Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Mitä tehdä kun servo nykii.

Aloittaja Juha, 08.07.05 - klo: 15.26

Juha

Crossarissa ohjaus servo nykii toiseen suuntaan välillä. Ihan kuin se ei jaksaisi vääntää tai olisi jotain häiriöitä. Ongelmaa ilmaantuu eniten, kun painaa samaan aikaan kaasun pohjaan.

Kyseessä on n. 10v vanha Hitech servo

Anzka

uuso servo eli ikä loppu varmaankin :?:
Associated rc18Bft + mamba25 + 5800kv

Speeder

Minulla kävi taannoin ultima ajalla niin että multa hajos 2 servoa semmotti et ne alko kummatki vaa nykii jotenki oudosti sit heitin ne kaappiin ja ostettiin uudet ja se siitä.  (kyllä tutkittiin niitä mutta ei mitään vikaa löytynyt varmaan kastuivat? :roll: )

dennis

m@sse

Hyvin epätodennäköistä että sähköauto käyttää vastarille omia pattereita...
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

raxu

Samaa ongelmaa oli, eli ajettaessa välillä nyki vasemmalle. Hetki meni ja servo hajosi kokonaan. Uusi tilalle ja ajo jatkuu taas..

dennis

mulla oli semmonen ongelma että servo ei kääntäny oikealle normaalisti mut vasemmal iha tavalisest.... ei muuta ku uus servo tilalle ei toiminu sekää.. ja sitte me vietii se liikkeesee ja uus auto tilalle :mrgreen:  kaveril oli saman tapanen juttu mut sil alko nopari,servo ja akut käryää samaa aikaa ei muuta kun liikkeesee ja se lähetettii kuulemma ruotsii..

nirppu988

Mullaki oli muistaakseni hitecissä sellane ongelma että nyki omiaan välillä.. Joku täällä neuvoi minua laittamaan wd40 tai jtn servon sisälle ja pyörittelemään sitä. Se toimi ainakin minulla ja servo pelasi sen jälkeen mainiosti.
FG Monster Beetle Pro/ Traxxas E-maxx/ E-sky Lama V3

CAi

Lainaus käyttäjältä: "Juha"Crossarissa ohjaus servo nykii toiseen suuntaan välillä. Ihan kuin se ei jaksaisi vääntää tai olisi jotain häiriöitä. Ongelmaa ilmaantuu eniten, kun painaa samaan aikaan kaasun pohjaan.

Kyseessä on n. 10v vanha Hitech servo

Kokeile painaa vähemmän kaasua tai sitten suorita oikea-aikainen ns. vastanykäisy.
Sponsored by: Team Associated/Reedy/LRP/XENON racing/Protoform/DHI/JB-foam/V-DeZign/Proline Racing/Ultima 
                     (__\==*==/__)