Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Polttisautojen merkeistä

Aloittaja ToK, 22.12.05 - klo: 20.45

blenheim

Näin olen minäkin asian todennut. Ja hauskaa oli! Eli ne jotka kehtaavat väittää jotain Samurain toimimattomuudesta menkööt itseensä ja tutkiskelkoot moottorinsäätötaitojaan :P.
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

MarkusH

Taitaa olla mun seuraava moottori tuo Samurai 521 8)

Divi

Ei kai *HOKE* ja Blenheim ole Jartsa^^lla töissä :D Haiskahtaa "joulumainonnalta" :D

*HOKE*

En todellakaan...

Eikä ole mitään mainontaa... Vain fakta että kyseisellä koneella olen kovaa ajanut.

Silti en kyseistä konetta omista, enkä luultavimmin koskaan tule omistamaankaan koska minun tarpeisiini sillä ei ole käyttöä.

blenheim

Eipä ole mainoskikkaa ei. Vaikka hyviä kavereita ollaankin. Kovaa on sillä ajeltu ja kovaa tullaan ajamaan, saas nähdä kuka pesee ja kenetkin ensi kauden krossikähinöissä ;). Moottorissa löytyy tehoa mutta kuskiinkin pitäisi saada ajovire yhtä korkeaksi.

Mika R

Joo joo.. Mr. Blenheim ei oo toistaseks ajanutkaa yhtään kisaa joten odotan mielenkiinnolla :mrgreen: Hienoa on jos tolla pärjää(t) kisoissa. Yhden veijarin laulu loppu Vantaan 4. osakilpailun A-finaalissa Hyper padan loppumiseen; se on vaan niin että kisakoneet on päivän päätteeks eri patoja kun noi muut; sen takiahan Nikokin ajaa Novarossilla

blenheim

Jep, paikallisella radalla on kyllä autoa tullut puolentoista gallonan verran piestyä. Keväällä kun ehtii vielä pari gallonaa reenimään niin kehtaa lähteä myös kisaympyröihin.

Mika R

*HOKE*

Lainaus käyttäjältä: "4Chassis"...sen takiahan Nikokin ajaa Novarossilla

Kenestä Nikosta on puhe???

Mika R

Sanderssonan Nikosta; no saattaahan olla CMBkin tai joku muu itsku vai mitä..ei se Hobaon omalla aja; tai no nyt saattaa olla kyllä se Mach .21 jos oikein muistelen mutta eikös se ole jenkki vai puhutaanko eri koneesta?
Smapa tuo..pointti tuli varmaan selväksi eli kisakoneet on vähän eri kuin harrastus ja club racing padat

*HOKE*

Hmmm... Niko ajaa CMB:llä.
Ei Novarossilla  :wink:

Mika R

OK

Tuli tossa mieleen että MAC21 oli se jenkkipata ja Mach taitaa olla joku muu?

Mika R

Lainaus käyttäjältä: "blenheim"Jep, paikallisella radalla on kyllä autoa tullut puolentoista gallonan verran piestyä. Keväällä kun ehtii vielä pari gallonaa reenimään niin kehtaa lähteä myös kisaympyröihin.

Onko sulla vielä se MP-6 vai jotain uutta?

blenheim

Sekasikiö missä on MP-5/6 alusta, MP-7.5:stä osia ja tarvikkeita. Että ei ihan puhdas yksi auto :).