Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

isompia autoja!!

Aloittaja hekopappi, 18.11.02 - klo: 19.30

hekopappi

tietääks kukaan rc-autoo joka kulkee normaalilla 98 bensiinillä.. mä tiiän..  

pituutta on reilut metri ja kulkee 110km/h
readysetit on maailman parhaimpia autoja mitä mä ikinä tiiän!!!!

RChullu

eli ihan normaali 1:5 auto, mitäs sitten?? :?
http://www.rc-racing.info - Rc-racing 2.0

Jukka

1:5 käyttää kakstahtibensaa eli tavallinen 98 ei käy. Toi nopeuskin on ehkä hiukan yläkantissa. No, saatta ne sopivilla välityksillä ja viritetyllä koneella ton verran kulkeakin.
Tiim Lahti | S-grafix

hekopappi

millä sitten traxxas 1/6 skaalan buggy kulkeepi
readysetit on maailman parhaimpia autoja mitä mä ikinä tiiän!!!!

ClodZ

Lainaus käyttäjältä: "hekopappi"millä sitten traxxas 1/6 skaalan buggy kulkeepi

Traxxas 1/6 buggyn huippunopeudeksi ilmoitetaan valmistajan sivuilla 40 mailia tunnissa, pituutta on 66 senttiä ja moottori on kaksitahtinen...eli yksikään kohta ei täsmää aiemman kuvauksesi kanssa?

http://www.traxxas.com/products/nitro/monster/trx_monster.htm

XC - Poor boys Bruiser

JwL

Tietääkö kukaan paljo toi monster buggy maksaa ja mis sitä myydään (suomessa)?

zzs

Lainaus käyttäjältä: "hekopappi"tietääks kukaan rc-autoo joka kulkee normaalilla 98 bensiinillä.. mä tiiän..  

Tuo kuvaus näyttää viittaavan gepardiin, mutta tuskin se 98:a juo :shock:
EB-4 S2 x 2| EK-4 S2 | Landmax 1 | Micro-T | AX10 | Mini | Shogun | Rustler | Mini Rave 1.5 | Mini Rio |

JwL

Lainaus käyttäjältä: "zzs"
Lainaus käyttäjältä: "hekopappi"tietääks kukaan rc-autoo joka kulkee normaalilla 98 bensiinillä.. mä tiiän..  

Tuo kuvaus näyttää viittaavan gepardiin, mutta tuskin se 98:a juo :shock:

:D gepardi? pistäkääs linkkiä, jos on tiedossa.

Mika R

tarkoitti varmaan tätä gepardia

Jukka

Heheh, pojathan on huumorituulella.  :mrgreen:
1:5 rata-auto on aika näyttävän näköinen kapistus. Meillä oli MalliExpoilla viikonloppuna osastolla kaks sellasta. Kummasti vetivät porukkaa ihmettelemään. Painaakin ihan mukavasti. Mini-Z oli aika orvon näköinen sen rinnalla.
Tiim Lahti | S-grafix

Rc hemmo

Meidän rc-kerhossa yhellä jätkällä on 1/5 ,on muuten aika nätti.

Jukka

Noi 1:6 buggyt ovat kuulemma suosittuja Tsekeissä. Yrittävät kovasti saada aikaiseksi niille omia EM-kisojakin. Muut maat vaan eivät jostain kumman syystä lämpene ajatukselle.  :D
Tiim Lahti | S-grafix

Rc-Poika

Noissa 1/6 buggyssä taitaa olla se huono puoli että ne vaativat isomman radan kuin 1/8 autot. Joten ratoja ei viitsitä valmistaa jossei lajin suosio ole huipussa, ja mitä ilmeisimmin missään muussa maassa tuommoisia ei ole kuin muutama varmaankin.. Suomessa ei varmaankaan kenelläkään ole tuollaista.. Vai onko?
// Niklas " jokipoika " Jokinen