Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Kytkinkello pamahtanut?

Aloittaja Juuzmo, 11.09.05 - klo: 13.44

Juuzmo

Niin onko kytkinkello nyt sitten entinen,siis kun kaasuttaa niin kytkinkello pyörii mutta kytkinkellon rattaat ei pyöri  :roll:
RB,the power of champions.

tapsa92

Juu, kyllä vaikuttaa siltä :( .
- Tapsa

Juuzmo

No voi jösses..paljon uudella mahtaa olla hintaa?  :cry:

JuusoP

Jo on kerpele jos tuosta ei pääse!
Kotisivut valmistuu...

Juuzmo

2-vaihteinen kytkinkello 30€  :shock:  Onkohan tämä nyt ihan oikein? Ja saako jostain "normaalista" kaupasta niitä laakereita siihen kytkinkelloon kun  se oli sieltä myös palasina  :roll:

Sakkeri91

No eiköhän niitä löydy vaikkapa sieltä samasta liikkeestä mistä hommaat sen kytkinkellonkin ja ei niitä laakeriliikkeestäkään tahdo halvemmalla irrota, JP-nitroracingissa on aika halpoja laakereita ja sieltä saisi myös sen gensun kytkinkellon.

Juuzmo

Mutta kun en tee mitään genesiksen kytkinkellolla..

Sakkeri91

Aa, luulin että kaipailit genesiksen kytkinkelloa kun allekirjoituksesi on tuollainen, pahoittelen sekoiluani...

Juuzmo

Lainaus käyttäjältä: "Sakkeri91"Aa, luulin että kaipailit genesiksen kytkinkelloa kun allekirjoituksesi on tuollainen, pahoittelen sekoiluani...
Niin ei siitä saakkaan selvää mikä auto minulla on  :lol:

Divi

no mikäs auto sulla sitten on??

waltt

Eikös sulla juuzmo ole Hyper 7 Tq??
jos muistin oikein niin sitten hobao.fistä ettimään kytkinkelloa..
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

JK Nitro

Juuzmolla on Cen ST  2 1/10 Stadiumi.
Arrow Shark - Flying Dragon/Quickdraw, pojalla LiPotettu/harjaton Traxxas Stampede XL-5 ja NQD Speedstorm

Juuzmo

Lainaus käyttäjältä: "waltt"Eikös sulla juuzmo ole Hyper 7 Tq??
jos muistin oikein niin sitten hobao.fistä ettimään kytkinkelloa..
Oliskin  :D  Mutta minulla on siis se Cen ST2 niinkuin JK Nitro jo kertoikin  :wink:  Mistä kekkasit että mulla hyperi olis?  :shock:

waltt

En mä tiiä... Sekotin varmaa johonki toisee... vaik saman tapane nikki..
:mrgreen:  :oops:

Tounison

Kide oli lähtenyt irti vastarista ja auto lähti kaasu pohjassa päin verkkoaitaa
Siellä se huusi about 30 sekkaa kunnes ehdin sammuttamaan sen.
Kytkinkello tuli siniseksi  :shock:  ja ottaa vähän epätasaisesti kiinni kun pyörittää sitä. onko kytkimen vaihto edessä?
Kannattaako harkota Turbo Slideä?

Divi

Eihän se väri siinä haittaa mutta koita ajaa testikierros ja jos tuntuu huonolta niin äkkiä sammuksiin ettei hajoa muutakin... ja vaihtoon.

Jos ajossa tuntuu hyvältä niin silti purkaisin kytkimen ja jos ei ihmeempiä näy niin ajoa vain  8)

waltt

On ainakin kuumentunu pirusti jos siniseks on muuttunut...
irrota kytkinkello ja katso onko kytkinpalat sulaneet?...

Juuzmo

Lainaus käyttäjältä: "Tounison"Kide oli lähtenyt irti vastarista ja auto lähti kaasu pohjassa päin verkkoaitaa
Siellä se huusi about 30 sekkaa kunnes ehdin sammuttamaan sen.
Kytkinkello tuli siniseksi  :shock:  ja ottaa vähän epätasaisesti kiinni kun pyörittää sitä. onko kytkimen vaihto edessä?
Kannattaako harkota Turbo Slideä?
Veikkaan että entinen kytkin,sininen väri tarkottaa että ottanut paljon lämpöä ja jos epätasasesti ottaa kiinni niin kytkinpalat kulahtanut...Mutta koita,auto käymään ja katot mitä ajosta tulee  :wink:

Tounison

En ole vielä ehtinyt katsomaan mitä tapahtui kytkimelle.
Miten ton turbo sliden kanssa, suositteleeko asiantuntijat sitä vai onko tavallinen parempi?

*HOKE*

Turbo slide on loistava kytkin ja valovuoden parempi kuin mikään vakio.

Ville92

Mulla meni kytkinkello rikki mun infernossa ja en tiiä mistä sais uuden kestävämmän kytkinkellon.KERTOKAA mistä sais semmosen.
Inferno mp7.5, Hitec agressor CRX

-PM-

kytkinkelloja kannattaa kysellä jostain kaupasta.. :shock:
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

*HOKE*

Hobaon kello on halpa ja kestävä...

HoBao Finland

Ville92

Sopiiko se infernoon  :?:
Inferno mp7.5, Hitec agressor CRX

tapsa92

Miks ei sopis :?:  :shock: .
- Tapsa

*HOKE*

Lainaus käyttäjältä: "Ville92"Sopiiko se infernoon  :?:

Kyllä sopii.

Rc Hihhuli

löysin tämmösen topicin ja kysäsen täälä kuinka paljo kytkinkellon kuuluu liikkua edestakaisin? laitoin uuden kellon ja se pääsee liikkumaan jopa muutaman millin... onko tämä pahasta?

käänsin prikan toistapäin ja nyt se istuu siinä tukevasti ja pääsee pyörimään vapaasti... vai kuuluuko kellon päästä liikkumaan edestakaisin?

MarkusH

kyllä siinä saa olla pientä liikevaraa, kunhan ei liikaa ole :wink:

Sami L

Millin toleranssi on vielä ihan hyväksyttävä, jos on enempi, niin sitten prikkaa vauhtipyörän taakse.
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

rs tuning

Jos välystä on 2-3mm niin löytyykö leveämpiä kytkinkellonlaakereita?
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars