuille, linkissä luki jotain herjaavaa tekstiä vain :?  :lol: .
- Tapsa

tapsa92

Muuten, tuli yks ongelma taas: mulla on yksi ruuvi niin lujaa laitettu autoon, ettei sitä saa millään ruuvareilla irti, niin pitääkö toi vaan porata irti, tai muokata ruuvin kantaa :lol:  :?: .
- Tapsa

tapsa92

Osaako kukaan vastata edelliseen kysymykseen :?:
- Tapsa

tapsa92

Mä haluaisin päästä ajamaankin tällä autolla, mutta aina tulee joku uus ongelma :evil:  :x . Mä laitan kohta tän auton myytäväksi, jos en pääse edes kerran ajamaan :( .
- Tapsa