Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Vuoden TEK 2005

Aloittaja uni, 23.09.05 - klo: 20.11

Kuka on vuoden 2005 tekkiläinen

Matti
13 (10.9%)
Niko
28 (23.5%)
Jarkko
5 (4.2%)
Jouko
38 (31.9%)
Jukka
16 (13.4%)
Jyri
9 (7.6%)
Teppo
10 (8.4%)

Äänestäjiä yhteensä: 118

Äänestys päättynyt: 23.09.05 - klo: 20.15

Stilo

Taas voisi sanoa, että Jukalla on kotikenttä etu joten ääni meni sinne suuntaan. Jukka osoitti kauden mittaan olevansa voittaja-ainesta, oli finaali sitten A tai B.  :mrgreen: "Hyviä ja tasaisia" taisteluja oli kanssa Jukan kanssa kauden mittaan parissakin eri luokassa.

Dustbin

Ääni meni Joukolle. Heti melkein ekoissa luokan kisoissa finaalipaikalle :)
XRAY T1FK'05 + SS8.5 PRO, HoBao Hyper 7 + V-spec

uni

Nostetaas tätä vähän ylöspäin.

Äänestäjiä on 83 nyt, muistattehan että arvontaan osallistuvat vain ne jotka kommentoivat äänensä joko tähän threadiin, YV:nä tai sähköpostina.

Vielä on aikaa äänestää!
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit

RaDon

Äänestin Nikoa.
Täytyyhän sitä saman seuran jäseniä kannattaa!
Niko on myös loistava kauppakumppani! :wink:

ripa_k

Hops, enpä muistanut kommentoida.. eli ääni meni Jukalle, eikä vähiten loistavan radiokanavan hostauksen ansiosta.
Risto Koskinen
Jarru on vauhdin surma

Toni N

Matti.
Ja samasta syystä kuin viime vuonna.
Tyhjä

Divi

nikolle meni ääni... musiikkimaun perusteella  :wink:

*HOKE*

OMX:lle meni ääni, enkä kommentoi tarkemmin miksi... :mrgreen:

jarkkom

Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"OMX:lle meni ääni, enkä kommentoi tarkemmin miksi... :mrgreen:

Oikein.
---

nikoprkl

Äänestysaikaa on jäljellä enää todella vähän. Aika toimia.

ps. Jos voitan vaalit, lupaan lisätä TEK:in sivuille ketsuppia, kuten kansa äänestyksessä on vaatinut!!
EuroRC / TEK

l150040

Minulla olisi idea teidän klubillenne. Teidän pitäisi värvätä niitä toidellisia "entisiä kuskeja" ja muuttua itse sellaisiksi. Melkein voisin nähdä, että melkein jokainen jäsen on parantanut suoritustaan klubinne olenmassa olon aikana. Entiselle kuskille tälläinen suoritusten parentaminen ei sitten sovi yhtään. Ainakin seuraavia ominaisuuksia puuttuu:

- Harjoittelu ei sovi kuvioihin
- Lisää extreme harrastusta
- Enemmän jumbo-sijoja ja ääretöntä kaluston haukkumista
- Enemmän panostamista hyödyttömiin varusteisiin
- Jne.

Ryhdistäytykää!!!

nikoprkl

Lainaus käyttäjältä: "l150040"Minulla olisi idea teidän klubillenne. Teidän pitäisi värvätä niitä toidellisia "entisiä kuskeja" ja muuttua itse sellaisiksi.
Ryhdistäytykää!!!

Joo pahoittelen. Olin mäntsälässkin toiseksi viimeinen, olisi ollut varaa vielä skarpata yksi sija alemmas... Tämä ei tule toistumaan!
EuroRC / TEK

copter

Lainaus käyttäjältä: "l150040"Minulla olisi idea teidän klubillenne. Teidän pitäisi värvätä niitä toidellisia "entisiä kuskeja" ja muuttua itse sellaisiksi. Melkein voisin nähdä, että melkein jokainen jäsen on parantanut suoritustaan klubinne olenmassa olon aikana. Entiselle kuskille tälläinen suoritusten parentaminen ei sitten sovi yhtään. Ainakin seuraavia ominaisuuksia puuttuu:

- Harjoittelu ei sovi kuvioihin
- Lisää extreme harrastusta
- Enemmän jumbo-sijoja ja ääretöntä kaluston haukkumista
- Enemmän panostamista hyödyttömiin varusteisiin
- Jne.

Ryhdistäytykää!!!

