Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

nopari ongelma

Aloittaja juuse...., 25.12.05 - klo: 01.01

juuse....

sain joululahjaks nosram international noparin ja ongelmana on se ku vaikka oon liittäny kaikki johdot  ni auto ei reagoi mitenkään. täytyiskö tehä jotai säätöjä? oho ei ollu tarkotus tehä uutta topicii mut ku tähä o vastattu ni laittakaa lukkoo vaa. oon ny tehny ohjeitte mukaset säädöt eikä silti toimi.
traxxas rustler.

Divi

Ohjeet olis hyvä lukea...

tapsa92

Kannattasko kattoo miten ne plus ja miinus piuhat laitat, bacause muuten toi uus nopari on entinen nopari. Lue ne ohjeet, ja muuten, se nopari pitää ohjelmoida, joten eikun lukemaan enkun kielistä manuaalii :wink:
- Tapsa

tumppi91

Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"Kannattasko kattoo miten ne plus ja miinus piuhat laitat, bacause muuten toi uus nopari on entinen nopari. Lue ne ohjeet, ja muuten, se nopari pitää ohjelmoida, joten eikun lukemaan enkun kielistä manuaalii :wink:
Jaa tarkoitatko että jos laittaa moottorin ja noparin johdot väärinpäin että se oli sen jälkeen entinen? :roll:  Voin sanoo että ei ole.

tapsa92

Lainaus käyttäjältä: "tumppi91"
Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"Kannattasko kattoo miten ne plus ja miinus piuhat laitat, bacause muuten toi uus nopari on entinen nopari. Lue ne ohjeet, ja muuten, se nopari pitää ohjelmoida, joten eikun lukemaan enkun kielistä manuaalii :wink:
Jaa tarkoitatko että jos laittaa moottorin ja noparin johdot väärinpäin että se oli sen jälkeen entinen? :roll:  Voin sanoo että ei ole.
Tarkotan akuille menevii piuhoja.
- Tapsa

tumppi91

No tamiya liittimiä ei voi laittaa väärinpäin :wink:

tapsa92

Lainaus käyttäjältä: "tumppi91"No tamiya liittimiä ei voi laittaa väärinpäin :wink:
Kyllä, oot oikees mutta jos noi liittimet on poistettu, niin silloin.
- Tapsa

p.p92

Kysääsen täs ny vaan että mikä on maksimi kenno määrä nosram mangnum noparille?