Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

5 "suosituinta" monsteria RC Car Action -lehdessä

Aloittaja AK-78, 13.07.05 - klo: 19.13

AK-78

Laitampa uudeksi aiheeksi tämän testin.

Eli RC Car Action -lehden testissä oli viisi "suosituinta" polttis monsteria. Lehteä löytyy varmaankin joistakin lehtiliikkeistä (Tampereen akateemisessa ei ollut ainakaan tänään). Lehti luonnollisesti englanninkielinen.

Artikkeli karsitussa muodossa löytyy Team Losin sivuilta:
http://www.teamlosi.com/Articles/Article.aspx?ArticleID=1475

Syy miksi artikkeli löytyy Team Losin sivuilta on se, että LST voitti testin.

Testatut autot:
HPI Savage 25 (73 pistettä)
Tamiya TNX (80 pistettä)
Team Associated Monster GT (79 pistettä)
Team Losi LST (92 pistettä)
Traxxas Revo (87 pistettä)
Team Losi Mini-LST/Monster Baja, Traxxas Summit, LRP Shark 18 MT

Hermanni

Lainaus käyttäjältä: "AK-78"Laitampa uudeksi aiheeksi tämän testin.

Eli RC Car Action -lehden testissä oli viisi "suosituinta" polttis monsteria. Lehteä löytyy varmaankin joistakin lehtiliikkeistä (Tampereen akateemisessa ei ollut ainakaan tänään). Lehti luonnollisesti englanninkielinen.

Artikkeli karsitussa muodossa löytyy Team Losin sivuilta:
www.teamlosi.com/Artic...cleID=1475

Syy miksi artikkeli löytyy Team Losin sivuilta on se, että LST voitti testin.

Testatut autot:
HPI Savage 25
Tamiya TNX
Team Associated Monster GT
Team Losi LST
Traxxas Revo

Linkki on ilmeisesti lyhentynyt jotenkin ja ei toimi.
Tulee vain ilmoitus Error Type: Page Not Found.
Page Location: /Artic...cleID=1475
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

AK-78

Team Losi Mini-LST/Monster Baja, Traxxas Summit, LRP Shark 18 MT

Hermanni

Joo nyt linkki toimii....
Siirrän tuon off topicin tuolta LST puolelta tänne.
Eli tuli siellä sanottua seuraavaa....
Totta että Traxxas on pienellä "pilannut" tuon Revon alustan, autossa on liian pehmeät jouset ja se kaipaa jäykempää iskunvaimennusta taakse.
Tuo "tiukempi" mäntä tulee jopa auton mukana mutta ei ole paikallaan, jousetkin löytyy Traxxasilta itseltään mutta jostain syystä on päädytty myymään tuolla "vetelällä" alustalla (No okei, kyllähän se "silmään" käyttäytyy hienosti hitaassa ajossa, mutta radalle se ei sovi).
No tietenkin viriosakauppa käy näin paremmin, siis miksi tehdä autosta "täydellistä"......  :?
Jarruista vielä, syykin on tuo Traxxasin vakiosevo jarrussa (Ja kaasussa), se on vain liian hidas....
Losi onki tehnyt fiksusti ja varustanut autonsa kunnon radiolaitteistolla, toivottavasti Traxxas seuraa joskus perässä (Tai sitten saisvat myydä ilman radioita autojaan).

Samaahan ne tuossa artikkelissakin moittii....

EDIT ilmeisesti ne eivät koskeneet autojen alustan säätöihin lainkaan, koska Revon saa ainakin säätämällä taittumaan mutkaan erittäin nätisti.
Totta on että "vakiona" paketista otettuna ei ole mikään maan mainio ajettava, verratattuna siihen miksi auto muuttuu kun siihen sijoittaa noin 5€ jäykempiin takajousiin (Etujouset korvataan sillon takajousilla).
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Rph

On se harmi ettei Hotbodies ollut "Truck" testissä mukana, olisi voittanut :wink: .
mydään lennokipiruustuksia .)

AK-78

Team Losi Mini-LST/Monster Baja, Traxxas Summit, LRP Shark 18 MT

Hermanni

Lainaus käyttäjältä: "Rph"On se harmi ettei Hotbodies ollut "Truck" testissä mukana, olisi voittanut :wink: .

Öö... eikse oo Stadium Truck.  :wink:
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

AK-78

Lainaus käyttäjältä: "Rph"On se harmi ettei Hotbodies ollut "Truck" testissä mukana, olisi voittanut :wink: .

sanattomaksi vetää  :D
Team Losi Mini-LST/Monster Baja, Traxxas Summit, LRP Shark 18 MT

Rph

Truck mikä truck :mrgreen:  lue rivien välistä. Olisi se hienoa päästä vertaamaan losiin radalla uudestaan. Mutta olen ajatellut tilata tällasen hobbylinnasta http://www.hotbodiesonline.net/dirt_demon.html , jos vaikka tolla pääsis stanu luokkaan.
mydään lennokipiruustuksia .)

Hermanni

Lainaus käyttäjältä: "Rph"Truck mikä truck :mrgreen:  lue rivien välistä. Olisi se hienoa päästä vertaamaan losiin radalla uudestaan. Mutta olen ajatellut tilata tällasen hobbylinnasta http://www.hotbodiesonline.net/dirt_demon.html , jos vaikka tolla pääsis stanu luokkaan.
Taitaa olla tasapohjainen "truck" (Eli byggy), voi tehdä tiukkaa tuon koneen korkeuden kanssa......
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

jeejee

Tuliko TNX kolmanneks? Hakkas savagenkin.  :mrgreen:
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Catiska

Lainaus käyttäjältä: "Rph"On se harmi ettei Hotbodies ollut "Truck" testissä mukana, olisi voittanut :wink: .

Olen kuullut huhua, että hyper 7 ja MP 777 olisi ollut jollain radalla vielä tuota Hotbodies "monsteriakin" nopeampia...  :D

Jos olet lukenut artikkelin, niin siellä kävi selväksi, että kyseessä oli Monster Truck autot, ei crossareita tai muita niiden johdannaisia.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

wictro

minusta oli kamalan kivaa, jotta revon ainoa "miinus" oli takapuskurille roiskuva "pakokaasu". :)

sanomattakin selvää mikä näistä autoista minulla on.. ;P
-Lithium Love Racing-

Catiska

Saas nähdä milloin HPI ottaa onkeensa ja esittelee uuden monsun. Vaikka vielä löytyy ihmisiä, jotka ostaa uuden Savagen, niin pitääkseen markkinaosuudet ja merkkiuskollisuuden, pitäisi kiireesti tuoda myyntiin monsu, joka olisi kilpailijoitensa tasalla. Nyt tuo ero on päässyt kasvamaan vähän turhan suureksi, tosin tilanne HPI:llä on paljon parempi kuin mitä Kyosholla. Asson Monster GT on jäänyt turhan vähälle huomiolle Suomessa, ei taida kukaan sitä tuoda maahan?
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

rs tuning

Lainaus käyttäjältä: "Rph"Truck mikä truck :mrgreen:  lue rivien välistä. Olisi se hienoa päästä vertaamaan losiin radalla uudestaan. Mutta olen ajatellut tilata tällasen hobbylinnasta http://www.hotbodiesonline.net/dirt_demon.html , jos vaikka tolla pääsis stanu luokkaan.
Ilmotat vaan seuraavan Ulvilassa pidettävän monsterikisan päivämäärän
niin päästään koittaan, mutta nyt osaan jo vähä ajaakkin sillä ja muutamia
päivityksiä/parannuksia on myös tehty :wink:

ps. joko näit videon pätkän jonka "speeder" laittoi tänne:
http://www.rcpics.net/view_single.php?medid=60847
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Hermanni