Onhan meillä Teppo! :mrgreen:

uni

Ai tääl ruvetaan lahjoo äänestäjii ketsupilla! Perkules mitä vaalivilppiä  :wink:
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit

ALi

Ääni Joukolle.. Tais olla ainoo TEKkiläinen joka ei osunut muhun koko kauden aikana  :mrgreen:
..Captain, we have some problems..
" we have nothing right on the left side and nothing left on the right side"

Jukka

eli siis hitain  :wink:  :mrgreen:
Tiim Lahti | S-grafix

uni

:lol:

Tiimi tukee ja kannustaa kuten aina!  8)
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit

nikoprkl

Jukka "B-rappu" Penttisen on hyvä kans puhuu Jokelle hitaudesta. :P
EuroRC / TEK

Cruisaaja

C-moon kaverit. Jos joku täällä on hidas niin minä. Siitä pitäis kyllä tulla pari irtoääntä :mrgreen:  

Ali, tuo oli kyllä paras selitys pitkään aikaan :mrgreen:

Jukkahan on nopea aina aika-ajoittain :wink:

Jouko....hmm... vauhti vaan kasvaa :D
Sponsored by own wallet

uni

Ja aikaahan on enää erittäin vähän. Muistakee muistakee että vain ne joiden joku puumerkki on täällä, YV:ssä, tai sähköpostissani osallistuvat hienojen, NIMIKOITUJEN fani-palkintojen arvontaan.
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit

kaosti

puumerkki :p Joukolle muuten meni ääni jostain syystä. Taitaa olla ainoo tekkiläinen jonka tavannu irl.

jtp

Matille ääni hienosta polttispuolen menestyksestä.

Matias V

Joukolle meni ääni!

Tasapuolisuus...
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Cruisaaja

TEK-off-topic: Eniten syö miestä kun eläkeläinen meni minusta ja Jarkostakin ohi  :mrgreen:
Sponsored by own wallet

uni

Äänestys on päättynyt!

Kuka on vuoden 2005 tekkiläinen
Matti    
   12%    
    12%     [ 12 ]
Niko    
   23%    
    23%     [ 23 ]
Jarkko    
   5%    
    5%     [ 5 ]
Jouko    
   34%    
    34%     [ 34 ]
Jukka    
   13%    
    13%     [ 13 ]
Jyri    
   5%    
    5%     [ 5 ]
Teppo    
   7%    
    7%     [ 7 ]

Kiitos osallistuneille!
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit

VesaK

Paljon onnea Joukolle vuoden tekkiläinen-tittelin johdosta!

Taas nähtiin, että kansan suosio ei ole elopainosta tai varren pituudesta kiinni. Tässä alkaa olla todellisen menestystarinan ainekset: vielä 2 vuotta sitten tämä pirteä ja aina iloinen "kerhon kääpiö" kaatoi historiallista Xpressiään Torpan liukkaan radan loivissa mutkissa, ja jo nyt hänestä on tullut maan tunnetuimman nuor-aikuis-ex-rc-harrastajakerhon Vuoden Idol!

Hauskaa gala-iltaa!

uni

Kiitokset, kiitokset.

I'd like to thank the academy and... ööö hetko nää oliki eri pippalot. Jees, siis kiitokset KAIKILLE jotka äänestivät, siitä huolimatta ketä äänestivät!

Minua äänestäneille vaan hiukan isommat kiitokset, luonnollisesti. 8)

Arvontakin on suoritettu ja pistelen voittajien nimet ja palkinnot tänne vähän myöhemmin. Otan yhteyttä voittajiin henk.koht. tässä tämän viikon aikana kun kiireet hiukan hellittävät työn saralla.

Ja itse gaalailtahan meni todella hyvin ja kaikilla oli hauskaa. Shampanjaa (tai kuoharia, mitälie) ruiskuteltiin isonmaailman malliin (pienestä pullosta, mutta parvekkeelta enivei) ja kaikenlaista kivaa oheistoimintaakin harrasteltiin virtuaalisesta RC-autoilusta motocrossiin (myös virtuaaliseen) ja dartsista kitaransoittoon.( Allekirjoittanut muuten voitti myös dartsin. Noin sivumennen mainiten.)

Ainoa harmillinen puoli lienee ollut, että ruokatarjoilun -jota ei siis talon puolesta edes ollut- sekaan taisi mennä jotain pilaantunutta. Ainakin siitä päätellen että kauhean moni poti jokseenkin huonohkoa oloa sekä suurta väsymystä aamusella.  (osa jo illalla) :mrgreen:

Kiitokset kaikille, palataan asiaan taas ensi vuonna   8)
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit

uni

Aijuu,

arvonta suoritettu jo aikoja sitten ja voittajat ovat:

TEK-fanclub Pinssit menee:
Mika Matilainen & Divi

Ja itse pääpalkinto, eli nimikoitu TEK-fanclub joko kahvikuppi tai olut-tuoppi:

Rph!

Onnittelut. Voittajat voivat laitella YV:llä osoitteensa minulle, ja RPH kerrotko kumman haluat kahvia vai olutta, sekä mikä nimi tuoppiin printataan? :)

Toimitusaika voitoille on (jos viime vuoden kamoista muistelee), ns. peekeleen pitkä. TEKistä johtumattomista syistä.
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit

Jukka

Palkinnot kuitenkin tulee nopeammin kuin tiimin uudet paidat...  :wink:
Tiim Lahti | S-grafix

Divi

Lainaus käyttäjältä: "uni"Toimitusaika voitoille on (jos viime vuoden kamoista muistelee), ns. peekeleen pitkä. TEKistä johtumattomista syistä.
Kauankos viimevuonna kesti?  :D