Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Honkilahden pienoisautoilukerho ja sen rata!

Aloittaja Hopak, 20.06.05 - klo: 22.31

JuusoP

Jokos Markus olet sen videon saanut nettiin?
Jo on kerpele jos tuosta ei pääse!
Kotisivut valmistuu...

tux10

On muuten yllättävän kiva rataa ajata kun käytiin kokeilemassa ja myös suhteellisen helppo, mutta heinäpaalit kun muuttaa putkiksi ja vaikka laudasta joku este ettei autot karkaa sinne ojiin!  :wink:
Ajajakoroke nyt oli mitä oli, senkin kuullemma kaatui...  :mrgreen: No olihan se vanhakin ihan riittävä koroke vaikka vähän heilui!  :P

Ainut isompi miinus minkä pystyn sanomaan oli jonkun kerholaisen isä!
Radan vieressä menee PIENI hiekkatie, rata menee aivan sen vierässä eikä niiden välillä ole mtn. Siinä sitten jonkun kerholaisen isi meni mersun siihen tiellä parkkeeramaan, pari kierrosta uskalsin ajaa mutta sinne ekan kerran meinasi krossi hypystä karata mersun kylkeen, sitten loppui sen takasuojan ajo! Pyysin kyllä siirtämään mersua 10m eteenpäin, mutta "kuulemma rahalla selviää.." sitten vaan hypittiin hetken ja lähdettiin kotiin saunaan...  :mrgreen:
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

MarkusH

Auto oli tosiaan Ossin isän. Itse tulin kerran "hieman" turhankovaa sieltä takasuoralta Volvon kylkeen :oops:
Ojaan on menty 2 kertaa, ja nyt siellä on renkaita sen verran ettei mene enää!

Muuten, teidän hypyt infernoillanne oli aivan pieniä, jos niitä verrataan mun hyppyhin joita hypin... Laitoimme hyppyrin pään pystysuoraan ja ihan kiitettävästi Hobao lensi!!

Lainaus käyttäjältä: "JuusoP"Jokos Markus olet sen videon saanut nettiin?

Hyvä kun sanoit, täytyykin varmaan vähän vielä muokata ja laittaa rcpicsiin :wink:

JuusoP

Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"
Lainaus käyttäjältä: "JuusoP"
Lainaus käyttäjältä: "ossi v"Emmi ******* :wink:
Nimeä ei välttämättä olisi tarvinnu mainita... :evil:

Niin just! Ei Juuson tyttöystävää olis saanu paljastaa :twisted:
Minun tyttöystävä?!? Mielestäni mulla on ihan eri niminen/ näköinen tyttöystävä :?
Kotisivut valmistuu...

Sami L

Jos taas HipHopPäkin pojat ottais sen mesen käyttöön.
Pakko wannabemodeilla Markukselle ku näin namun paikan pistää...
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

JuusoP

Lainaus käyttäjältä: "Sami L"Jos taas HipHopPäkin pojat ottais sen mesen käyttöön.
Pakko wannabemodeilla Markukselle ku näin namun paikan pistää...
Tule sitten vaan laittaa mun mese toimimaan :twisted: menee hermot sen kanssa 5min välein...
Kotisivut valmistuu...

MarkusH

Mutta se toimii silti nyt ihan hyvin sulla :?  Varmaan vois antaa tänkin topicin olla rauhassa välillä!

JuusoP

Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"Mutta se toimii silti nyt ihan hyvin sulla :?  Varmaan vois antaa tänkin topicin olla rauhassa välillä!
Toimii :? koska :?: Rauha...
Kotisivut valmistuu...

MarkusH

Oltiin tuossa äskettäin ajelemassa radalla, rata oli täysin kuiva ja tuli tehtyä jotakin peri outoa!?!? Keulin krossarilla yhden suoran (n.5m) :shock:  Takasiipi on pahuksen hyvä keulinta tuki  :)

Taidankin tästä lähteä taas...

