Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

NITRO STAMPEDE!

Aloittaja tumppi91, 09.10.05 - klo: 14.54

tumppi91

Nitro stampede on aika siistin näkönen peli :mrgreen: ei taida olla vielä suomen markkinoilla en ole ainakaan nähny mikäköhän on hinta?? linkki traxxassin sivuille:http://www.traxxas.com/products/nitro/nstampede/trx_nstampede.htm

Joona H

Lainaus käyttäjältä: "tumppi91"Nitro stampede on aika siistin näkönen peli :mrgreen: ei taida olla vielä suomen markkinoilla en ole ainakaan nähny
Päinvastoin,on jo Suomen markkinoilta poistunut :lol:
Eli Wanha auto.....

Teemus.

Joo toihan on jo vanha juttu jo. Nytkö vast huomasit et nitro-stampedejä  on??
AE RC10T4 ja HBX 4WD Buggy

Jose.92

Ei meittikää ollu enne  tienny.
Ei kiroilulla rajaa, kun savagella ajaa! Ihminen syö ja kakkii!

JupeR

mä en oo aiemmin kuullukkaa Nitro spedestä :oops:
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

MarkusH

Nitro spede on todellakin jo wanha. :)

tumppi91

:oops: sori oon tosi pahoillani nyt vasta oon huomannu :oops: no onko kellään sitä tai sasiko sitä enää mistään?? aika mukavan näkönen se on. :mrgreen:

MarkusH

tumppi91

285 sama hinta kun normaalilla sähkö stampedellä suomessa no onko toi edes hyvä?? :D  :?:

MarkusH

hinta on dollareissa... ~240€+tullit ja rahdit... hinta suomeen tuotuna ~350€ :?  :wink:

Speeder

Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"hinta on dollareissa... ~240€+tullit ja rahdit... hinta suomeen tuotuna ~350€ :?  :wink:
Halvemmallakin saattaa päästä! Veikkaisin jotain 300€, tuskin nyt yli 100€ tulee toimitus kuluja..

Divi

kyllä sitä vaan voi tullakin kun tullit tulee  :cry:

Speeder

Lainaus käyttäjältä: "Divi"kyllä sitä vaan voi tullakin kun tullit tulee  :cry:
Niin jos huono säkä yllättää. fifty/sixty.  :wink:

Divi

useimmiten taitaa jäädä tulliin noin kalliit paketit

Hotti

Tilasitpa mitä vaan vaan eu:n ulkopuolelta niin käy huono tsäkä eli tullin kautta+alv+toim.kulut.
-Team lapsena liian vähän leluja-