Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

marui shogun 4wd

Aloittaja sami, 05.12.02 - klo: 16.53

sami

onko noin että sitä ei kannata ostoo

Juho.nordgren

Kyllä shogunissa rattaat kestää vaikka mitä.. Shoguni on jo niin vanha auto, että tarttet toisen auton joka toimii ns. varaosa autona. Ihan kelpo peli

sami

kun prohobbyllä on kuulemma varastossa shogunin varaosia

sami

vika voi kyllä olla joskus käyttäjässä jos joku paikka koko ajan hajoopi

sami

prohobby kuulema tilaa jostain vielä shogunin osia

mesi

MUlla on marui Shogun eikä siinä ole muutakuin vammasesti vikoja!!!
Etu ripustuksesta jos irtoo ruuvi sitä on mahdoton paikata
Rattat vinkuu ja mekaanisella noparilla ei viri moottorilla tee yhtikäs mitään, koska renkaat sutii ja pakki on koko ajan täysillä!
Huom korjasin sitä eilen 2h ja 1min ajon jälkeen rupes ruuvit lentämaan!
Ja etu servo! renkaat ei saa MILLÄÄN kääntymään tasa sesti aina joku ongelma vinottoo!
Ja koska etu rattaat pyöri vain tyhjää tein siitä taka vedon(poistin etu rattaat ja akselin) huoh tosiian ne renkaat ei vi*** mitä köhän ne on ajatellu ku suunnittel :?:
Täytyypä sitä kai tanäänkin sätää sitä parisen tuntia tuloksetta!
En tiiä mitä sun pitäis sit ostaa koska auto ei oo hintansa väärtejä paitsi Schumacher cat3000 4wd ja Fireblade 2wd!
Kai ne lositki pärjää mutta niissä taas hint laatu suhde :?

sami

en mie osta shogunia tulin siihen tulokseen aikoja sitten että taitaa olla aika pa*k* aato

Juho.nordgren

Hmm... oliskohan korjaajassa vika? mulla on toiminnut shoguni ilman suurempia korjaus operaatioita 4 vuotta! Shoguni ei ole kilpailemiseen vaan puhtaasti hupi ajeluun

mesi

Mun auto on sielt 90 luvun alusta suunilleen 10 vuotta vanha

Sakkeri91

Oisko kellään tietoo minkä kokoset laakerit siinä hexin takana on?

SLem

Lainaus käyttäjältä: "Sakkeri91"Oisko kellään tietoo minkä kokoset laakerit siinä hexin takana on?
Jos pyöränakseleita tarkoitat niin eiköhän ne ollu 3x6x10mm.
Vai mitenkä päin se ilmotetaan.

Hamis

Mullakin on tossa hyllyssä Maruin Shogun, josta on alkuperäiset liukulaakerit menny.... Saako mistään enää laakereita ko. vehkeeseen?

GolluB

Lainaus käyttäjältä: "Hamis"Mullakin on tossa hyllyssä Maruin Shogun, josta on alkuperäiset liukulaakerit menny.... Saako mistään enää laakereita ko. vehkeeseen?

Laakeriliikkeestä ainankin, ei ne mitään erikoiskokoja ole.  Myös harrasteliikkeet myyvät moisia, kunhan mittaat vaan tarvittavat koot.

Sakkeri91

Ei mulla oo shogunia vaan kaverilla ja siinä on "automaattinen" nelipyörä ohjaus.(Välystä noin 1cm) :mrgreen:
Nii se tarvis laakereita siihen.

Sakkeri91

Kaipaisin varmaa tietoa. Ja oikeassa jarjestyksessä ne koot

GolluB

Lainaus käyttäjältä: "Sakkeri91"Kaipaisin varmaa tietoa. Ja oikeassa jarjestyksessä ne koot

Mitäs jos purkaisi vaan ne laakerit sieltä autosta pois ja mittaisi?

Sakkeri91

Purettu ja kaatopaikalla Kiitos kaverini. :(

ahne

Maruit on kyllä todellisia Legends laitteita.
Positiivista että näitä vielä joku harrastaa.
Älkää pojat hävittäkö noita vaikka joskus usko loppuskin.
Ite Olin noihin ihastunut joskus 80-luvun loppupuolella.
BigBearin voisin ostaa vaikka nytkin(Ihan vaan hyllylle).

Sakkeri91

Kaipaisin edelleen niitä laakereiden kokoja.

GolluB

Lainaus käyttäjältä: "ahne"Maruit on kyllä todellisia Legends laitteita.
Positiivista että näitä vielä joku harrastaa.
Älkää pojat hävittäkö noita vaikka joskus usko loppuskin.
Ite Olin noihin ihastunut joskus 80-luvun loppupuolella.
BigBearin voisin ostaa vaikka nytkin(Ihan vaan hyllylle).

Ehdottomasti. Minua kiinnostaisi saada kovasti jostain juuri shogun. Itselläni oli 10v sitten maruin samurai, ja kaverin shogun tuntui aina vain kulkevan suorilla kovempaa :)

Sakkeri91

voin kysästä kaverilta myisikö se sitä ja millä hintaa jos kiinnostaa.

Mutta kuten edellisistä viestestäni huomaa niin siinä ei ole pyörän laakereita.

GolluB

Lainaus käyttäjältä: "Sakkeri91"voin kysästä kaverilta myisikö se sitä ja millä hintaa jos kiinnostaa.

Mutta kuten edellisistä viestestäni huomaa niin siinä ei ole pyörän laakereita.

Voin kertoa jo etukäteen, ettei kiinnosta.

SLem

-Toistan itseäni- Kyllä ne pyöränlaakerit on 6*10*3mm. (sisämitta*ulkomitta*leveys)
Mittasin justiin omasta Shogunista.