Lainaus käyttäjältä: "wictro"minusta oli kamalan kivaa, jotta revon ainoa "miinus" oli takapuskurille roiskuva "pakokaasu". :)

sanomattakin selvää mikä näistä autoista minulla on.. ;P
Laitat 3cm jatkon niin ei roisku ja pääset tuosta "häiritsevästä" miinuksesta eroon.  :wink:
Lainaus käyttäjältä: "brutales"Saas nähdä milloin HPI ottaa onkeensa ja esittelee uuden monsun. Vaikka vielä löytyy ihmisiä, jotka ostaa uuden Savagen, niin pitääkseen markkinaosuudet ja merkkiuskollisuuden, pitäisi kiireesti tuoda myyntiin monsu, joka olisi kilpailijoitensa tasalla. Nyt tuo ero on päässyt kasvamaan vähän turhan suureksi, tosin tilanne HPI:llä on paljon parempi kuin mitä Kyosholla. Asson Monster GT on jäänyt turhan vähälle huomiolle Suomessa, ei taida kukaan sitä tuoda maahan?
Tuntuu että Kyosho on jäänyt tuonne 80 luvulle polkemaan paikalleen noissa autoissaan (Lukuuottamatta "erästä" crossaria), mutta kohtuu hyvin tuntuu kauppa käyvän (On näköjään paljon ihmisiä jolle tuo ulkonäkö on tärkein kriteeri ja vaikka puhuu kuinka "järkeä" se ei auta).
Veikkaampa ettei HPI:ltä välttämättä tule uutta monsteria vielä vähään aikaan (Voin olla väärässäkin), vaan HotBodies tuo nuo "uutuudet" markkinoille (Eikös HB:ee muuttanut juuri HPI:n tiloihinkin?).
Jos markkinoilla olevista monstereista puhutaan niin Savagehan on jo toiseksi vanhin automalli Traxxasin T-Maxxin jälkeen........
Assohan on taas ollut enemmänkin touring, crossari ja stadiumvalmistaja, taitavat vain hakea markkinaosuuksia tämän "monsteribuumin" johdosta.
Veikkaampa että tämän testin myötä asson "monsua" vielä päivitetään ainakin tehokkaammalla "myllyllä".
Tamiya on taas "yllättänyt" positiivisesti, kuka olisi uskonut nykypäivänä että kyseinen valmistaja tekee "kunnon monsun", moottorikin on jopa O.S 18 sarjalainen josta täydet kympit.
Traxxassiahan ei ole Suomessa koskaan arvostettu, ja on kärsinyt maahantuojien vähyydestä (Näkyvyydestä) ja varaosien saatavuudesta.
T-Maxx on varmaankin "jenkkien" suositun monsteri jos "virityspajojen" määrään ja tarjontaan katsoo, esim Towerhobbiesin uusimmassa lehdessä on HPI Savagen "hopup" osille riittänyt vain noin 1/3 sivullista ja T-Maxxille kaksi aukeamaa (Tosin Revokin on "yltänyt" tuohon 1/3 sivulliseen).
Esim T-Maxx kanta on ollut suhteellisen pieni HPI:n ja Kyoshon "jyrätessä" Suomen markkinoilla, nyt onkin Stampede vasta tuonut kyseisen merkin paremmin "näkyväksi" ja Revo onkin "aukaissut" Traxxasin markkinat meilläkin.
Losi kuuluu minusta myös "yllättäjiin" monsterimarkkinoilla, kyseisen merkin "aluetta" on ollut sama kuin "asson" (touring, crossi ja stadiumit), ja auto on jopa suhteelisen onnistunut konstruktio (Joku sanoo tästä "lopusta" jotain mutta 100 pisteen autoahan ei vertailussa ollut, no kuitenkin tämä on Losille "uutta" maaperää ja siksi hieno saavutus).
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Mika R

Kyoshosta puheenollen Kyosholla on kolmen kärki jotka edustavat tällä hetkellä maailman terävintä huippua
- 777 polttiskrossi
- VoneRRR / FW05R polttistouring
- Evolva 1/8 polttisrata
Näillä otetaan palkintosijoja jatkuvasti ympäri maailmaa
Kehitystyössä on myös uusi 1/10 sähkötouring, muut autopuolen asiat ovat enemmän viihdettä massakuluttajille, mutta tietysti joku Madin tai Twinin omistaja voi olla aivan eri mieltä, itse en tunne asiaa kovin hyvin.

