Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

JOULUN BEST OF LEVYT

Aloittaja jerzirccar1, 22.11.05 - klo: 22.05

jerzirccar1

Nyt kuin taas on joulu edessä niin silloinhan levy yhtiöt tyntävät markkinoille kaiken maailman kokoelma levyt joka saa varmasti musiikin suurkuluttajat raivon partaalle niinkuin minä kuin näin äsken että DIRE STAITS  julkaisee oman versionsa. No onhan se kiva että yhdellä levyllä on kaikki parhaat mutta kuin tämä taas jälleen haiskahtaa rahastukselta kuten se varmasti onkaan ja kuin monta kokoelma levyä tuolla bändillä on ja milloin esim heidän viimeinen levy on tullut ulos??? Hitto minä vihaan tämmöistä rahastusta aina joulun alla. Kenen muun bändin olette nähneet jotka ovat julkaiseet joulu levyn, Antti Tuiski.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Divi

Juu noita joulukokoelmia tuppaa olemaan kaikkien kauppojen hyllyt pullollaan, sitten joulunjälkeen myydään alennusmyynneissä pilkkahintaan kun ei jouluna mee kaupaksi. Minkähän takia kaupat niitä ottaa myyntiin kun eivät kuitenkaan saa myytyä...

jerzirccar1

SAMULI EDELMAN lisätään tähän listalla.
Jerzi

p.p92

Eminemiltä tuli vissiin kans joku kokoelma.

tapsa92

Lainaus käyttäjältä: "p.p92"Eminemiltä tuli vissiin kans joku kokoelma.
Ai uus levy? Mikä levyn nimi on :o  :?: Pitääpäs hankkia tuo kokoelma, jos on kaupoissa jo :roll:
- Tapsa

p.p92

Ei tuu ny nimi mieleen, mut se oli prisman vai oliko se citymarketin mainoslehdes. Itekki oon pieni eminem fani, edellinen levy valitettavasti katosi tai sitten veljen "kaveri" pölli sen... :(

tapsa92

Juu, olihan se edellinenkin levy ihan hyvä, mutta siinä oli harvoja hyviä biisejä :(
- Tapsa

hannu_s

Olisko nigthwish :in viimeinen kokoelma. En ole kerennyt edes kuuntelemaan sitä mutta piti se hommata.

Siinä ne taitaa ne parhaimmat olla  :mrgreen:
Ei riemulla rajaa kun 2WD:illa ajaa|2xMini-Z Overland|Tamiya Mini|Tamiya Subaru Brat |Ratt-Y Rustler->MM+4000KvL

arska82

Jos jostain sais Iron Maidenin Best Of The Beastin niin siinä ois mun joululevyni. (ainoa puute niin hienossa IM-kokoelmassa...) 8)
Why don't we see what is going on? There are not so many years to be wasted until the damage is done and the beauty is gone.

jerzirccar1

Jos käy katsomassa mitä anttila tarjoaa niin voihan joo että siellä taas otetaan rahat pois.
Jerzi

PS
Olen muuten 2 kertaa tavannut PAUL DIÀNNON ja täytyy sanoa että voihin nunun nuu että on ihan vankila kundin näköinen :mrgreen:

jerzirccar1

Joulu laulut MAMBAlta :lol:
Jerzi

Nikke92

Depeche Moden uus levy :mrgreen:
Suomipoppia 7
.........
Traxxas Revo 2.5

p.p92

Antti Tuiskultaki on vissiin tullu joku kokoelma  :wink:

arska82

Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar1"Jos käy katsomassa mitä anttila tarjoaa niin voihan joo että siellä taas otetaan rahat pois.
Jerzi

PS
Olen muuten 2 kertaa tavannut PAUL DIÀNNON ja täytyy sanoa että voihin nunun nuu että on ihan vankila kundin näköinen :mrgreen:

Joo. Mies vaikuttaa nykyisin enemmän limp bizkit tyyliseltä hemmolta kuin aikoinaan?! Ihme ku se ees on hengissä enää?! Niin ja anttiloissa ei oo enää BOTB:ä. Alkaa vähä syömään miestä ku ei ala löytymään. :shock:
Why don't we see what is going on? There are not so many years to be wasted until the damage is done and the beauty is gone.

jerzirccar1

Eikös tuo DM levy olekkin ihan uunituore levy eikä mikään "joulu"kokoelma.
Jerzi

waltt

Nonii... Huomenna ilmestyy "Idols -05" albumi...
:roll:
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

hondacbr

Pakkohan sitä on tehdä joulun parhaat, jos vaikka sais typerän kuluttajan tuhlaamaan hiellä hankitut veroeurot. Koskahan mahtaa tulla dimmu borgirilta, Dimmu sedän parhaat joululaulut kokoelma? Sen vois  jo melkeen hankkia.
Hyvä meininki syö kalustoa

Jussi_

Mun mielestä Dimmussa ei oo muuta hyvää ku tuplapedaalit :)
Pikkuautot myyty:(

Divi

Kyllä dimmu on ihan hyvää... COF:fi on vaan parempaa  :wink:

tapsa92

Kyllä se Eminemin levy on pakkohankinta mulle, älkää huolestuko, ostan muidenkin artistien levyjä :wink:
- Tapsa

Divi

Näinkun täällä nyt on näitä hevistejä muutama näkyillyt niin sanokaas kenen kitara mahtaa olla kuvassa? :wink: (Minitrivia)

KUVA

jerzirccar1

ACE FRAYLYN tai PAUL STANLYN kitarahan se siinä on.
Seuraava tuli esille eli kuningas SANTANA.
Jerzi

Divi

Eipä muuten ole... :wink:

vihje: kyseisen kitaran omistaja voitti tuon kitaran 16-vuotiaana kitara-kilpailusta.

*HOKE*

Taitaapi tosiaan olla Paul Stanley oikea vastaus...
Kitarassa näkyy KISS:in kokoonpano.

Divi

Nou nou boys, ei kuulu tämä kitaristi Kiss:in kokoonpanoon

Tumphu

Kolmen pisteen vihje: Se ei oo mun :lol:
Herrojenporvari... (Nimmarit puhelimitse)
FG Club - FGn Bensa-autojen Foorumi

Divi

Erittäin hyvä vihje!

Kukaan ei tiedä?

2 pisteen vihje: Fani ampui kyseisen kitaristin lavalle koska bändi hajosi (joskaan ei kyseisen herran toimesta) ja hän perusti uuden bändin veljensä kanssa.

jerzirccar1

Puhutkos backslidersin kaverista, hitto kuin ei muisti pelaa nytten nimen osalta.
Voisi kenties ollan tuon pantera kaverin myös mutta luulenpa että ei ole.
Jerzi

uni

Darrel "Dimebag" Abbot.
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit

Divi

Siinäpä se tuli, Jerzikin vähän oli jäljillä eli "Dimebag" Darrell Abbott... Panteran ja sittemmin Damageplanin kitaristi. Kuoli 8.12 2004 eli eilen tuli vuosi täyteen. RIP