Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

HoBao vs. Kyosho

Aloittaja Jore, 14.12.02 - klo: 16.50

Mika R

Lainaus käyttäjältä: "Jose.92"Eihän siinä sitten. Tiedät varmaan paremmin. Minusta kyösti vetää ihan kiskuri hintoja kuitenkin.

No onhan ne kalliita ei siinä mitään, mutta toi sun kommentti laadusta/kestosta ei ainakaan päde kisa-autoihin. Mutta eiköhän tää riitä taas tästä samasta aiheesta.

plissken_s

Eipäs panetella Sporttiakaan :)  Jos ei kisaa aja niin ei ole mun mielestä mikään kehno valinta kiesiksi. Ainoa miinus tulee hiukan ponnettomasta moottorista, mutta aina rahalla parempaa pystyy ostamaan.
Kyosho - Futaba - Novarossi

Mika R

Niin, no tuota lupausta laadusta en itse halunnut antaa kuin varsinaisista kisavehkeistä, en RTR malleista. Hyvä jos näin.

kristian

Millonka se seuraava hobaon erä tulee suomeen.?
Elikkä millon sen varaamani rtr:n voi noutaa..
Tietääx kukkaa
jep jep

*HOKE*

No kannattaskohan vaikka ottaa yhteyttä suoraan sinne mistä tilasit.

Eli siis uskoakseni täältä

kristian

joo nii kai pitäis mutku en oo vielä asentanu tähä uutee koneesee niit sähköposti sydeemeitä ja yms.,.
jep jep

*HOKE*

Huoh... No ottaa sen puhelimen kauniiseen kätöseen ja soittaa. Silleen saa aina parhaiten infoa.

wictro

ei ne kyoshon osien hinnat niin kovat ole, jos ulkomailta hankkii. suomen hinnoista 50% veke suurin piirtein.

tuntuu että täällä joillakin on tarve tunkea se hobao jokaisen kyosho-kommentin jälkeen. osa myy ko. merkkiä työkseen..

no tehkää kuin tykkäätte
-Lithium Love Racing-

Niko

Myykö HoBaota joku Suomessa työkseen?  :mrgreen:
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

plissken_s

No oma lehmä ojassa kuitenkin. Sitä ei varmaan voi kieltää..
Kyosho - Futaba - Novarossi

Niko

Joo joo vitsi vitsi  :D
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

kristian

Mulla on kyoshon Ultima rb eikä siihen ole tullut koskaan ikinä mitään vikaa..no se kyllä on aika yksinkertainen paketti, eikä kovaakaan kulje.. onneks on se hyper rtr varauksessa.
jep jep