HPI pitää automallit todella pitkään ja uusia malleja tulee harvoin. Voisin kuvitella että Savage on tarjolla yhtä pitkään kuin T-Maxx Traksilla, ainakin vielä seuraavat pari kolme vuotta ainakin , jopa pidempään, ennen kuin uusi monsu tulee.

jarkkom

Lainaus käyttäjältä: "Mika"Kyoshosta puheenollen Kyosholla on kolmen kärki jotka edustavat tällä hetkellä maailman terävintä huippua
- 777 polttiskrossi
- VoneRRR / FW05R polttistouring
- Evolva 1/8 polttisrata
Näillä otetaan palkintosijoja jatkuvasti ympäri maailmaa

Miks näitä pitää hehkuttaa? Käsittääkseni, Mika, et edes ole millään tavalla sitoutunut tukemaan Kyoshon toimintaa? Jotenkin tuntuu, ainakin ratapuolella käsittämättömältä tuo, kun osia eikä supportia saa radoilta eikä myyjiltä (onko niitä edes?) ollenkaan..

Lisäksi vaikkapa http://www.mytsn.com/news/ kisatulosten mukaan nämä autot edes harvoin ovat kärkipaikoilla. Muutama sattuu aina välillä olemaan finaalissa mukana.

Ei tässä muuta, mutta ylenmääräinen hypetys Aku Ankan kannessa olevien mainosten perusteella ottaa aivoon.
---

Hevimies

[maailmn toiseksi turhin postaus]

Steve Slayden oli vakio-Revolla (renkaat vaihdettu) 2004 Radio Control Car Action Monster Madnesin aika-ajojissa isolohkoja selvästi nopeampi ja olisi ajallaan selvinnyt myös 1/8 crossareitten A-finaaliin. 8)

[/maailmn toiseksi turhin postaus]

Rph

Losi kuskit pilkettä silmäkulmaan :wink:  hyvän laatuista videota Speeder tuota täytyy saada lisää. Tarkoitus olisi hankkia myös stanuluokan Trukki no aika näyttää mihin päädyn. Rstuning ja muut kisoista puheenollen http://rc10.fi/viewtopic.php?t=12420 voitaisiin jatkaa täällä.
mydään lennokipiruustuksia .)

Mika R

Lainaus käyttäjältä: "jarkkom"
Ei tässä muuta, mutta ylenmääräinen hypetys Aku Ankan kannessa olevien mainosten perusteella ottaa aivoon.

Sorry Jarkko, ei ollut tarkoitus hypettää

Ei tällä asialla mulle todellakaan ole merkitystä, kunhan mainitsi että K painopiste todellakin on aivan muualla kuin monsuissa

Mitäs näistä sen kummempia, saahan sitä muutkin hypettää  :mrgreen: Ja niin tekeekin, heh

ps. Olen kyllä tuonut tasapuolisesti esille forumissa HPIn, Mugenin, Xrayn ja Hobaon menestystä/esiintymisiä maailmalla, luonnollisesti K on tällä hetkellä lähimpänä. Seuraan kyllä muitakin merkkejä kiinnostuneena lehdistä. Jostain syystä Serpent on jäänyt paitsioon, johtunee siitä ettei Jenkeissä (jenkkilehdissä) enää puhuta Serpentistä olleenkaan jostain kumman syystä. Olen tainnut unohtaa jopa koko merkin kokonaan.

pps. HB:n uus X2 Stadium tuplamoottorisena on todella upea ilmestys

AK-78

Näin ne jutut kulkeutuu sivuraiteelle. Kyosho ei ole oikein vahvoilla monsteri puolella. Toivottavasti nähdään Suomessa kunnon monsterikisa, jossa on tasaisesti kaikkia merkkejä edustettuna, niin sitten näkee mikä todellinen kisasuorituskyky on. Sen tiedän, että Revo ja LST on aikalailla tasavahvoja menijöitä radalla, molemmilla autoilla on vahvat puolensa.

Toivottavasti pääsee pian ajamaan kisaa Hermannin kanssa  :wink:
Team Losi Mini-LST/Monster Baja, Traxxas Summit, LRP Shark 18 MT

KW-1

Kannattaa suhtautua aika varauksella näihin amerikkalaisten lehtiartikkeleihin. Täälläkin näyttää olevan henkilöitä jotka uskovat sokeasti tehtyyn testiin.

