Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Mikä auto seuraavaksi?

Aloittaja HPI FatPipe, 17.05.05 - klo: 16.05

HPI FatPipe

Olen miettinyt Vaihtoehtoja:
-Team Losi XX4
-Team Asso RC18T
-FG Monster Beetle
-Traxxas T-Maxx
Mitä mieltä olette? :P
Spektrum l Tamiya l Castle Creations

Jasu92

Riippuu mitä haluat, itse sanoisin tuon mini asson, kun itsekkin olen sitä hommaamassa joskus... :)

Grönroos.

Mul on toi RC18T sekulkee ihan hyvin matolola kuin asvaltillakin. :lol:
Mut sen nopari sytty palaa tänään kun olin ajannut eilen kostealla asvaltilla :(
| Asso RC18T | Xray T2 | Futaba 3PK | LRP - Sphere |

Duster1

Nuo kaikki vaihtoehdot ovat kyllä niin erilaisia ja hintaisia, mutta jos euroja riittää niin isohan on kaunista eli Fg Monsteri.
Axial SCX 10 TR

OttoL

Sanoisin, että osta asson mini auto. Mulla se on toiminu mainiosti ulkona että sisällä.

HPI FatPipe

Kuinkaa kovaa se mini kulkee?

Grönroos.

Onse aika ärhäkkä vakio moottorillakin 8)
| Asso RC18T | Xray T2 | Futaba 3PK | LRP - Sphere |

HPI FatPipe

katoin slapmafron videoita niin mietin että onkohan se videoissa oleva viritetty? www.slapmafro.com sieltä full video list ja eka filmi tsekkaa!

Jasu92

Luulisin että siinä on mamban kovin harjaton moottori ja säädin ;)
Sabessa myydään myös, ihan sitä kovimpaakin, kuitenkaan hinnat ei oo mitään pahoja...
Kaikki jotka sieltä löytyy...

jerzirccar

SlidSlide

Noista vahvimmilla mun mielestä ois xx4 ja e-maxx. Assosta ei kokemuksia.

HPI FatPipe

SlidSlide

Mitäs hellvettiä kysyt t-maxxista sähköautojen topicissa? Mee polttiksiin sit tai kysy yleisessä keskustelussa. Sen tiän et vakio t-maxx häviää ominaisuuksissaan kyllä vakio savageille.

HPI FatPipe

Jos vaikka eka tehtäis tänne sähköjen ja polttisten topicci samassa sitten voin harkita!

m@sse

Yleinen keskustelu !!!
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

SlidSlide

Ei hitto mikä peelo vaihteeks. Tuohan on topicci "yleinen keskustelu". Tossa linkki jota tyhmäkin varmaan osaa klikata http://rc10.fi/viewforum.php?f=13 . Sinne sit vaan kysely jos on asiaa polttiksista ja sähköistä samassa!

HPI FatPipe

no kyllä mä ny sen tajusin!!!
:x