Edit: Sain Hobaon moottorin aika hyvin säätöihin Sirion 5 tulpalla. Pyörittää kalliolla rinkiä paikoillaan helposti (Renkaat kulahti) :)

MarkusH

Yritettiin Juuson kanssa saada Hyperit rikki, ei onnistunut :(   :mrgreen:

Juuzmo

RB,the power of champions.

Juuzmo

Jospa kaikilla ei ole meseä ketä on tulossa ajamaan?Mutta teillä molemmilla on,sen tiedän 100% varmasti..

MarkusH

Mutta sanoin vain että yritimme saada Hobaot hajalle, ja Juuso kyllä tietää sen, mutta miksi en saisi kertoa sitä muillekkin foorumilaisille?

Juuzmo

Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"
Lainaus käyttäjältä: "ossi v"Emmi ******* :wink:
Nimeä ei välttämättä olisi tarvinnu mainita... :evil:

Niin just! Ei Juuson tyttöystävää olis saanu paljastaa :twisted:
Minun tyttöystävä?!? Mielestäni mulla on ihan eri niminen/ näköinen tyttöystävä :?
Nämä liittyy hobaon hajottamiseen?  :D

MarkusH

Miksi sen pitäisi liittyä Hobaon hajoittamiseen?  :shock:

Juuzmo

JuusoP

No niin, radalle saatiin uusi ajokoroke ja se on huomattavasti tukevampi ja kestävämpi kuin vanhat puiset...
Nyt myös Tamperelaisen kestävä :mrgreen:

Kotisivut valmistuu...

MarkusH

Joo, on tuo paljon parempi kuin mitä vanhat..... Ainoastaan korokkeen paikkaa täytyy miettiä, koska nyt se on aivan LIIAN lähellä rataa!!!

Edit: Meidän super hyper cyber hieno "huolto nurkkaus"

Toinenkin kuva, ehkäpä parempi...
http://i22.photobucket.com/albums/b311/HOPAK/rc-kuvii160.jpg
Rataa...

Danger

Nyt myös Tamperelaisen kestävä :mrgreen:

Hyvä, hyvä poijat!! Täytyypä tulla joku kerta testaamaan  :mrgreen:
Näyttää ainakin melko tukevalta... siis tuo teline!
- Savage brushless. RC18T brushless.

ossi v

Lainaus käyttäjältä: "Danger"
Hyvä, hyvä poijat!! Täytyypä tulla joku kerta testaamaan  :mrgreen:
Näyttää ainakin melko tukevalta... siis tuo teline!
Ainoa mikä voi vielä mennä rikki on pohjavaneri :mrgreen:

MarkusH

Mutta kun tutkin sitä isän kanssa tarkemmin koroketta, niin totesimme että sekin on vähintään norsunkestävä :mrgreen:

ossi v

Tehty Tamperelaisia varten :mrgreen:
Tamperelaiset ottakaa tämä vitsinä...

tux10

Uskaltaako sinne nyt mennä 3 ihmistä kerralla?  :wink:  :mrgreen:
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

MarkusH

Eiköhän, mutta on liian lähellä rataa=täytyy siirtää

JupeR

Oikein manki päässy kuvaa :mrgreen:  ootko tosissas ton "uskaltamisen" suhtee. :?:   :mrgreen:
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

Divi

Näkyykös siellä super sportin nokkaakin  :D

JuusoP

Lainaus käyttäjältä: "Divi"Näkyykös siellä super sportin nokkaakin  :D
Juuh ja on oikeen mun tunturi 8)
Kotisivut valmistuu...

MarkusH

Hopak

Honkilahden pienoisautoilukerho täyttää ensi keväällä 2 vuotta :!:  Sen kunniaksi KAIKKI SAAVAT AJAA MAKSUTTA RADALLAMME VUODEN 2006 :!:  Tervetuloa kaikki vaan testaamaan rataamme! Monstereille on myös oma trial -rata :wink:
Jäsenmaksu 5€/vuosi (Sisältää edut kerhoauton vuokraan, lämpömittarin käyttöön ja työkaluille lukollisen turvapaikan)

-Markus/Hopak