Savage on jo legenda ja sen arvolle ei ole sopivaa joutua maksettuun testiin :evil:  Se on edelleen nitropelien kunkku ja parhaimman näköinen isopyöräinen. Se ei ole todella mikään vanhanaikainen. Se on sopivan yksinkertainen jotta se voisi kestää ajoa kuin ajoa, paikasta kuin paikasta.Siksi Savage on niin suosittu. Ei Off-Road autojen kuulukaan mitään hi-tech autoja olla.

ajo-ominaisuuksita,
Esimerkiksi minä ostin Savagen Ulvilan monsterikisojen perusteella. Savaget kulkivat todella hienosti ja LST:t jäivät kaus taakse. LST oli todella kankean näköinen ja vaihteisto tönkkö. Autot olivat aina hyppyrin jälkeen katollaan enkä vakuuttunut autosta.

Revo kulki kieltämättä hietosti ja jousitus on ainakin radalla omaa luokkaansa jos vertailussa on monsterit. Revo ei minusta vaan näyttänyt monsterilta vaan samanlaiselta stadium autolta kuin voittaja-auto jonka merkkiä en muista.

Olen huomannut että Savagen vahvuus on sen vahvuus. Mikään muu auto ei näyttäisi kestävän sellaisia hyppyjä kuin Savage. Taisi muuten olla Savage 4.6 joka tuli Ulvilassa neljänneksi.  Vaihdon myös omaani Savage 25 malliin eri renkaat ja muutin jousitusta. Nyt toimii hienosti radallakin ja uskon että pärjäisi jopa Revolle. Kisoissa nähdään:wink:

Eli näille "asiantuntijoille", mietitään vähän ennen kuin julistetaan täällä parasta monsteria. Onhan nämä testit mielenkiintoisia mutta parasta autoa niillä ei löydetä.

Mika R

Lainaus käyttäjältä: "AK-78"Näin ne jutut kulkeutuu sivuraiteelle

Aihepiiri sinänsä on jo sellainen että varmasti tulee väittelyä  :wink:
MISTÄÄN muusta aiheesta en ole nähnyt amerikkalaisissa lehdissä keskustelua ja vväntöä kuin siitä että mikä lasketaan monsuksi ja mikä ei. Jotkut ovat sitä mieltä että kaikki (T-Maxx mukaanlukien) pan chassis omaavat ovat Truggeja, eivät aitoja monsuja, ja vain TVP rungolla varustetut kuten Savage ja TXT ovat oikeita monsuja, heh

Jartsa

Itse olen kahta suomesta saatavaa jenkkilehteä lukenut. Ja yhdessäkään ei ole mistään arvostellusta tuotteesta sanottu "pahaa" sanaa.... Onkohan sponsoreilla jotain tekemistä asian kanssa  :roll:

jarkkom

Lainaus käyttäjältä: "Jartsa"Itse olen kahta suomesta saatavaa jenkkilehteä lukenut. Ja yhdessäkään ei ole mistään arvostellusta tuotteesta sanottu "pahaa" sanaa.... Onkohan sponsoreilla jotain tekemistä asian kanssa  :roll:

Kyllä, jos auto kulkee testissä 1/3 nopeamman vauhdista, jenkkilehdissä homma kuitataan vain "top speed was just slightly less than..."  :wink:
---

Jartsa

Lainaus käyttäjältä: "jarkkom"
Lainaus käyttäjältä: "Jartsa"Itse olen kahta suomesta saatavaa jenkkilehteä lukenut. Ja yhdessäkään ei ole mistään arvostellusta tuotteesta sanottu "pahaa" sanaa.... Onkohan sponsoreilla jotain tekemistä asian kanssa  :roll:

Kyllä, jos auto kulkee testissä 1/3 nopeamman vauhdista, jenkkilehdissä homma kuitataan vain "top speed was just slightly less than..."  :wink:
Aivan ja mitä enemmän heität dollareita tassuun sitä enemmän alkaa huiput lisääntyy!  :)

Catiska

Lainaus käyttäjältä: "KW-1"Kannattaa suhtautua aika varauksella näihin amerikkalaisten lehtiartikkeleihin. Täälläkin näyttää olevan henkilöitä jotka uskovat sokeasti tehtyyn testiin.

