Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Pirkkalassa Rc autoilioita???

Aloittaja tumppi91, 30.10.05 - klo: 11.59

tumppi91

moi
kiinnostais tietää että olenko ainoa pirkkalassa rc autoiliana. :D
olis kiva että jos löytyis joku muukin ni voitais käydä sit jossain ajelemassa :? jos joku ei tiedä mikä on pirkkala :mrgreen: se siaitsee tampereen tuntumassa :lol:

Tomppa

Lainaus käyttäjältä: "tumppi91"moi
kiinnostais tietää että olenko ainoa pirkkalassa rc autoiliana. :D
olis kiva että jos löytyis joku muukin ni voitais käydä sit jossain ajelemassa :? jos joku ei tiedä mikä on pirkkala :mrgreen: se siaitsee tampereen tuntumassa :lol:

Oletkos jo tietoinen //www.prc-autoilijat.com kerhosta?

tumppi91

kyllä olen :D ei ole vielä lahdesjärvellä tullut oltua saako siellä ajaa sähköillä?? :|

Tomppa

Lainaus käyttäjältä: "tumppi91"kyllä olen :D ei ole vielä lahdesjärvellä tullut oltua saako siellä ajaa sähköillä?? :|

Tottakai saa ajaa, mutta millään pureten autolla siellä ei pysty ajamaan... vaan melkein vaatii krossarin tai isompi pyöräisen auton....

tumppi91

ok mulla on Ultima st ep kyllä sillä varmaan pystyy meneen :|

Tomppa

Lainaus käyttäjältä: "tumppi91"ok mulla on Ultima st ep kyllä sillä varmaan pystyy meneen :|

Joo se menee hienosti...

l150040

Pirkkalassa ajetaan Kirkonkylän koululla talvisin torstaisin 19.30 alkaen. KAnnattaa ainakin tulla katsonmaan. Kannattaa tuoda kaveritkin mukaan ;-) Krossarillakin voi tulla ajamaan, mutta suosittelen solukumirenkaita.

tumppi91

NONI!!kiva tietää onko sielä mimmonen rata? :| ja sitten toi solukumi rengas??mikäs se on?onko siellä yleensä paljon porukkaa maksaako?? :| sinne meno.onko ensi torstaina? :D

l150040

Rata rakennetaan neulahuopamatoista joka kerta erikseen koulun liikuntasaliin.

Solukumirengas on rengas, joka on valmistettu vaahtokumista. Niistä voi ostaa RC-liikkeistä.

Väkeä on vaihtelevasti 3-10 välillä.

Ei maksa.

On ensi torstaina.