Savage on jo legenda ja sen arvolle ei ole sopivaa joutua maksettuun testiin :evil:  Se on edelleen nitropelien kunkku ja parhaimman näköinen isopyöräinen. Se ei ole todella mikään vanhanaikainen. Se on sopivan yksinkertainen jotta se voisi kestää ajoa kuin ajoa, paikasta kuin paikasta.Siksi Savage on niin suosittu. Ei Off-Road autojen kuulukaan mitään hi-tech autoja olla.

ajo-ominaisuuksita,
Esimerkiksi minä ostin Savagen Ulvilan monsterikisojen perusteella. Savaget kulkivat todella hienosti ja LST:t jäivät kaus taakse. LST oli todella kankean näköinen ja vaihteisto tönkkö. Autot olivat aina hyppyrin jälkeen katollaan enkä vakuuttunut autosta.

Revo kulki kieltämättä hietosti ja jousitus on ainakin radalla omaa luokkaansa jos vertailussa on monsterit. Revo ei minusta vaan näyttänyt monsterilta vaan samanlaiselta stadium autolta kuin voittaja-auto jonka merkkiä en muista.

Olen huomannut että Savagen vahvuus on sen vahvuus. Mikään muu auto ei näyttäisi kestävän sellaisia hyppyjä kuin Savage. Taisi muuten olla Savage 4.6 joka tuli Ulvilassa neljänneksi.  Vaihdon myös omaani Savage 25 malliin eri renkaat ja muutin jousitusta. Nyt toimii hienosti radallakin ja uskon että pärjäisi jopa Revolle. Kisoissa nähdään:wink:

Eli näille "asiantuntijoille", mietitään vähän ennen kuin julistetaan täällä parasta monsteria. Onhan nämä testit mielenkiintoisia mutta parasta autoa niillä ei löydetä.

Hymyilyttää... Näitä "maksettuja testejä" tuntuu olevan joka paikassa, ainakin niiden mielestä, joiden oma suosikki ei ole pärjännyt testissä niin hyvin, kuin mitä odottivat  :P

Se, että Savage olisi nitropelien kunkku, tai että se ei olisi, on jokaisen henkilökohtainen mielipide, sitä ei voi millään vertailulla todistaa puoleen eikä toiseen. Onhan monen mielestä Mad Force paras, hienoin ja kestävin yms. Toisten mielestä taas ei. Kuitenkin noinkin tunnetun ja suuren lehden tekemässä vertailussa on enemmän pohjaa, kun mitä yksittäisessä kisoissa, radan varresta katsoen. Lehden vertailussa kun ajetaan yhtä aikaa, samojen kuskien ajamana kaikilla autoilla, niin silloin kuljettajan ajotaitojen vaikutus karsiutuu pois.

Savagen kestävyydestä minulla ei ole omakohtaisia kokemuksia, sellaista kun en ole koskaan omistanut. Olen vain nähnyt ja lukenut sen kestävyydestä ja hyvyydestä. Mielestäni Savage on melko kestävä, ei mitenkäään erityisen kestävä. Perusrakenne on kohtuu kestävä, mutta muutama suunnittelu moka siinä on. Mutta, se on Savage topicin asia.

Eikä tuokaan testi tarkoittanut, että Savage olisi huono. Seura vain oli liian kova.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Jartsa

Lainaus käyttäjältä: "brutales"Hymyilyttää... Näitä "maksettuja testejä" tuntuu olevan joka paikassa, ainakin niiden mielestä, joiden oma suosikki ei ole pärjännyt testissä niin hyvin, kuin mitä odottivat  :P
Joo.o, sinunhan tuo on helppo kirjoittaa, varsinkin nyt  :wink:

Joona H

Lainaus käyttäjältä: "KW-1"Eli näille "asiantuntijoille", mietitään vähän ennen kuin julistetaan täällä parasta monsteria.
Pata kattilaa soimaa vai miten se nyt meni :wink:

Lainaus käyttäjältä: "KW-1"Savage on jo legenda ja sen arvolle ei ole sopivaa joutua maksettuun testiin :evil:  Se on edelleen nitropelien kunkku ja parhaimman näköinen isopyöräinen.